مونیخ، 19 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – عکسهای کانن و “Ozapft is!” “از شهردار مونیخ، به معنای “آبجو کشیده می شود” ، معمولاً شروع اکتبرفست را آغاز می کند – نه در سال 2020. به ابتکار Paulaner ، یکی از شش کارخانه های سنتی تولید آبجو در مونیخ که به همین مناسبت آبجو خود را سرو می کنند ، مهمانخانه ها ، نمایشگاه ها ، نمایندگان شهر ، مونچنر کیندل ، طلسم جشنواره معروف و اعضای انجمن مونیخ ساعت 10 صبح جمع شدند تا قلب خود را برای اکتوبرفست تپ کنند و برای طرفداران سراسر جهان پیام بفرستند.

خبر مرتبط  Viasat قیمت گذاری 400 میلیون دلار از یادداشت های ارشد را اعلام کرد

– تصویر در تصاویر AP موجود است (http://www.apimages.com) –

قلب ساخته شده از میزها و نیمکت های معمولی ، مخازن آبجو با شکوه را قاب می گرفت. هر کدام از آنها آبجو را از یکی به مناسبت آورده و شرکت کنندگان از دور نان تست کردند. راهی برای خوشامدگویی به همه کسانی که به آنجا نیامده اند مونیخ برای مهمانی امسال. همه شرکت کنندگان ناراحتی از لغو اکتبرفست را به اشتراک گذاشتند ، اما پیوستن به بزرگترین جشنواره فولکلور جهان نیز ابراز شد.

خبر مرتبط  Akastor ASA: نتایج سه ماهه اول سال 2020

این ابتکار با همکاری خانه مد “Hirmer und Amsel Trachten” ، در طی تجمعی پیرامون ایجاد عکس برای لغو Oktoberfest متولد شد. یک قطعه منحصر به فرد از لباس سنتی و سنتی ، که به ویژه با اعلام عشق به Oktoberfest ساخته شده است ، نیز بخشی از اقدام # OurHeartPeLaFeteDeLaBière است.

آندریاس اشتاین فات، مدیر کل کارخانه آبجوسازی Paulaner و رئیس انجمن صنفی کارخانه های تولید آب مونیخ، تأکید می کند: “با این کارزار ، ما می خواهیم تصویری بسازیم که خاطره لغو Oktoberfest را رقم بزند. دور از Theresienwiese ، با احترام به مسافت ، بدون جشن ، نشان می دهیم که این دوره برای ما چقدر احساسات دارد و چقدر Oktoberfest خود را از دست می دهیم. “

خبر مرتبط  مدیران صنایع NUMATEC ، یک شرکت هولدینگ کاملاً یکپارچه برای شرکتهای Martech و Media را راه اندازی کردند

Paulaner Brauerei Gruppe GmbH & Co. KGaA
بیرگیت زاخر
پرس پرس
Ohlmüllerstraße 42
81541 مونشن
تلفن: +49 (0) 89 / 48005-922
[email protected]

منبع Paulaner Brauerei