پیاده کردن، 18 اوت 2020 / PRNewswire / – شرکت Huami (“هوامی” یا “شرکت”) (NYSE: HMI) امروز گزارش درآمد RMB1.137 میلیارد، یا 161.0 میلیون دلار آمریکا؛ GAAP برای هر سهم از درآمد خالص رقیق شد RMB0.05 (0.01 دلار آمریکا)یا درآمد خالص GAAP برای هر ADS از RMB0.21 (0.03 دلار آمریکا) برای سه ماهه دوم به پایان رسید 30 ژوئن سال 2020.

وی گفت: “من به تیم ها و مارک های ما افتخار می کنم که رشد اقتصادی 9.5٪ در سه ماهه دوم و 21.1٪ را برای نیمه اول سال 2020 با چالش های همه گیر دنیا داشته اند.” وانگ هوانگ، رئیس و مدیر عامل شرکت Huami. وی ادامه داد: محصولات جدید معرفی شده در نیمه اول سال از جمله ساعت های هوشمند ، جوانه های گوش و سایر دستگاه های بهداشتی هوشمند به رشد ما کمک کرده اند ، اگرچه این بیماری همه گیر باعث شده است که بزرگی رشد ما و صنعت را تغییر ندهد و علاقه ای به دستگاههای جدید بهداشتی هوشمند ما و موارد اخیر داشته باشد. موفقیت در استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل داده های بهداشتی اختصاصی ما برای بیمه گران و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی به ما اعتماد به نفس در استراتژی ، رشد و راهنمایی های آینده ما را می دهد. ”

خلاصه مالی سه ماهه دوم سال 2020









برای سه ماه به پایان رسید


برای شش ماه به پایان رسید

GAAP در میلیون ها به جز درصد و به ازای هر سهم
مقدار


30 ژوئن ،
سال 2020

30 ژوئن ،
2019


30 ژوئن ،
سال 2020

30 ژوئن ،
2019

RMB درآمد


1،137.3

1،038.7


2،225.7

1،838.3

USD USD


161.0

151.3


315.0

267.8

حاشیه ناخالص


22.3٪

26.7٪


22.4٪

26.9٪

درآمد خالص مربوط به Huami
شرکت RMB


13.3

89.4


32.5

164.6

درآمد خالص قابل تنظیم مربوط به Huami
شرکت RMB[1]


19.1

111.7


44.7

206.7








خالص درآمد خالص در هر سهم RMB


0.05

0.35


0.13

0.64

درآمد خالص رقیق در هر دلار ADS


0.03

0.20


0.07

0.37

درآمد خالص رقیق شده تنظیم شده برای هر سهم RMB[2]


0.07

0.43


0.17

0.80

درآمد خالص رقیق شده تنظیم شده در هر USD ADS


0.04

0.25


0.10

0.47

ارسال شده


8.9

8.3


16.5

13.9


[1] درآمد خالص تعدیل شده مربوط به شرکت Huami یک اقدام غیر GAAP است که محور مبتنی بر سهم است
هزینه جبران خسارت در پایان این بیانیه مطبوعاتی “آشتی دادن نتایج GAAP و نتایج غیر GAAP” را مشاهده کنید.

[2] درآمد خالص رقیق تعدیل شده مخفف درآمد خالص تعدیل شده مربوط به سهامداران عادی است
از شرکت Huami ، که یک اقدام غیر GAAP است و هزینه های جبران خسارت مبتنی بر سهم را حذف نمی کند
قابل انتساب به سهامداران عادی شرکت Huami است و در محاسبه از آن به عنوان شمارنده استفاده می شود
درآمد خالص پایه و رقیق شده تنظیم شده در هر ADS قابل انتساب به سهامداران عادی شرکت Huami.

بحث و تحلیل مدیریت

بررسی اجمالی

ماموریت Huami اتصال سلامت با فناوری است. از ابتدای تأسیس در سال 2013 ، Huami بستر فناوری اختصاصی از جمله تراشه های هوش مصنوعی ، حسگرهای بیومتریک و الگوریتم های داده را ایجاد کرده است که خط گسترده ای از دستگاه های بهداشتی هوشمند را برای مصرف کنندگان و خدمات تحلیلی برای صنعت هدایت می کند. دستگاه های بهداشتی مصرف کننده در پایان سه ماهه دوم سال 2020 بیش از 70 کشور از طریق کانال های شریک و مستقیم در بیش از 70 کشور فروخته می شوند. ما محصولاتی را با استفاده از فناوری اختصاصی خود تحت نام های تجاری خاص خود از جمله Amazfit و Zepp به بازار عرضه می کنیم. ما همچنین تحت توافق نامه شریک ترجیحی برای شرکت شیائومی که تحت نام های تجاری خود مانند Mi Band فروخته می شود ، توسعه و تولید می کنیم. ما فناوری های اختصاصی خود را برای چندین مورد از ساعت های هوشمند هوشمند خود به Timex ارائه می دهیم. برای به دست آوردن ابزار کامل از دستگاه های ما ، مصرف کنندگان برای ردیابی داده های بیومتریک و استفاده از الگوریتم های هوشمند ، دستگاه های خود را با برنامه Amazfit در تلفن های خود همگام سازی می کنند تا از دیدگاه های خود در مورد سلامتی یا تناسب اندام خود دست یابند.

فناوری اختصاصی

در سه ماهه دوم ، Huami نسل دوم تراشه دستگاه هوشمند هوش مصنوعی اختصاصی خود را ، Huangshan 2 را معرفی کرد که 18 ماه پس از معرفی نسل اول در بازار آمد سپتامبر 2018. در همان زمان ، ما نسل بعدی سنسور بیومتریک اختصاصی و الگوریتم های بیومتریک خود را که مانیتور انواع مختلفی از معیارهای سلامتی است ، اعلام کردیم. اعمال فن آوری پیشرفته داخلی پیشرفته به ما این امکان را می دهد تا محصولات متمرکز بر سلامتی و تناسب اندام را با قیمت / ویژگی هایی که مصرف کنندگان در بسیاری از کشورها جذاب می دانند تولید کنیم. محصولات جدید با استفاده از تراشه Huangshan 2 قرار است در سه ماهه اول سال 2021 وارد بازار شوند. محصولات جدیدی که در نیمه اول سال 2020 به محصولات ما اضافه شده اند شامل چندین ساعت هوشمند جدید و باند تناسب اندام ، جوانه های گوش هوشمند و یک تردمیل قابل جمع شدن است.

درآمد

تعداد کل واحدهای حمل شده به 8.9 میلیون رسیده است ، در مقایسه با 8.3 میلیون در سه ماهه دوم سال 2019 که 7.2 درصد افزایش داشته است. درآمد سه ماهه دوم رسیده است RMB1،137.3 میلیون (161.0 میلیون دلار آمریکا) ، به نمایندگی از افزایش 9.5 درصدی از سه ماهه دوم سال 2019. این افزایش در سه ماهه از طریق محصولات پوشیدنی خود مارک Xiaomi و Huami منجر به فروش شد. محصولات جدید ، مانند جوانه های گوش ، پذیرش اولیه مصرف کننده را نشان دادند.

هر دو تغییر درآمد سه ماهه متوالی و بیش از یک سال می تواند تحت تأثیر فصلی بودن سال باشد خرید الگوهای جهانی ، و همچنین با زمان معرفی محصولات جدید. به عنوان مثال ، در سه ماهه دوم سال 2020 ، محموله های این شرکت از محصولات پوشیدنی شیائومی در یک دوره انتقال با رونمایی از Mi Band 5 در اواخر ژوئن بود. ما انتظار داریم که همکاری تجاری ما با شیائومی در آینده ادامه یابد.

Covid-19 Impact

Covid-19 همچنان در سه ماهه دوم تأثیر منفی قابل توجهی در فروش خرده فروشی در همه مناطق جهان و در بیشتر دسته بندی محصولات دارد. برای مثال ، گرچه چین تعدادی از خرده‌فروشان آسیایی در اواسط سه ماهه دوم بسیاری از مؤسسات خرده‌فروشی را بازیافت و افتتاح کردند ، تعدادی از خرده فروشان آسیایی گزارش دادند که خریداران آهسته بازگشت دارند و نتایج سه ماهه دوم را تحت تأثیر قرار می دهند. در قاره آمریکا و اروپا، ادامه یا استفاده مجدد از میزان آلودگی Covid ، بسیاری از فروشگاه ها را بسته ، و همچنین بسیاری از خریداران را از فروشگاه ها نگه داشت. بسیاری از خرده فروشان در سه ماهه دوم میزان موجودی ها و سفارشات را کاهش دادند. اینها همه روی نتایج سه ماهه دوم ما تأثیر گذاشت.

با تاخیر در تولید به دلیل همه گیر که باعث کندی تولید محصولات در سه ماهه اول شده است ، با حداقل تأثیرات طولانی مدت در سه ماهه دوم برطرف شده است.

با چشم انتظار ، Huami با انعطاف پذیر همکاری با شرکای کانال خود همکاری می کند زیرا آنها دوباره ارزیابی می کنند یا استراتژی های بازار خود را تغییر می دهند ، مانند تغییر تمرکز به فروش آنلاین و مدل های خرده فروشی تقاضا. در حالی که Huami دارای چندین کانال فروش مستقیم آنلاین است ، بخش عمده ای از درآمد ما از طریق این کانال های شریک خرده فروشی جریان دارد.

پیش از بروز همه گیر ، انتظارات صنعت برای تقاضای زیاد و رشد مداوم برای فناوری سلامت هوشمند برای سالهای متمادی بود. گذشته از اختلال و تنظیم مجدد گزینه های خرید روش خرید مصرف کننده ، هیچ مدرکی نمی بینیم که نشان دهد مگاتردند از نظر مادی تغییر یافته است. چه با انتخاب شخصی و چه با تشویق کسانی که مراقبت های ما را پرداخت می کنند ، جهان به طور فزاینده ای بر بهبود سلامت متمرکز است. در کوتاه ترین زمان ، با تمام گزارش هایی که از افراد در هنگام بستن قفل می شود ، می توانیم جغرافیایی مختلفی در تقاضا برای فناوری سلامت هوشمند در جغرافیای مختلف به وجود آوریم ، زیرا مردم بر سلامتی خود تأکید می کنند.

خبر مرتبط  Viasat قیمت گذاری 400 میلیون دلار از یادداشت های ارشد را اعلام کرد

علاوه بر این ، این شرکت مشغول تحقیق و توسعه مربوط به تشخیص عفونت Covid-19 است سیگنالها از طریق تیم تحقیق و توسعه داخلی خود و همچنین برخی از همکاران تحقیقاتی دانشگاه خود.

حاشیه ناخالص

حاشیه ناخالص در سه ماهه دوم سال 2020 22.3 درصد بود ، در حالی که در سه ماهه دوم سال قبل 26.7 درصد است. حاشیه ناخالص و سود ناخالص تحت تأثیر مخلوط محصول قرار دارد زیرا محصولات مختلف سهم حاشیه های مختلفی دارند و اینها می توانند در طول عمر یک محصول تغییر کنند. در سه ماهه دوم سال 2020 ، کل ناخالص ناخالص با درصد بیشتری از محصولات با برند Huami تحت تأثیر قرار گرفت و با مقادیر بالاتر محصولات حاشیه پایین به شرکت شیائومی جبران شد و با تبلیغات تخفیف برای برخی از محصولات قدیمی در انتقال به Mi جدید جبران شد. باند 5.

تحقیق و توسعه

هزینه سه ماهه دوم سال 2020 تحقیق و توسعه بود RMB117.2 میلیونبا افزایش 25٪ نسبت به سال قبل ، و 10.3٪ از درآمد را در مقایسه با 9.0٪ در سه ماهه دوم سال قبل نشان می دهد ، که منعکس کننده اضافات پرسنل و گسترش فعالیت های تحقیق و توسعه برای محصولات آینده و دسته بندی محصولات جدید از جمله محصولات مصرفی و راه حل های تحلیلی است. برای صنعت ، مانند محصولات جدید که انتظار می رود در نیمه دوم سال 2020 راه اندازی شود. هزینه سه ماهه دوم تحقیق و توسعه از سه ماهه اول سال 2020 به ترتیب 1٪ کاهش یافته است.

این شرکت معتقد است که سرمایه گذاری هوشمند تحقیق و توسعه کلید توانایی آن برای توسعه سریع تر و معرفی دستگاه های هوشمند و تجزیه و تحلیل های هوشمند جدید برای مصرف کنندگان و صنعت است. این شرکت با وجود چالش های ایجاد شده توسط همه گیر Covid-19 انتظار دارد که همچنان در آینده خود این سرمایه گذاری ها را انجام دهد.

فروش و بازاریابی

هزینه فروش و بازاریابی برای سه ماهه دوم سال 2020 بود RMB71.3 میلیوندر مقایسه با سال گذشته 76.6٪ افزایش یافته و 6.3٪ درآمد را در مقایسه با 3.9٪ در سه ماهه سال قبل تشکیل می دهد. هزینه فروش و بازاریابی در سال 2020 بیشتر است که نشان دهنده تمرکز شرکت در گسترش بازارهای بین المللی در خارج از کشور است چین برای محصولات خود با برند Amazfit ، از جمله افزایش تبلیغات و هزینه های تبلیغاتی برای محصولات خود مارک در حین فروش تعطیلات و رویدادهای تبلیغاتی و رشد در هزینه های مربوط به پرسنل. در ماه ژوئن ، ما اولین کنوانسیون AI Innovation AI را برای ارائه نتیجه تحقیق فعلی خود به عموم مردم برگزار کردیم و اولین فروشگاه خرده فروشی آفلاین Amazfit را در پکن به مصرف کنندگان داخلی این فرصت را می دهیم که یک تجربه شخصی دست اول با محصولات ما داشته باشند.

عمومی و اداری

سه ماهه دوم سال 2020 هزینه های عمومی و اداری بود RMB55.4 میلیونبا افزایش 8.6 درصدی نسبت به سال گذشته و 4.9 درصد درآمد را شامل می شود ، همانند سه ماهه دوم سال 2019. افزایش 10.4 درصدی هزینه G&A نیمه اول در سال 2020 در مقایسه با سال 2019 نشان دهنده افزایش نوسانات نرخ ارز ، هزینه های حرفه ای برای مدیریت تجارت و هزینه های استهلاک و استهلاک است که با کاهش جبران مبلغ سهم جبران می شود.

درآمد و هزینه های عملیاتی

کل هزینه عملیاتی برای سه ماهه دوم سال 2020 بود RMB244.0 میلیوننسبت به مدت مشابه سال قبل 31.7 درصد رشد نشان می دهد ، و این نشان دهنده سرمایه گذاری در R&D ، فروش و بازاریابی و G&A است که در بخش های قبل شرح داده شده است. کل هزینه های عملیاتی 21.5٪ از درآمد را در سه ماهه دوم سال 2020 نسبت به 17.8٪ در سه ماهه قبل و 20.6٪ در Q1 2020 نشان می دهد.

درآمد عملیاتی برای سه ماهه دوم سال 2020 بود RMB9.4 میلیون، 89.8٪ پایین از RMB92.1 میلیون در سه ماهه قبل ، که عمدتا با افزایش سالانه 76.6٪ در هزینه فروش و بازاریابی و 0/25٪ در هزینه تحقیق و توسعه رانده می شود.

نقدینگی و منابع سرمایه

در 30 ژوئن سال 2020، این شرکت دارای وجه نقد و معادل نقدی بود RMB2،649.2 میلیون (375.0 میلیون دلار آمریکا) ، در مقایسه با RMB1،803.1 میلیون همانطور که از 31 دسامبر، 2019

نکات برجسته عملیاتی در سه ماهه دوم

هوانگ اضافه کرد: “در نیمه اول سال 2020 ، وسعت عرضه محصولات خود را گسترش دادیم.” “نتایج نیمه اول ما نشان دهنده شناخت قوی برند ما ، استراتژی موثر در فروش و بازاریابی و گزاره ارزش برتر است. در سه ماهه اول ، محصولات با نام تجاری Amazfit براساس گزارش سه ماهه IDC در رتبه پنجم در حجم حمل و نقل جهانی قرار گرفتند و رشد فروش سه رقمی سه رقمی در ایالات متحده را ثبت کردند. ، اروپای غربی، و آسیای جنوب شرقی. و در سه ماهه دوم ، محموله های خارج از کشور ما جای خود را برای بازیابی بازارهای جهانی با نسخه های بین المللی از محصولات ما 47.9٪ از کل محموله های واحد فراهم کردند. دستاورد دیگر در سه ماهه دوم این بود که ما با موفقیت Mi-band 5 ، نسل پنجم را در خط تولید محبوب ، با حرکت زودهنگام قوی راه اندازی کردیم. ما همچنین با انتشار نسخه جدید مارک جدید خود Zepp بسیار هیجان زده هستیم و با این کار ما یک بازار برتر را هدف قرار می دهیم و انتظار داریم که اساساً مشتری اصلی خود را گسترش دهیم.

“این پرتاب محصول بخشی از اجرای مداوم ما در ماموریت ما ،” سلامت با فناوری است. ” در ماه ژوئیه ، شرکت تابعه کاملاً متعلق به Huami ، PAI Health ، توافق خود را با شرکت Prudential Asia آسیا مبنی بر درج معیار فعالیت علمی تحت حمایت PAI Health در برنامه بهداشت دیجیتال Prudential’s Pulse اعلام کرد ، این باعث می شود بینش های جدیدی درباره عملکرد قلب در اختیار اعضای احتمالی در 11 بازار واقع شود. آسیا.

“در حالی که نیمه اول سال 2020 برای همه ما یک دوره چالش برانگیز بود ، ما به عملکرد خود در حمل و نقل محصولات پوشیدنی هوشمند و اجرای قوی استراتژی خدمات درمانی ما افتخار می کنیم. ما اطمینان داریم که حجم حمل و نقل دستگاه ما همچنان صعود خواهد کرد در نیمه دوم سال و ما مشتاقانه منتظر ارائه ارزش برای همه ذینفعان خود هستیم. “آقای هوانگ نتیجه گیری کرد.

چشم انداز

برای سه ماهه سوم سال 2020 ، مدیریت شرکت در حال حاضر انتظار دارد:

  • درآمد خالص بین RMB2.1 میلیارد و RMB2.15 میلیارد، که نشان دهنده افزایش تقریبا 12.9٪ به 15.6٪ از RMB1.86 میلیارد در سه ماهه سوم سال 2019.

چشم انداز فوق مبتنی بر شرایط فعلی بازار است و بیانگر تخمین های فعلی و اولیه مدیریت شرکت از شرایط بازار و فعالیت و تقاضای مشتری است که همگی در معرض تغییر هستند.

کنفرانس تلفنی

مدیریت شرکت یک کنفرانس تلفنی برگزار می کند ساعت 8:00 بامداد ساعت استاندارد سه شنبه، 18 آگوست 2020 (8:00 ب. ظ. زمان پکن در 18 آگوست 2020) برای بحث در مورد نتایج مالی و پاسخ به سوالات سرمایه گذاران و تحلیلگران. شنوندگان ممکن است با شماره گیری به تماس دسترسی پیدا کنند:

ایالات متحده (رایگان)

+ 1-888-346-8982

بین المللی:

+ 1-412-902-4272

سرزمین اصلی چین (تلفن رایگان):

400-120-1203

هنگ کنگ (رایگان)

800-905-945

هنگ کنگ:

+ 852-3018-4992

شرکت کنندگان باید حداقل 10 دقیقه قبل از زمان شروع برنامه ریزی شده با شماره گیری تماس بگیرند و از آنها بخواهند که به تماس “شرکت هوامی” متصل شوند.

علاوه بر این ، یک پخش زنده و بایگانی شده از کنفرانس به آدرس http://www.huami.com/investor در دسترس خواهد بود.

خبر مرتبط  Aon اعلام کرد: انتشار سه ماهه دوم درآمد 2020 و تماس کنفرانسی

پخش مجدد تلفنی یک ساعت پس از تماس تا زمان در دسترس خواهد بود 25 آگوست 2020 با شماره گیری:

تلفن رایگان آمریکا:

+ 1-877-344-7529

بین المللی:

+ 1-412-317-0088

کد عبور مجدد:

10146949

درباره شرکت هوامی

ماموریت Huami اتصال سلامت با فناوری است. از ابتدای تأسیس در سال 2013 ، Huami بستر فناوری اختصاصی از جمله تراشه های هوش مصنوعی ، حسگرهای بیومتریک و الگوریتم های داده را ایجاد کرده است که خط گسترده ای از محصولات بهداشتی هوشمند را برای مصرف کنندگان و سرویس های تحلیلی برای صنعت به ارمغان می آورد. در سال 2019 ، Huami 42.3 میلیون واحد از دستگاه های پوشیدنی هوشمند از جمله برند Amazfit خود را حمل کرد و محصولاتی که برای Xiaomi و Timex تولید و تولید شده است ، شامل 26٪ از کالاهای دسته جهانی است.[3]. شرکت Huami در واقع است هایفی ، چین، با عملیات ایالات متحده ، Huami-ایالات متحده آمریکا، بر اساس کوپرتینو ، کالیفرنیا. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به https://www.huami.com/investor/pages/company-profile مراجعه کنید.

[3] IDC ، تصحیح و جایگزینی محموله های دستگاه های پوشیدنی ، 3/10/20

استفاده از اقدامات غیر GAAP

ما در ارزیابی نتایج عملیاتی و برای اهداف تصمیم گیری مالی و عملیاتی از درآمد خالص تعدیل شده ، یک معیار مالی غیر GAAP استفاده می کنیم. درآمد خالص تعدیل شده نشان دهنده درآمد خالص به استثناء هزینه های جبران خسارت مبتنی بر سهم است و چنین تعدیل هیچ تاثیری در مالیات بر درآمد ندارد. درآمد خالص تعدیل شده نسبت به سهامداران عادی شرکت Huami یک اقدام غیر GAAP است ، که هزینه های جبران خسارت مبتنی بر سهام را که به سهامداران عادی شرکت Huami نسبت داده می شود ، محروم می کند و به عنوان حسابگر در محاسبه درآمد خالص تعدیل شده هر سهم قابل انتساب به سهامداران عادی استفاده می کند. شرکت Huami.

ما معتقدیم که درآمد خالص تعدیل شده و درآمد خالص تعدیل شده آنرا به سهامداران عادی کمک می کند تا روندهای اساسی در مشاغل ما را شناسایی کنند که در غیر این صورت می تواند با تأثیر هزینه های خاصی که در درآمد خالص و درآمد خالص قابل تعلق به سهامداران عادی تحریف می شود ، تحریف شود. ما اعتقاد داریم که درآمد خالص تعدیل شده و درآمد خالص تعدیل شده قابل انتساب به سهامداران عادی ، اطلاعات مفیدی در مورد نتایج عملیاتی ما ارائه می دهد ، درک کلی از عملکرد گذشته و آینده های ما را تقویت می کند و باعث می شود دید بیشتری با توجه به معیارهای کلیدی مورد استفاده مدیریت ما در امور مالی آن فراهم شود. و تصمیم گیری عملیاتی.

درآمد خالص تعدیل شده و درآمد خالص تعدیل شده آن به سهامداران عادی قابل تنظیم نیست ، نباید در نظر گرفته شود و به عنوان یک جایگزین برای درآمد خالص ، درآمد خالص اساسی و رقیق خالص در هر سهم قابل انتساب به سهامداران عادی شرکت Huami یا هرگونه عملکرد دیگر یا به عنوان یک تفسیر در نظر گرفته شود. شاخص عملکرد عملیاتی ما سرمایه گذاران تشویق می شوند اقدامات تاریخی غیر GAAP تاریخی را با اقدامات غیرقابل مقایسه مستقیم GAAP بررسی کنند. درآمد خالص تعدیل شده و درآمد خالص تعدیل شده مربوط به سهامداران عادی ، ارائه شده در اینجا ممکن است با اقدامات مشابه با عنوان ارائه شده توسط شرکت های دیگر قابل مقایسه نباشد. شرکت های دیگر ممکن است اقدامات مشابه با عنوان متفاوت را محاسبه کنند ، و سودمندی آنها را به عنوان اقدامات مقایسه ای با داده های ما محدود می کنند. ما سرمایه گذاران و دیگران را ترغیب می كنیم كه اطلاعات مالی ما را به طور كامل بررسی كنند و به یك اندازه ی مالی واحد اعتماد ندارند.

قیمت ارز

تجارت این شرکت در درجه اول انجام می شود چین و بخش عمده ای از درآمد حاصل از تولید در Renminbi (“RMB”) مشخص می شود. این اعلامیه شامل تبدیل ارز مبلغ RMB به دلار آمریکا (“دلار آمریکا”) فقط برای سهولت خواننده است. مگر در مواردی که ذکر شود ، همه ترجمه ها از RMB به دلار آمریکا با نرخی انجام می شود RMB7.0651 به 1.00 دلار آمریکا، نرخ خرید ظهر موثر برای 30 ژوئن سال 2020 همانطور که در نسخه آماری H.10 از شورای فدرال رزرو آمده است. هیچ گونه تصدیقی وجود ندارد مبنی بر اینکه مبلغ RMB می توانست در تاریخ 30 ژوئن سال 2020 یا با هر نرخ دیگری به دلار آمریکا تبدیل شود یا به آن دلار تسویه شود.

بیانیه بندر ایمن

این اطلاعیه شامل اظهارات آینده نگر است. این بیانیه ها تحت مفاد “بندرگاه ایمن” قانون اصلاحات دادرسی در مورد اوراق بهادار خصوصی ایالات متحده در 1995 ، ساخته شده است. این بیانیه های آینده نگر می توانند با اصطلاحات “اراده” ، “انتظار” ، “پیش بینی” ، “آینده” شناسایی شوند. “قصد” ، “برنامه” ، “معتقد است” ، “تخمین” ، “اعتماد به نفس” و جملات مشابه. بیانیه هایی که واقعیت های تاریخی نیستند ، از جمله اظهارات در مورد اعتقادات و انتظارات شرکت ، اظهارات آینده نگر هستند. اظهارات رو به جلو شامل خطرات و عدم قطعیتهای ذاتی است. تعدادی از عوامل می توانند باعث شوند نتایج واقعی از نظر مادی متفاوت از آنچه در هر بیانیه آینده دار وجود دارد ، از جمله اما به موارد زیر محدود نمی شود: همکاری با شیائومی ، به رسمیت شناختن محصولات خود مارک شرکت. استراتژی های رشد شرکت؛ روند و رقابت در بازار فناوری پوشیدنی جهانی. تغییر در درآمدهای شرکت و سیاست های حسابداری هزینه یا هزینه خاص. سیاست های دولت در رابطه با صنعت شرکت و شرایط عمومی اقتصادی در چین و جهانی. اطلاعات بیشتر در مورد این و سایر خطرات در پرونده شرکت با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده درج شده است. کلیه اطلاعات ارائه شده در این بیانیه مطبوعاتی و ضمیمه ها از تاریخ انتشار این بیانیه مطبوعاتی است و شرکت هیچگونه مسئولیتی در مورد به روزرسانی هرگونه اظهارنامه آینده نگرانه ای ندارد ، مگر اینکه طبق قانون قابل اجرا باشد.

برای سوالات مربوط به سرمایه گذاران و رسانه ها ، لطفاً با:

که در چین:
شرکت هوامی
گریس یوجیا ژانگ
پست الکترونیک: [email protected]

گروه پیاچنته ، شرکت
راس وارنر
تلفن: + 86-10-6508-0677
پست الکترونیک: [email protected]

که در ایالات متحده:
شرکت هوامی
برد سامسون
تلفن: + 1-714-955-3951
پست الکترونیک: [email protected]

HUAMI CORPORATION

برگه های تعادل غیرمجاز کنترل نشده

(مبلغ هزاران Renminbi (“RMB”) و دلار آمریكا (“دلار آمریكا”)

به جز تعداد سهام و داده های مربوط به اشتراک ، یا در غیر این صورت ذکر شده است)




از 31 دسامبر ،


از 30 ژوئن ،



2019


سال 2020



RMB


RMB


دلار امریکا$








دارایی های







دارایی های جاری:







پول نقد و معادل


1،803،117


2،649،185


374،968

پول توقیف شده


874


2،304


326

سپرده مدت



7،065


1000

حسابهای دریافتنی


188.940


136،039


19255

مبالغ ناشی از احزاب مرتبط ، جاری


1،421،170


645،920


91،424

موجودی ها


893،806


840،224


118،926

سرمایه گذاری های کوتاه مدت


17187


17805


2،520

هزینه های پیش پرداخت و سایر دارایی های جاری


67،358


61،315


8،678

کل دارایی های جاری


4،392،452


4،359،857


617،097








اموال، ماشین آلات و تجهیزات، خالص


64،350


96،372


13،641

دارایی نامشهود ، خالص


85،753


123،498


17،480

حسن نیت[4]


5،930


73،619


10،420

سرمایه گذاری بلند مدت


406،099


314،635


44،534

دارایی های معوق مالیاتی


102،649


124،598


17،636

سایر داراییهای غیرجاری


8،828


15،834


2،241

دارایی های حق استفاده اجاره عملیاتی غیر جاری


108،682


92،001


13،022

کل دارایی


5،174،743


5،200،414


736،071


[4] در ژوئن سال 2020 ، شرکت 100٪ سهام عدالت PAI Health Inc. را خریداری می کند (“PAI”)
با در نظر گرفتن کل اولیه RMB102.5 میلیون. تحت نظر اولیه ، شرکت
مقدار موقت RMB67.7 میلیون را به عنوان سرقفلی تشخیص داد.

HUAMI CORPORATION

برگه های تعادل غیرمجاز کنترل نشده

(مبلغ هزاران Renminbi (“RMB”) و دلار آمریكا (“دلار آمریكا”)

به جز تعداد سهام و داده های مربوط به اشتراک ، یا در غیر این صورت ذکر شده است)




از 31 دسامبر ،


از 30 ژوئن ،



2019


سال 2020



RMB


RMB


دلار امریکا$








بدهی







بدهیهای جاری:







حساب های قابل پرداخت


1،999،951


1،176،344


166،501

پیشرفت از مشتری


44،793


42،752


6،051

مقدار به دلیل احزاب مرتبط ، جاری


14،769


16،116


2،281

هزینه های تسویه شده و سایر بدهی های جاری


352،249


254،353


36،001

قابل پرداخت مالیات بر درآمد


67،854


26،578


3،762

اوراق بهادار


2،184



وام های بانکی



881،436


124،759

کل بدهی های جاری


2،481،800


2،397،579


339،355

بدهی مالیاتی معوق


5،399


11،689


1،654

سایر بدهیهای غیرجاری


113،596


174،509


24،700

بدهی های اجاره عملیاتی غیر جاری


76،360


63،937


9،050

کل بدهی


2،677،155


2،647،714


374،759

HUAMI CORPORATION

برگه های تعادل غیرمجاز کنترل نشده

(مبلغ هزاران Renminbi (“RMB”) و دلار آمریکا (“دلار آمریکا”)

به جز تعداد سهام و داده های مربوط به اشتراک ، یا در غیر این صورت ذکر شده است)




از 31 دسامبر ،


از 30 ژوئن ،



2019


سال 2020



RMB


RMB


دلار امریکا$








انصاف







سهام عادی


155


155


22

اضافی پرداخت در پایتخت


1،478،902


1،491،115


211،054

سود انباشته انباشته شده


910،612


943،087


133،485

اندوختن درآمدهای جامع دیگر


111،081


121.920


17257

کل سهامداران سهام شرکت Huami


2،500،750


2،556،277


361،818

علایق غیر قابل کنترل


(3،162)


(3577)


(506)

مجموع حقوق صاحبان سهام


2،497،588


2،552،700


361،312

کل بدهی ها و حقوق صاحبان سهام


5،174،743


5،200،414


736،071

HUAMI CORPORATION

بیانیه های ثابت کنسرو شده از عملکردهای غیرحضوری

(مبلغ هزاران Renminbi (“RMB”) و دلار آمریكا (“دلار آمریكا”)

به جز تعداد سهام و داده های مربوط به اشتراک ، یا در غیر این صورت ذکر شده است)










برای سه ماه منتهی به 30 ژوئن ،



2019


سال 2020



RMB


RMB


دلار امریکا$








درآمد


1،038،715


1،137،274


160،971

هزینه درآمدها


761،421


883،891


125،107

سود ناخالص


277294


253،383


35،864

هزینه های اجرایی:







فروش و بازاریابی


40،405


71،342


10،098

عمومی و اداری


51،030


55423


7،845

تحقیق و توسعه


93،751


117،207


16،590

کل هزینه های عملیاتی


185،186


243،972


34،533

درآمد عملیاتی


92،108


9،411


1،331

سایر درآمد و هزینه ها:







درآمد بهره


4،803


13،667


1،934

درآمد دیگر ، خالص


4،351


1،137


161

درآمد قبل از مالیات بر درآمد


101،262


24،215


3،426

هزینه مالیات بر درآمد


(12،352)


(2،486)


(352)

درآمد قبل از ضرر از سرمایه گذاری در روش عدالت


88،910


21،729


3،074

ضرر از سرمایه گذاری روش سهام


(265)


(7،611)


(1،077)

درآمد خالص


88،645


14،118


1،997

کمتر: درآمد خالص (ضرر) ناشی از بهره غیر کنترل کننده


(719)


811


115

درآمد خالص مربوط به شرکت Huami


89،364


13307


1،882

کمتر: درآمدهای غیرقابل توزیع به مشارکت غیرمستقیم اختصاص یافته است
سهام محدود


190



درآمد خالص مربوط به سهامداران عادی هوامی
شرکت


89،174


13307


1،882

درآمد خالص هر سهم قابل انتساب به عادی است







سهامداران شرکت Huami







درآمد پایه در هر سهم عادی


0.37


0.05


0.01

درآمد رقیق در هر سهم عادی


0.35


0.05


0.01








درآمد خالص در هر ADS (4 سهم عادی برابر با 1 ADS)







ADS – اساسی


1.46


0.21


0.03

ADS – رقیق


1.39


0.21


0.03








وزن متوسط ​​تعداد سهام مورد استفاده در محاسبات خالص
درآمد در هر سهم







سهم معمولی – اساسی


243،596،530


247،828،507


247،828،507

سهم معمولی – رقیق


257،455،618


259،364،320


259،364،320

HUAMI CORPORATION

آشتی نتایج GAAP و غیر GAAP

(مبلغ هزاران Renminbi (“RMB”) و دلار آمریکا (“دلار آمریکا”)

به جز تعداد سهام و داده های مربوط به اشتراک ، یا در غیر این صورت ذکر شده است)




برای سه ماه منتهی به 30 ژوئن ،



2019


سال 2020



RMB


RMB


دلار امریکا$

درآمد خالص مربوط به شرکت Huami


89،364


13307


1،882

هزینه های جبران خسارت مبتنی بر سهام


22355


5،835


826

درآمد خالص قابل تنظیم به Huami قابل تنظیم است
شرکت


111،719


19142


2،708

















برای سه ماه منتهی به 30 ژوئن ،



2019


سال 2020



RMB


RMB


دلار امریکا$








درآمد خالص مربوط به سهامداران عادی
شرکت Huami


89،174


13307


1،882

هزینه های جبران خسارت مبتنی بر سهام
سهامداران عادی شرکت Huami


22307


5،835


826

درآمد خالص قابل تنظیم نسبت به عادی
سهامداران شرکت Huami[2]


111،481


19142


2،708








درآمد خالص تنظیم شده برای هر سهم قابل انتساب
سهامداران عادی شرکت Huami







درآمد اولیه تنظیم شده برای هر سهم عادی


0.46


0.08


0.01

درآمد رقیق شده تعدیل شده در هر سهم عادی


0.43


0.07


0.01








درآمد خالص تنظیم شده در هر ADS (4 سهم عادی برابر است
به 1 ADS)







ADS – اساسی


1.83


0.31


0.04

ADS – رقیق


1.73


0.30


0.04








وزن متوسط ​​تعداد سهام مورد استفاده در
محاسبه درآمد خالص در هر سهم







سهم معمولی – اساسی


243،596،530


247،828،507


247،828،507

سهم معمولی – رقیق


257،455،618


259،364،320


259،364،320








هزینه های جبران خسارت مبتنی بر سهام
موارد زیر است:







هزینه درآمدها


37


(61)


(9)

فروش و بازاریابی


1،579


632


89

عمومی و اداری


14،973


3،833


543

تحقیق و توسعه


5،766


1،431


203

جمع


22355


5،835


826

HUAMI CORPORATION

بیانیه های کنسرو شده غیرمجاز از عملکردها

(مبلغ هزاران Renminbi (“RMB”) و دلار آمریكا (“دلار آمریكا”)

به جز تعداد سهام و داده های مربوط به اشتراک ، یا در غیر این صورت ذکر شده است)










برای شش ماه منتهی به 30 ژوئن ،



2019


سال 2020



RMB


RMB


دلار امریکا$








درآمد


1،838،311


2،225،735


315،032

هزینه درآمدها


1،343،554


1،727،792


244،553

سود ناخالص


494،757


497،943


70،479

هزینه های اجرایی:







فروش و بازاریابی


62،588


126،185


17860

عمومی و اداری


96،322


106306


15،047

تحقیق و توسعه


166،131


235،543


33،339

کل هزینه های عملیاتی


325،041


468،034


66،246

درآمد عملیاتی


169،716


29،909


4،233

سایر درآمد و هزینه ها:







درآمد بهره


12293


21،338


3،020

سایر درآمد (هزینه ها) ، خالص


4،813


(8،018)


(1،135)

از تغییر ارزش منصفانه سرمایه گذاری بلند مدت بهره مند شوید



1،293


183

درآمد قبل از مالیات بر درآمد


186،822


44،522


6،301

هزینه مالیات بر درآمد


(23،034)


(4،519)


(640)

درآمد قبل از ضرر از سرمایه گذاری در روش عدالت


163،788


40،003


5،661

ضرر از سرمایه گذاری روش سهام


(231)


(7،943)


(1،124)

درآمد خالص


163،557


32،060


4،537

کمتر: ضرر خالص ناشی از بهره غیر کنترل کننده


(1،091)


(415)


(59)

درآمد خالص مربوط به شرکت Huami


164،648


32،475


4،596

کمتر: درآمدهای توزیع نشده به مشارکت سهام محدود نشده مشارکت


1425



درآمد خالص متعلق به سهامداران عادی شرکت Huami


163،223


32،475


4،596

درآمد خالص هر سهم قابل انتساب به عادی است







سهامداران شرکت Huami







درآمد پایه در هر سهم عادی


0.68


0.13


۰ 2 ۰۲

درآمد رقیق در هر سهم عادی


0.64


0.13


۰ 2 ۰۲








درآمد خالص در هر ADS (4 سهم عادی برابر با 1 ADS)







ADS – اساسی


2.71


0.52


0.07

ADS – رقیق


2.56


0.50


0.07








وزن متوسط ​​تعداد سهام مورد استفاده در محاسبه درآمد خالص در هر سهم







سهم معمولی – اساسی


240،817،983


247،742،838


247،742،838

سهم معمولی – رقیق


255،237،925


259،456،193


259،456،193

HUAMI CORPORATION

آشتی نتایج GAAP و غیر GAAP

(مبلغ هزاران Renminbi (“RMB”) و دلار آمریكا (“دلار آمریكا”)

به جز تعداد سهام و داده های مربوط به اشتراک ، یا در غیر این صورت ذکر شده است)




برای شش ماه منتهی به 30 ژوئن ،



2019


سال 2020



RMB


RMB


دلار امریکا$

درآمد خالص مربوط به شرکت Huami


164،648


32،475


4،596

Share-based compensation expenses


42,088


12,213


1,728

Adjusted net income attributable to Huami
Corporation


206,736


44,688


6,324

















For the Six Months Ended June 30,



2019


سال 2020



RMB


RMB


US$








Net income attributable to ordinary shareholders
of Huami Corporation


163,223


32,475


4,596

Share-based compensation expenses attributable

to ordinary shareholders of Huami Corporation


41,724


12,213


1,728

Adjusted net income attributable to ordinary
shareholders of Huami Corporation[2]


204,947


44,688


6,324








Adjusted net income per share attributable to
ordinary shareholders of Huami Corporation







Adjusted basic income per ordinary share


0.85


0.18


0.03

Adjusted diluted income per ordinary share


0.80


0.17


0.02








Adjusted net income per ADS (4 ordinary shares equal
to 1 ADS)







ADS – basic


3.40


0.72


0.10

ADS – diluted


3.21


0.69


0.10








Weighted average number of shares used in
computing net income per share







Ordinary share – basic


240,817,983


247,742,838


247,742,838

Ordinary share – diluted


255,237,925


259,456,193


259,456,193








Share-based compensation expenses included
are follows:







Cost of revenues


39


(54)


(8)

Selling and marketing


1,910


1,264


179

عمومی و اداری


32,409


7,930


1,122

Research and development


7,730


3,073


435

Total


42,088


12,213


1,728

SOURCE Huami Corporation

لینک های مربوطه

www.huami.com

خبر مرتبط  TOOTRiS منابع بیشتری را برای پشتیبانی از ارائه دهندگان مراقبت از کودکان و کارگران اساسی در طول COVID-19 متعهد می کند