سنگاپور، 4 اکتبر 2020 / PRNewswire / – Kamakura Corporation ، رهبر جهانی در تجزیه و تحلیل پیشرفته برای مدیریت ریسک شرکت ، خوشحال است که اعلام می کند گروه AmBank با موفقیت مدیریت Kamakura Risk Manager (KRM) را برای مدیریت انطباق با نسبت پوشش نقدینگی بازل III (LCR) و Net Stable اجرا کرده است الزامات نسبت بودجه (NSFR). گروه آمبانک یک گروه خدمات مالی پیشرو با بیش از 40 سال تخصص در پشتیبانی از توسعه اقتصادی مالزی است.

کمیته نظارت بر امور بانکی بازل نسبت به LCR و NSFR را در پاسخ به بحران مالی اصلاح کرد تا اطمینان حاصل کند که بانک ها از ذخایر کافی از دارایی های نقدینگی با کیفیت بالا (HQLA) برخوردار هستند و از بودجه کافی و پایدار برخوردار هستند ، تا یک بخش بانکی با مقاومت بیشتری ایجاد شود.

نهادهای مالی می خواهند با رعایت نه تنها مقررات ، کارهای بیشتری انجام دهند. آنها مایلند عملکردهای انطباق را با سیستم های مدیریت ریسک سازمانی خود به روشی شفاف و انعطاف پذیر ادغام کنند. قوانین پیشرفته کمیته بازل به آنها فرصتی داده است تا بهترین راه حل های عملی را با استفاده از فن آوری های پیشرفته از جمله تجزیه و تحلیل داده های بزرگ و مقیاس پذیری به کار گیرند.

به عنوان یکی از مالزی موسسات مالی پیشرو ، آمبانک نیاز به راه حلی دارد که هم امروز و هم در آینده نیازهای آن را برآورده کند. همچنین به اجرای به موقع و حرفه ای نیاز دارد. راه حل نرم افزاری و تخصص موضوعی Kamakura نیازهای بانک را در هر سطح برآورده می کند.

جیمی لینگ، مدیر ارشد مالی گروه ، گروه AmBank گفت: “درک کاماکورا از الزامات نظارتی محلی وجه تمایز اصلی در تصمیم گیری ما برای انتخاب KRM است. این نیز بر اساس تجربه ای است که آنها با ما به اشتراک گذاشته اند و توانایی های KRM در مورد نه تنها تأمین حداقل شرایط گزارش نظارتی ، همچنین توانایی پیش بینی الزامات LCR در سناریوهای آزمایش روزانه و استرس. ما همچنین موتور جعبه ماسه و قابلیت های تجزیه و تحلیل KRM را در اتاق معاملات خود مستقر کرده ایم که به معامله گران اجازه می دهد نیازهای نقدینگی عملیات ما را بهتر مدیریت کنند. ”

دکتر کلمنت اوی ، رئیس كاماكورا ، رئیس عملیات آسیا و اقیانوسیه ، گفت: “در فضای نظارتی كه همیشه در حال تغییر است ، برآورده كردن حداقل الزامات نظارتی به تنهایی دیگر برای بانك ها استراتژی مناسبی نیست. آمبانك ، مانند سایر موسسات مالی ، به دنبال یک یک راه حل کوتاه مدت که به الزامات نظارتی نیز ادامه می دهد. از زمان معرفی چارچوب سرمایه بازل II در سال 1988 ، تقریباً تمام دستورالعمل های جدید محاسبات قوی جریان نقدی را درخواست کرده اند. پس از اجرای KRM ، بانک ها می توانند ماژول مناسب را با برنامه اجرای کارآمد. این امکان را به AmBank داده است تا منابع پروژه را ساده کند ، زمان اجرا را بهینه کند و نیازهای قانونی جدید را سریعتر برآورده کند.

ویلسون یاپ، معاون ارشد و سرپرست خدمات حرفه ای Kamakura ، گفت: “ما از یک رابطه طولانی مدت با همه مشتریان خود لذت می بریم و می دانیم که چگونه به نیازهای آنها گوش دهیم و پاسخ دهیم. AmBank از سال 2010 مشتری بوده است و ما همراه با AmBank KRM نسخه 10 را که از سال 2018 ساخته شده و اکنون در سطح جهانی مستقر شده است ، مستقر کرده است. نسخه 10 سرعت پردازش سریع تر ، رابط کاربری بصری و دقت بهتر را ارائه می دهد. این یک راه حل کامل برای مدیریت ریسک شرکت برای بانک ها است و به آنها کمک خواهد کرد تا با استفاده از یک پایگاه داده واحد ، کلیه نیازهای نظارتی آینده را برآورده کنند. ”

درباره گروه AmBank

گروه آمبانک یک گروه خدمات مالی پیشرو با بیش از 40 سال تخصص در حمایت از توسعه اقتصادی است مالزی. ما بیش از سه میلیون مشتری داریم و بیش از 8000 نفر مشغول به کار هستند.

این گروه در سال 1988 در بازار اصلی بورسا مالزی فهرست شد. این ششمین گروه بانکی بزرگ از نظر دارایی در مالزی، با سرمایه بازار در حدود 9.0 میلیارد RM و دارایی های 169.2 میلیارد RM همان طور که در 31 مارس 2020.

گروه آمبانک به بیش از سه میلیون مشتری فردی و شرکتی خدمات ارائه می دهد. این خدمات در عمده فروشی بانکی ، بانکداری خرده فروشی ، بانکداری تجاری ، سرمایه گذاری بانکی و خدمات مالی مرتبط شامل خدمات بانکی اسلامی ، پذیره نویسی بیمه عمومی ، دلالی سهام و سهام ، دلالی آتی ، مشاوره سرمایه گذاری و خدمات مدیریت دارایی ، اعتماد سرمایه گذاری در املاک و مستغلات و واحد اعتماد می کند.

برای اطلاعات بیشتر ، لطفا به سایت ambankgroup.com مراجعه کنید

برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید سید انوار سید علی، معاون اجرایی رئیس جمهور ، گروه ارتباطات شرکتی و بازاریابی ، گروه AmBank در تلفن: 03-2036 1703 یا ایمیل در [email protected].

درباره شرکت Kamakura

تاسیس در سال 1990 ، هونولولوشرکت Kamakura مبتنی بر ارائه دهنده پیشرو اطلاعات ، پردازش و نرم افزار مدیریت ریسک است. کاماکورا به عنوان رهبر گروه در گزارش چارتیس شناخته شد ، راه حل های فناوری برای ریسک اعتباری 2.0 2018. Kamakura در سال 2017 ، 2016 و 2012 توسط سردبیر و خوانندگان مجله World Finance به صندوق جهانی مالی 100 معرفی شد. در سال 2010 ، Kamakura تنها فروشنده ای بود که دو جایزه نوآوری Credit Magazine را از آن خود کرد. Kamakura Risk Manager ، اولین بار به صورت تجاری در سال 1993 و در نسخه 10.0.3 فروخته شد ، اولین سیستم مدیریت ریسک سازمانی برای کاربران متمرکز بر ریسک اعتبار ، مدیریت دارایی و بدهی ، ریسک بازار ، آزمایش استرس ، ریسک نقدینگی ، ریسک اعتباری طرف مقابل و تخصیص سرمایه از یک راه حل نرم افزاری واحد. سرویس پیش فرض شرکت عمومی KRIS در سال 2002 راه اندازی شد. سرویس پیش فرض مستقل KRIS ، اولین سرویس جهانی در سال 2008 و خدمات پیش فرض شرکت غیر دولتی KRIS از سال 2011 ارائه شد. کاماکورا سرویس احتمال پیش فرض بانک ایالات متحده خود را در 2014

كاماكورا بیش از 330 مشتری با دارایی های متغیر از 1.5 میلیارد به 3.0 تریلیون دلار. محصولات مدیریت ریسک آن در حال حاضر در 47 کشور از جمله استفاده می شود ایالات متحده، کانادا، آلمان، هلند، فرانسه، اتریش، سوئیس، انگلستان، روسیه، اوکراین، آفریقای جنوبی، استرالیا، چین، هنگ کنگ، هند، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، مالزی، سنگاپور، سری لانکا، تایوان، تایلند، ویتنام، و بسیاری از کشورهای دیگر در آسیا، اروپا و خاورمیانه.

برای دنبال کردن تفسیر ریسک توسط Kamakura به صورت روزانه ، لطفا دنبال کنید:

مدیر عامل کاماکورا دکتر دونالد ون دونتر (www.twitter.com/dvandeventer)
رئیس جمهور کاماکورا مارتین زورن(www.twitter.com/riskmgrhi)
حساب رسمی توییتر Kamakura (www.twitter.com/KamakuraCo)

برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید:

شرکت Kamakura
2222 خیابان کالاکاوا ، مجموعه 1400 ، هونولولو ، هاوایی 96815
تلفن: 1-808-791-9888
نمابر: 1-808-791-9898
اطلاعات: [email protected]
وب سایت: www.kamakuraco.com

SOURCE Kamakura Corporation

لینک های مربوطه

http://www.kamakuraco.com


خبر مرتبط  بازار امنیت سایبری خدمات مالی ایالات متحده ، 2014-2025