DUBLIN، 16 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “کارت هدیه سوئیچ و کارت تشویقی هوش بازار و پویایی رشد آینده (کتابخانه) – اندازه بازار و پیش بینی (2015-2024) – Covid-19 Update Q2 2020” به گزارش ResearchAndMarkets.com ارائه.

بازار کارت های هدیه در کشور از افزایش خواهد یافت 1،323.1 میلیون دلار آمریکا در سال 2019 برای رسیدن به 1745.1 میلیون دلار آمریکا تا سال 2024.

با وجود چالش های کوتاه مدت ، داستان رشد میان مدت و بلند مدت کارت های هدیه در سوئیس قوی باقی می ماند صنعت کارت هدیه در سوئیس در دوره پیش بینی به رشد خود ادامه خواهد داد و انتظار می رود CAGR 8.4٪ را در طی سالهای 2020-2024 ثبت کند.

این گزارش جزئیات تأثیر کاهش اقتصادی همراه با تغییر در کسب و کار و احساسات مصرف کننده را به دلیل اختلالات ناشی از شیوع Covid-19 در صنعت کارت هدیه در سوئیس.

از لحاظ تاریخی ، بازار کارت های هدیه در سوئیس طی سال های 2015-2019 با CAGR 13.0٪ رشد مداوم را ثبت کرده است. با این حال ، طبق نظرسنجی جهانی کارت هدیه Q2 2020 ، بازار کارت های هدیه در سوئیس انتظار می رود به دلیل اختلالات ناشی از شیوع Covid-19 در بخش های خرده فروشی و شرکت ها تأثیر بگذارد.

خبر مرتبط  وکیوم بی سیم Dreame T20 با باتری طولانی مدت 100،000 دلار در 32 ساعت در Indiegogo به ارمغان می آورد

اگرچه رشد صنعت کارت های هدیه به دلیل همه گیر شدن تحت تأثیر قرار خواهد گرفت ، اما بخش های خاصی از جمله استفاده شخصی وجود دارد که سهم قابل توجهی از بازار را به دست می آورند. همچنین پیش بینی می شود که پذیرش کارتهای e-Gift طی 4-6 سه ماهه آینده به میزان قابل توجهی افزایش یابد. روندهای جالبی در بخشهای مختلف در حال ظهور است که انتظار می رود تغییرات اساسی در صنعت کارتهای هدیه ایجاد کند.

دلایل خرید

  • درک عمیق دینامیک بازار کارت های هدیه و کارت های تشویقی: درک فرصت بازار ، روندهای اصلی و محرک ها همراه با پیش بینی پنج ساله (2014-2023) برای کارت های هدیه و کارت های تشویقی در سوئیس.
  • استراتژی های خاص بازار را توسعه دهید: بخشهای رشد را شناسایی کرده و فرصتهای خاص را در بخشها و مناسبتهای مصرف کننده برای تدوین استراتژی کارتهای هدیه خود هدف قرار دهید. روندهای اصلی و خطرات خاص بازار را ارزیابی کنید.
  • از نگرش و رفتار مصرف کننده بینایی کسب کنید سوئیس: تغییر نگرش و رفتار مصرف کننده را بفهمید و بازگشت سرمایه را افزایش دهید. اطلاعات دقیق در مورد هزینه خرده فروشی را از طریق کارت های هدیه برای مصرف کنندگان خرده فروشی و شرکت ها دریافت کنید.
  • از طریق شش KPI ضروری دید کاملی بدست آورید: تعداد کارت در گردش ، مقدار بار ، ارزش استفاده نشده ، ارزش خرید متوسط ​​، مقدار متوسط ​​در هر معامله و ارزش معاملات.
  • بینش کانال توزیع: پویایی فروش کارت های هدیه را از طریق کانال ها – آنلاین در مقابل آفلاین و فروش شخص اول در مقابل شخص ثالث درک کنید.
خبر مرتبط  آخرین فرصت برای دیدار با استعداد بازی های پیشرو منطقه در چالش بازی OPPO

شرکت های ذکر شده

  • Migros Genossenschaftsbund eG
  • تعاونی Genossenschaft
  • Maus Frres SA
  • گروه آلدی
  • fenaco-LANDI گروپو
  • Valora Holding AG
  • Galenica Holding AG
  • Inter Ikea Systems BV
  • Deichmann SE
  • شرکت اپل
  • مترو AG
  • H&M Hennes & Mauritz AB
  • Pfister Arco Holding AG
  • Internationale Spar Centrale BV
  • AG اوتو
  • C&A Mode AG
  • Zalando GmbH
خبر مرتبط  America Ferrera و Eva Longoria Bastón ، به همراه دیگر رهبران لاتین ، She Se Can ، یک جامعه سبک زندگی دیجیتال را برای Latinas USA راه اندازی می کنند - español English

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/erhocz مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com