پاریس و بوستون، 10 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – فناوری Shift، ارائه دهنده تشخیص کلاهبرداری مبتنی بر هوش مصنوعی و ادعا می کند راه حل های اتوماسیون برای صنعت بیمه جهانی ، امروز اعلام کرد که 1ST CENTRAL ، پیشرو در ارائه خدمات بیمه موتور بریتانیا ، این شرکت را برای پشتیبانی از ابتکارات شناسایی تقلب خود انتخاب کرده است. در نتیجه ، 1ST مركز مستقر خواهد شد زور، راه حل تشخیص تقلب شیفت ، برای کشف و شناسایی رفتارهای مشکوک در هر دو درخواست بیمه گر و مراحل ادعا.

1ST رویکرد مشتری محور از CENTRAL به بیمه موتور حق بیمه مقرون به صرفه را با تمرکز بر ساده تر کردن تجربه کلی بیمه برای دارندگان بیمه ترکیب می کند. به حداقل رساندن تأثیر کلاهبرداری بر مشاغل آن از مدتها پیش یکی از اصول محرک شرکت بوده است. پس از ارزیابی جامع از راه حل های تشخیص تقلب موجود ، 1ST CENTRAL به دلیل فناوری پیشرو در بازار ، نیرو را انتخاب کرد.

پل پریستلی، مدیر Counter Fraud at 1ST CENTRAL ، توضیح داد: “شناسایی تقلب به سرعت تضمین می کند که ما می توانیم از مشتریان صادقانه خود محافظت کنیم ، و از آنجا که تقلب همچنان در حال پیشرفت است ، بسیار مهم است که ما از این فناوری برخوردار باشیم تا یک قدم جلوتر از کلاهبرداران باشد.”

خبر مرتبط  بودجه مبادله دائمی BTC از OKEx در بین رقابتی ترین در صنعت است

نیرو با استفاده از هوش مصنوعی و علم داده پیشرفته برای شناسایی اقدامات مشکوک که ممکن است نشانگر تلاش برای کلاهبرداری از بیمه گرها باشد. علاوه بر این ، این فناوری همچنین می تواند پیوندهای اغلب پنهان بین افراد به ظاهر غیرمجاز یا شبکه های افراد را شناسایی کند. این بینش در شبکه های کلاهبرداری ، هنگامی که با داده های خود بیمه گر و منابع شخص ثالث همراه است ، در صورت استفاده از هدف برای کشف پتانسیل کلاهبرداری ، بسیار مفید است.

“برای بیمه گذاران مانند 1ST CENTRAL ، که ارزش باورنکردنی را در ارائه تجربه مشتری نمونه می گذارد ، متوقف کردن کلاهبرداری از اهمیت اساسی برخوردار است. ” جرمی جویش، مدیر عامل و بنیانگذار ، Shift Technology. “شناسایی کلاهبرداری در فرآیند ادعاها ، و عدم تحویل آن هزینه ها به صاحبان سیاست های صادقانه ، یکی از راه های حفظ مشتریان وفادار است. کاهش خط مقدم ریسک ، و ننوشتن سیاست برای شروع بازیگران بد از دیگر موارد دیگر است.”

خبر مرتبط  OnSolve متیو بردلی ، مدیر سابق SOS و CIA را به عنوان رئیس جدید راه حل های امنیتی جهانی منصوب می کند

درباره فناوری Shift
Shift Technology تنها تشخیص کلاهبرداری بومی هوش مصنوعی را ارائه می دهد و ادعا می کند راه حل های اتوماسیون مخصوصاً برای صنعت بیمه جهانی ساخته شده است. راه حلهای SaaS ما کلاهبرداری های فردی و شبکه ای را با دقت مضاعف در ارائه قیمت های رقابتی شناسایی می کند و راهنمایی های متنی را برای کمک به بیمه گذاران برای دستیابی به پرونده های سریعتر و دقیق تر ادعا ارائه می دهد. شیفت صدها میلیون ادعا تا به امروز را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است و جایزه راه حل جهانی مطالبات جهانی 2020 فراست و سالیوان را برای جایزه رهبری بازار بیمه ارائه کرده است. برای اطلاعات بیشتر لطفا مراجعه کنید به www.shift-technology.com.

حدود 1ST مرکزی
1ST CENTRAL یک کارگزار بیمه اتومبیل است که در سال 2008 تشکیل شد و به طور کامل به عنوان 10 تامین کننده برتر در بازار جمع آوری موتور انگلستان تأسیس شده است. این ویژگی برجسته در لیست 50 کارگزار برتر شرکت بیمه تایمز قرار دارد و به دلیل نوآوری ، محصولات و رضایت مشتری ، جوایز آرزوی صنعت زیادی را از آن خود کرده است ، از جمله اینکه به عنوان ارائه دهنده بیمه سال توسط MoneyAge برای سومین سال اجرا در سال 2019 شناخته می شود. 1ST CENTRAL همچنین موفق به دریافت جایزه معتبر ملی Servicemark از انستیتو خدمات مشتری شده و بالغ بر نیم میلیون مشتری دارد.

خبر مرتبط  eDynamic Learning مشارکت با سازمانهای یادگیری مبتنی بر کار را در حمایت از پرکینز پنجم اعلام کرد

1ST CENTRAL – نام تجاری اولین مدیریت بیمه مرکزی با مسئولیت محدود – یک کارگزار بیمه اتومبیل در گروه اول مرکزی است ، گروهی مبتکر از شرکت های ارائه دهنده خدمات پیشرو در بازار ، تعهد نامه نویسی ، توزیع ، امور مالی ، فناوری و خدمات حقوقی.

گروه اول مرکزی حدود 600 کارمند را در چندین مکان از جمله استخدام می کند گورنسی، جبل الطارق، West Sussex، منچستر، و دارای خدمات مرکز تماس مستقر در گلاسکو.

مخاطب:
راب مورتون
ارتباطات شرکت
فناوری Shift
+1.617.416.9216
[email protected]

SOURCE Shift Technology

لینک های مربوطه

https://www.shift-technology.com