– گزارش نه ماهه جویونگ (9 میلیون) افزایش درآمد 13.24٪ از سال قبل را نشان می دهد ، سود خالص به 644 میلیون RMB و درآمد با افزایش 22.07٪ از سال گذشته به 2.52 میلیارد RMB در سه ماهه سوم رسیده است.

– رشد چشمگیر درآمد و سود ، موفقیت جویونگ را در تنظیم استراتژی های محصول و فروش برای جبران تأثیر همه گیر COVID-19 تأکید می کند.

HANGZHOU، چین ، 29 اکتبر ، 2020 / PRNewswire / – Joyoung (002242) ، تولید کننده پیشرو در لوازم کوچک آشپزخانه و زیرمجموعه JS Global (1691.HK) ، درآمد کل 7.08 میلیارد RMB را برای این دوره گزارش داد. نه ماه در سال 2020 ، 13.24٪ افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته. درآمد سه ماهه سوم 2.52 میلیارد RMB بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل 22.07 درصد افزایش داشت. سود خالص منتسب به سهامداران Joyoung در نه ماه اول بالغ بر 644 میلیون RMB بوده است.

اقتصاد چین در زمینه همه گیری جهانی ، با رشد ناخالص داخلی ملی در سه ماهه اول 0.7٪ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، انعطاف پذیری زیادی نشان داده است. بازگشت اقتصادی چین به ویژه در سه ماهه سوم سریع است ، زمانی که رشد سه ماهه برای اولین بار در سال 2020 مثبت شد و 4.9٪ افزایش یافت. با وجود این ، فروش داخلی کالاهای خرده فروشی کالاهای مصرفی در سه ماهه سوم علائم بهبودی را نشان می دهد ، زیرا رشد فروش 0.9٪ سه ماهه نسبت به سه ماهه گذشته ، با وجود کاهش فروش خرده فروشی عمومی در نه ماه اول به دلیل اقتصادی ناشی از ویروس کرونا.

خبر مرتبط  صنعت دستگاه های ردیابی GPS 3.9 میلیارد دلار در سراسر جهان تا سال 2027

در مواجهه با این فضای پیچیده و چالش برانگیز بازار ، جویونگ با تنظیم سریع محصولات و استراتژی های فروش برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده برای خرید آنلاین ، فرصت بازار را غنیمت شمرد. در این بین ، جویونگ متعهد به ارائه بهترین تجربه خرید آفلاین در فروشگاه های سنتی خود است. این شرکت همچنان که پس از کنترل شیوع COVID-19 به سرعت جهش کرد ، همچنان کانالهای خرده فروشی آفلاین خود را در مراکز خرید در سراسر چین گسترش داد.

خبر مرتبط  ProtocolNow یک پلت فرم اختصاصی به پروتکل ها را راه اندازی می کند

جویونگ به طور فعال در توسعه اینترنت تلفن همراه 5G ادامه داد. این شرکت با آگاهی از روند خرید آنلاین ، همچنین در تلاش است تا با ادغام تجارت الکترونیکی اجتماعی ، پخش آنلاین زنده و خرده فروشی آنلاین و آفلاین در تجارت خود ، به تحول دیجیتالی کاملی دست یابد. .

این شرکت برای پاسخگویی به تقاضای متنوع مشتریان برای محصولات با ارزش افزوده بالا ، کیفیت بالا ، طراحی مناسب و ویژگی های هوشمند ، استراتژی محصول خود را با توسعه “سری SKY” ، به ویژه دستگاه شیر ، تنظیم کرده است. میکسر سویا سویای تمیز شونده سلولی ، میکسر پرسرعت دیواری سلول تمیز شونده سری Y و اجاق برنج بدون روکش سری S.

از طریق این رویکرد ، شرکت توانست سهم بازار خود را در گروه های اصلی بیشتر ادغام کند. برای جلب مشتری از جمعیت جوان ، این شرکت چندین همکاری متقابل را با مشارکت با آنها ایجاد کرده است دوستان خط، Pokemon ، Hello Kitty ، Heytea و Doraemon ، برای ایجاد طیف گسترده ای از لوازم آشپزخانه کوچک زیبا و مرسوم ، مد با موضوعات مختلف.

خبر مرتبط  Recon اعلام کرد عملیات مشترک FGS با CPPEI ، موسسه پشتیبانی تصمیم گیری CNPC

برای جشنواره خرید آینده “Double 11” ، این شرکت با Tmall ، یک سایت تجارت الکترونیکی پیشرو متعلق به گروه Alibaba ، برای راه اندازی یک کمپین آنلاین که سفیر نام تجاری ، دنگ لون، شگفتی های بسیاری از جمله سری SKY Joyoung و بسیاری دیگر از لوازم خانگی کوچک را برای مشتریان به همراه خواهد داشت. راه اندازی محصول در Westlake انجام خواهد شد ، جایی که مشتریان این فرصت را خواهند داشت تا با یک “Holographic Deng Lun” ملاقات کنند و یک نفره غذا بخورند.

لینک های مربوطه

www.jsgloballife.com

SOURCE JS Global Lifestyle Company Limited