در نیمه اول سال 2020 ، مصرف کنندگان در سراسر جهان به دلیل مشاهده راهنمایی در خانه برای جغرافیای مربوطه ، وقت بیشتری را با رسانه های مختلف صرف کردند. به گزارش eMarketer، مصرف کنندگان اکنون در مقایسه با سال 2019 یک ساعت اضافی در روز صرفاً در رسانه های دیجیتال می گذرانند. داده های IAS همراه با این تغییر در زمان صرف شده با رسانه های دیجیتال ، ایمن تر شدن محتوا برای تبلیغ کنندگان است ، از سال 2019 در همه محیط ها و قالب ها به خطر افتاده است. علاوه بر این ، میانگین قابل مشاهده بودن در همین مدت افزایش یافته و نرخ کلاهبرداری در تبلیغات جهانی برای بازاریابان با فناوری کاهش تقلب فعال همچنان پایین است.

گفت: “گزارش MQR افزایش کیفیت کلی نمایش دیجیتال را در تعدادی از معیارهای اصلی ، از خطر نام تجاری تا قابل مشاهده نشان می دهد.” تونی مارلو، مدیر ارشد بازاریابی ، IAS. “این یک روند را همراهی می کند تا بازاریابان بیش از حد بر کیفیت سرمایه گذاری رسانه های پرداخت شده خود تمرکز کنند تا بتوانند با مخاطبان خود ارتباط بهتری برقرار کنند و نتایج کارزار را هدایت کنند.”

خبر مرتبط  دولتها برنامه ریزی برای بهبود بحران و بازیابی برای COVID-19 را با Remix Explore

در یک سال رویدادهای تحول آفرین جهانی و افزایش مصرف محتوای دیجیتال ، ریسک جهانی نام تجاری جهانی در مقایسه با سال 2019 در همه محیط ها و قالب ها ادامه داشت. ریسک نام تجاری به عنوان صفحات وب تعریف می شود که به عنوان “متوسط” یا “بالا” برای مارک های تجاری این نشان می دهد که بازاریابان به طور فزاینده ای درک می کنند که همه زمینه ها برای موفقیت در بازاریابی برابر نیستند و آنها برابر هستند کنترل مجاورتهای متنی آنها به روشهایی که برای به حداکثر رساندن عملکرد طراحی شده اند.

میانگین های بینایی جهانی که اندازه گیری اینکه آیا حداقل 50٪ از پیکسل های تبلیغات مشخص شده بر اساس استانداردهای MRC روی صفحه هستند یا نه ، در تقریباً همه قالب ها و محیط ها به بیش از 70٪ رسیده است. این رشد به دلیل بهبود کیفیت رسانه ها در موجودی برنامه نویسی ، به ویژه نمایش برنامه تلفن همراه و نمایش وب تلفن همراه صورت گرفته است.

خبر مرتبط  Tratok ، اخلالگر Blockchain سفر و گردشگری ، به جریان اصلی می رود و به کاربران فرصتی برای برنده شدن در تعطیلات در هر سال برای زندگی ارائه می دهد

در حالی که سطح کل کلاهبرداری پایین باقی مانده بود ، کمپین هایی که از ابزارها یا استراتژی های کاهش تقلب استفاده نمی کردند ، با کلاهبرداری تا 25 برابر بیشتر از کسانی که دارای محافظت فعال از کلاهبرداری بودند ، مواجه شدند. نرخ کلاهبرداری جهانی در بین کمپین های غیربهینه ، بسته به قالب و محیط ، بین 6.9 تا 13.2 درصد بود. در مقایسه ، ویدیوی وب موبایل هنگام بهینه سازی در برابر تقلب در تبلیغات ، با میانگین 0.3٪ در سراسر جهان ، امن ترین موجودی بود ، در حالی که نمایشگر دسک تاپ بالاترین میزان بهینه سازی شده در برابر تقلب در برابر تبلیغات را با 0.8٪ در H1 2020 ثبت کرد.

گزارش کیفیت رسانه H1 2020 Integral Ad Science ، ایمنی نام تجاری ، تقلب در تبلیغات و روند مشاهده در قالب های تبلیغاتی صفحه ای و ویدیویی ، همچنین دسک تاپ ، وب تلفن همراه و محیط درون برنامه را برجسته می کند. گزارش کیفیت رسانه ، داده های حاصل از میلیاردها برداشت جهانی از کمپین های تبلیغاتی را اجرا کرده است بین اول ژانویه و 30 ژوئن سال 2020. گزارش H12020 با پنج بازار جدید ، بزرگترین گسترش کشور تاکنون را ارائه داده است: هند، اندونزی، مکزیک، سنگاپور، و سوئد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد MQR و IAS ، با ما تماس بگیرید [email protected].

درباره IAS
Integral Ad Science (IAS) پیشرو جهانی در تأیید آگهی دیجیتال است ، فناوری هایی را ارائه می دهد که رسانه های تبلیغاتی با کیفیت بالا را هدایت می کنند. IAS تبلیغات و ناشران را به بصیرت و فناوری مجهز می کند تا از سرمایه گذاری های تبلیغاتی خود در برابر تقلب و محیط های ناامن محافظت کند و همچنین توجه مشتری را به خود جلب کند و نتایج تجاری را به دنبال داشته باشد. دفتر مرکزی IAS در سال 2009 تاسیس شد نیویورک با فعالیت های جهانی در 17 دفتر در 12 کشور IAS بخشی از نمونه کارها شرکت های نرم افزاری Vista Equity Partners است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی ارائه IAS برای بزرگترین ناشران و تبلیغ کنندگان در سراسر جهان ، به ایده های عالی کمک کنید ، به سایت integralads.com مراجعه کنید.

خبر مرتبط  تخته محصول رشد را سرعت می بخشد تا به سازمانها در هر اندازه ای خدمت کند

SOURCE Integral Ad Science، Inc.

لینک های مربوطه

www.integralads.com