DUBLIN، 19 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – گزارش “گزارش ریزگردانی آنلاین بازار جهانی 2020-30: پیامدهای COVID-19 و رشد” به آن اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

انتظار می رود که بازار جهانی ریزگردانی آنلاین از آن رشد کند 33.05 میلیارد دلار در سال 2019 تا 37.61 میلیارد دلار.

همه گیر جهانی COVID-19 که باعث می شود افراد بیشتری به سمت بازی بپیوندند تا اوقات فراغت خود را در خانه قرنطینه کنند و چندین بازی رایگان به بازی شامل خرید کالاهای مجازی از طریق ریزگردها است ، در نتیجه باعث افزایش اندازه بازار می شود. پیش بینی می شود بازار با نرخ رشد ترکیبی سالانه 6.1٪ و به ثبات برسد 41.92 میلیارد دلار تا سال 2023 آمریکای شمالی در سال 2019 بزرگترین منطقه در بازار ریزگرداندن آنلاین بود.

گسترش صنعت بازی سازی به عنوان یک محرک اصلی برای توسعه بازار خرد فروش آنلاین است. پیش بینی می شود مقررات سختگیرانه ای برای معاملات خرد ، رشد بازار را در طی دوره محدود کند.

شرکتهایی که سیاستهای جدید جعبه غارت را به منظور رعایت دستورالعمل های گروه تجاری صنعت بازی ایالات متحده ، انجمن نرم افزار سرگرمی ، اتخاذ می کنند ، یک روند اساسی در بازار فروش خرد آنلاین است.

بازیگران اصلی در بازار ریزگردانی آنلاین SmileGate (CrossFire) ، Riot Games، Inc. ، Nexon Co.، Ltd. Tencent Holdings Ltd. و NetEase Inc.

خبر مرتبط  اندازه بازار بخاری آب تا سال 2027 ارزش 37.52 میلیارد دلار داشته است

دامنه گزارش

این گزارش ویژگی های بازار ، اندازه و رشد ، تقسیم بندی ، تجزیه منطقه ای و کشور ، چشم انداز رقابتی ، سهام بازار ، روندها و استراتژی های این بازار را در بر می گیرد. این رشد تاریخی و پیش بینی شده بازار را از طریق جغرافیایی ردیابی می کند. این بازار را در چارچوب بازار گسترده تر انتقال میکروآنلاین قرار می دهد و آن را با سایر بازارها مقایسه می کند.

  • بخش ویژگیهای بازار گزارش ، بازار را تعریف و توضیح می دهد.
  • بخش اندازه بازار اندازه بازار ($ b) را در بر می گیرد که هم رشد تاریخی بازار ، تأثیر ویروس Covid 19 و هم پیش بینی رشد آن است.
  • تقسیم بازار به بازارهای فرعی تقسیم می شود.
  • بخش تجزیه منطقه ای و کشور تجزیه و تحلیل بازار در هر جغرافیا و اندازه بازار براساس جغرافیا را نشان می دهد و رشد تاریخی و پیش بینی آنها را مقایسه می کند. این برنامه شامل مسیر رشد Covid 19 برای همه مناطق ، کشورهای مهم توسعه یافته و بازارهای مهم نوظهور است.
  • چشم انداز رقابتی توصیفی از ماهیت رقابتی بازار ، سهام بازار و توضیحات مربوط به شرکت های پیشرو را نشان می دهد. معاملات کلیدی مالی که بازار را در سالهای اخیر شکل داده است مشخص می شوند.
  • بخش روندها و استراتژیها شکل بازار را از آن ناشی می کند که از بحران ناشی می شود و تجزیه و تحلیل می کند که چگونه شرکتها می توانند با بهبودی بازار رشد کنند.
  • بخش بازار ریزگردانی آنلاین گزارش ، زمینه را ارائه می دهد. این بازار ریزگردانی آنلاین را با سایر بخش های بازار ریزگرداندن آنلاین با اندازه و رشد ، تاریخی و پیش بینی شده مقایسه می کند. آن را به تجزیه و تحلیل نسبت تولید ناخالص داخلی ، هزینه های سرانه ، مقایسه شاخص های ریزآرایی آنلاین.
خبر مرتبط  تجزیه و تحلیل بازار جهانی داده های Rack Market Center 2020-2025 با پروفایل های پخش کننده کلیدی از جمله شبکه های AGC ، محصولات چتسورث ، سیسکو ، ایتون و دل

موضوعات کلیدی پوشانده شده است

1. خلاصه اجرائی

2. ویژگی های بازار خرد فروش آنلاین

3. اندازه و رشد بازار خرد فروش آنلاین
3.1 بازار جهانی جهانی انتقال خرد ، 2015-2019 ، میلیارد دلار
3.1.1. درایورهای بازار
3.1.2. محدودیت در بازار
3.2 بازار پیش بینی میکرو انتقال آنلاین جهانی ، 2019-2023F ، 2025F ، 2030F ، میلیارد دلار
3.2.1. درایورهای بازار
3.2.2. محدودیت در بازار

4. تقسیم بندی بازار خرد فروش آنلاین
4.1 بازار جهانی ریزگردانی آنلاین ، تقسیم بندی براساس نوع ، تاریخ و پیش بینی ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، میلیارد دلار

  • ارزهای درون بازی
  • تصادفات تصادفی Puchases
  • موارد بازی
  • انقضاء

4.2. بازار جهانی ریزگردانی آنلاین ، تقسیم بندی براساس دستگاه ، تاریخی و پیش بینی ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، میلیارد دلار

خبر مرتبط  سیستم های هانون که توسط جنرال موتورز به عنوان برنده سال 2019 برنده شناخته می شود

5. تجزیه و تحلیل منطقه ای و کشور بازار خرد فروش آنلاین
5.1. بازار جهانی ریزگردانی آنلاین ، تقسیم براساس منطقه ، تاریخ و پیش بینی ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، میلیارد دلار
5.2 بازار جهانی ریزگردانی آنلاین ، تقسیم براساس کشور ، تاریخ و پیش بینی ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، میلیارد دلار

شرکتها ذکر کردند

  • SmileGate (CrossFire)
  • Riot Games، Inc.
  • Nexon Co. Ltd.
  • Wargaming.net
  • NCSoft
  • شرکت اکتیویژن بلیزارد
  • شرکت الکترونیک آرتز
  • شرکت شیر
  • Tencent هولدینگ آموزشی ویبولیتین
  • شرکت NetEase
  • مایکروسافت پارسیان
  • سرگرمی آنلاین GungHo
  • CyberAgent Inc.
  • شرکت والت دیزنی
  • سرگرمی یوبی سافت.
  • شرکت Niantic
  • دو تعاملی

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/s84szw مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com