در ژوئن سال جاری ، نمایشگاه کانتون اولین جلسه مجازی خود را در تاریخ 63 ساله این رویداد راه اندازی کرد. با عبور از مرزهای زمان و مکان ، اولین نمایشگاه آنلاین کانتون توسعه تجارت بین المللی را ترویج داد و در یک زمان بی سابقه و چالش برانگیز همکاری را برای مشاغل باز کرد.

غرفه داران به طور فعال از قالب دیجیتالی جدید نمایشگاه کانتون استقبال می کنند

در طول سال ها ، تعدادی از شرکت ها در نمایشگاه کانتون شرکت کرده اند و کاملاً از رویکرد ابتکاری نمایشگاه در نمایشگاه های آنلاین استقبال کرده اند. تازه ، یک شرکت پیشرو لوازم خانگی مصر ، از 103مین جلسه خود در غرفه بین المللی کانتون فور شرکت کرده است و اخیراً در 127 شرکت کرده استهفتم جلسه

“تغییر نمایشگاه کانتون به یک نمایشگاه کاملاً مجازی اقدامی پیشگامانه بوده است. این همه گیری به ما نشان داده است که جهان به هم پیوسته است و با چند ضربه یک دکمه می توان به همه چیز دست یافت. مسافت ، زبان ، مناطق زمانی و هزینه های حمل و نقل به تدریج در حال ناپدید شدن هستند ” خالد رمزی، مدیر صادرات خارج از کشور تازه.

خبر مرتبط  مشکل حفظ حریم خصوصی داده ها در وب حل شده توسط محصول نرم افزار رایگان

“این یک تجربه یادگیری ارزشمند بود که توانایی مذاکره تجاری هوشمند و کارآمد با استفاده از فن آوری را به نمایش گذاشت. نحوه نمایش محصولات ، برقراری ارتباط و مشاوره در مورد سفارشات بسیار متفاوت از نمایشگاه های فیزیکی است. خریداران و تامین کنندگان باید به تدریج به اولین ذهنیت برای انطباق با شرایط جدید بازار. ”

منتظر یک پلتفرم کاربرپسند و راحت تر باشید

خبر مرتبط  Scienjoy مسئولیت اجتماعی شرکت را با رویداد سلامت عمومی COVID-19 نشان می دهد

قالب مجازی با 128 ادامه خواهد یافتهفتم نمایشگاه کانتون ، که به طور کامل از پلت فرم دیجیتال جدید و جامع نمایشگاه استفاده می کند تا توسعه پایدار و سالم تجارت خارجی تحت “شرایط عادی جدید” را تقویت کند و جریان روان زنجیره تأمین جهانی را تسهیل کند.

با استفاده از رایانش ابری و هوش مصنوعی ، 128هفتم پلت فرم تجارت بین المللی آنلاین نمایشگاه آنلاین کانتون با راه اندازی سالن نمایش مجازی ، شبیه سازی صحنه ها و تبادلات کارت ویزیت آنلاین ، قالب های نمایش غرفه های جدید و جستجوی سریع هوشمند ، بهتر از تبلیغات آنلاین محصولات و مذاکرات تجاری پشتیبانی می کند. غرفه داران می توانند با استفاده از انواع قالب های دیجیتالی مانند عکس ها ، فیلم ها ، نمایش های سه بعدی ، غرفه های VR یا الگوی نمایش چند پلتفرم ، محصولات خود را از طریق پلت فرم به صورت آنلاین به نمایش بگذارند. خریداران و شرکا می توانند از ابزار پیام رسانی فوری آنلاین با ترجمه در زمان واقعی برای برقراری ارتباط بدون مشکل استفاده کنند یا جلسات آنلاین را با استفاده از پیام های ویدیویی ، صوتی یا متنی برنامه ریزی کنند.

خبر مرتبط  شراب سازی های شراب کالیفرنیا تجربه های شراب مجازی را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد

درباره غرفه بین المللی Canton Fair

غرفه بین المللی که توسط نمایشگاه کانتون در سال 2007 تاسیس شده است ، بطور مداوم آژانسهای تجاری و انجمنهای حرفه ای را برای شرکت در نمایشگاه جذب می کند. بعد از سالها توسعه ، غرفه بین المللی به عنوان یک بستر اصلی برای رشد تجارت بین المللی کار کرده است.

غرفه بین المللی Fair Fair کانتون