DUBLIN، 1 مه سال 2020 گزارش “استمرار کسب و کار در زمینه بازیابی فاجعه – نسخه طلای 2020” به آن اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

ابزارهایی برای مدیران CIO و IT – الگوی DRP شامل بیش از 310 شرح شغل IT

قالب برنامه بازیابی فاجعه (DRP) نسخه PREMIUM شامل قالب FULL DRP با فرمت های WORD و PDF به همراه بسته نرم افزاری مدیریت برنامه بازیابی فاجعه است که شامل 15 شرح توضیحات شغلی در قالب های WORD و PDF می باشد.

توضیحات شغلی شامل: مدیر ارشد اطلاعات است. مدیر ارشد امنیتی؛ مدیر ارشد انطباق؛ استراتژی VP و معماری؛ مدیر بازیابی سوانح و تداوم تجارت. تجارت الکترونیکی مدیر؛ بازیابی فاجعه مدیر؛ بازیابی سوانح مدیر و استمرار تجارت؛ هماهنگ کننده بازیابی حوادث؛ بازیابی فاجعه – سرپرست پروژه های ویژه؛ بانک اطلاعات مدیر؛ سرپرست برنامه ریزی ظرفیت؛ هماهنگ کننده همه گیر؛ پشتیبانی از کتابخانه رسانه ای مدیر؛ و مدیر سایت مدیریت

ابزارهایی برای مدیران CIO و IT فناوری ها – الگوی DRP – توضیحات شغلی IT سیاست های زیرساختی – حاکمیت IT – ابزاری برای مدیران CIO و IT. قالب BCP و DRP ، توضیحات شغلی IT ، سیاست ها و کتابچه راهنمای امنیت سایبری بصورت الکترونیکی تحویل داده می شوند.

این سایت حاوی ابزاری برای مدیریت محاسبات فناوری اطلاعات است. از جمله برنامه ریزی های بازیابی فاجعه ، تداوم مشاغل ، بررسی حقوق و دستمزد IT ، توضیحات شغلی ، زیرساخت ها و سایر ابزارهایی که مدیر ارشد اطلاعات – CIO ، مدیر ارشد فناوری – CTO ، مدیر ارشد امنیت – CSO ، و مدیر ارشد مالی – CFO می توانند استفاده کنند.

2020 نسخه بازیابی حوادث و استمرار تجارت

الگوی تداوم کسب و کار Disaster Recovery Business یک ابزار جامع و مجموعه ای از منابع برنامه ریزی تداوم فاجعه و تجارت است ، از جمله یک برنامه کار دقیق در مورد ادامه کار تجارت در زمینه فاجعه در مورد چگونگی پیشبرد ارزیابی عوامل خطر تا بازیابی اطلاعات سرور.

خبر مرتبط  مدرسه لورل اسپرینگز برجسته سالمندان فلوریدا ، بزرگترین کلاس فارغ التحصیل تاریخ مدرسه را جشن می گیرد

این قالب دارای فرم های الکترونیکی جدید است که برای پرداختن به واقعیت های امروز به روز شده است.

آن ها هستند:

  • لیست برنامه ریزی همه گیر
  • پرسشنامه DR / BC شریک فروشنده

مناطق تحت پوشش این الگو عبارتند از:

  • تحلیل اثرات تجاری و فناوری اطلاعات – ارزیابی ریسک
  • ارتباطات الکترونیکی – مدیریت و بایگانی سوابق
  • آیین نامه بازیابی HIPAA
  • راه حل های پشتیبان گیری از داده ها
  • بازیابی گسترده برنامه
  • تست آمادگی در برابر بلایا
  • بازیابی سرویس دهنده ویندوز و سرور
  • مدیریت بحران
  • برنامه و سیاست ارتباطات حادثه
  • دیدار با الزامات برنامه ریزی سوانح ISO 22301 و 27031

علاوه بر کلیه اطلاعات فوق العاده موجود در کتاب الکترونیکی برنامه ریزی فاجعه ، یک نسخه PDF از الگوی برنامه ریزی برای بازیابی فاجعه و نسخه MS WORD از این الگو انواع منابع برنامه ریزی منحصر به فرد و دستی را برای کمک به اطمینان از آمادگی سازمان در برابر فاجعه فراهم می کند. کالای دیگر موجود در بازار می تواند.

موضوعات کلیدی پوشانده شده است

1. معرفی برنامه
1.1 چرخه زندگی بازیابی – بعد از یک رویداد مهم
ماموریت و اهداف
1.3 دامنه بازیابی و رفع سوانح
1.4 مجوز
1.5 مسئولیت
1.6 فرضیات برنامه کلیدی
1.7 تعریف بحران
1.8 اندازه گیری
1.9 بازیابی فاجعه / تداوم تجارت و اصول امنیتی

2. تحلیل اثرات تجاری
2.1 محدوده
2.2 اهداف
2.3 تهدیدها را تحلیل کنید
قاب زمان بحرانی 2.4
2.5 بیانیه تأثیر سیستم برنامه
2.6 گزارشگری اطلاعات
2.7 بهترین روشهای داده
2.8 خلاصه

3. استراتژی تهیه پشتیبان
3.1 استراتژی سایت
پشتیبان گیری بهترین روش ها
3.3 ضبط داده ها و پشتیبان گیری
3.4 استراتژی ارتباطات
3.5 سیستم های مرکز داده های سازمانی – استراتژی
3.6 سرور پرونده های دپارتمان – استراتژی
3.7 سرورهای فایل شبکه بی سیم – استراتژی
3.8 داده ها در سایت های برون سپاری (از جمله Isp’S) – استراتژی
3.9 شعب (دفاتر از راه دور و مکان های خرده فروشی) – استراتژی
3.10 ایستگاه های کاری دسک تاپ (در دفتر) – استراتژی
3.11 ایستگاه های کاری دسک تاپ (خارج از سایت از جمله کاربران در خانه) – استراتژی
3.12 لپ تاپ – استراتژی
3.13 PDA و تلفن های هوشمند – استراتژی
3.14 آیودها – استراتژی
3.15 دستگاه های IoT – استراتژی

خبر مرتبط  Praxis Cashier نیروی محرکه صنعتی IC Markets را به سبد مشتریان خود اضافه می کند

4- استراتژی بازیابی
رویکرد 4.1
4.2 برنامه های پیمایش
4.3 امتیاز تصمیم گیری

5- سازمان بازیابی حوادث
نمودار سازمانی بازیابی 5.1
5.2 تیم بازیابی فاجعه
5-3 مسئولیت تیم بازیابی

6. روشهای اضطراری برای احیای فاجعه
6.1 عمومی
6.2 مدیریت بازیابی
6.3 ارزیابی خسارت و نجات
6.4 امنیت بدنی
6.5 اداره
6.6 نصب سخت افزار
6.7 سیستم ها ، برنامه ها و نرم افزار شبکه
6.8 ارتباطات
6.9 عملیات

7. برنامه ریزی مدیریت
7.1 مدیر بازیابی فاجعه
7.2 توزیع برنامه بازیابی فاجعه
7.3 نگهداری از تحلیل اثرات تجاری
7.4 آموزش تیم بازیابی فاجعه
7.5 آزمایش برنامه بازیابی فاجعه
7.6 ارزیابی آزمونهای طرح بازیابی فاجعه
7.7 نگهداری از برنامه بازیابی حوادث

8. پیوست الف – لیست مواد پیوست شده
8.1 استمرار کسب و کار در زمینه بازیابی حوادث – فرم های الکترونیکی

  • لیست ارزیابی سایت
  • موجودی شبکه گره
  • شماره تماس با موقعیت مکانی
  • موجودی خارج از سایت
  • لیست برنامه ریزی همه گیر
  • مکان پرسنل
  • توزیع برنامه
  • اطلاعات تماس با موقعیت مکانی از راه دور
  • ثبت سرور
  • لیست تماس تیم
  • لیست تماس با فروشنده
  • پرسشنامه فروشنده / شریک

8.2 فرم برنامه ایمنی – فرمهای الکترونیکی

  • بازرسی ایمنی منطقه
  • تجزیه و تحلیل خطر شغلی کارمندان
  • اولین گزارش از آسیب دیدگی
  • چک لیست بازرسی – مکان های جایگزین
  • فهرست بازرسی – مرکز داده سرور رایانه
  • چک لیست بازرسی – مکان های اداری
  • لیست جدید ایمنی کارمندان
  • لیست تماس با برنامه ایمنی
  • سوابق آموزشی
خبر مرتبط  صنعت فناوری بارکد بهداشت در سراسر جهان تا سال 2028 - دارای Jadak ، Honeywell International & amp؛ گودکس در میان دیگران

8.3 تجزیه و تحلیل اثرات تجاری – فرمهای الکترونیکی

  • موجودی برنامه و فایل سرور
  • پرسشنامه تأثیر کسب و کار

8.4 توضیحات شغلی

  • مدیر بازیابی حوادث
  • بازیابی فاجعه مدیر و استمرار تجارت
  • هماهنگ کننده همه گیر

8.5 سیاستهای زیربنایی پیوست شده

  • خط مشی حفظ و تهیه نسخه پشتیبان
  • خط مشی برنامه ارتباطات حادثه
  • خط مشی امنیت سرور فیزیکی و مجازی
  • خط مشی شبکه های اجتماعی

8.6 سایر پیوست ها

  • برنامه حسابرسی استمرار کسب و کار در زمینه بازیابی بلایای طبیعی

9. پیوست B – مواد مرجع
9.1 اقدامات پیشگیرانه
9.2 نمونه بیانیه تأثیر سیستم های برنامه
9.3 لیست اعلان های کلیدی مشتری
9.4 منابع مورد نیاز برای استمرار تجارت
9.5 منابع بحرانی برای بازیابی
9.6 مواد خارج از سایت پیوسته تجارت
برنامه کاری 9.7
9.8 فرآیند برنامه بازیابی فاجعه حسابرسی
9.9 دفترچه راهنمای فعال سازی DRP و BCP
9.10 فرم برنامه ریزی برای بازیابی فاجعه وب سایت
9.11 اطلاعات عمومی توزیع
9.12 قرارداد نمونه ای از بازیابی فاجعه
9.13 Ransomware – راهنمای HIPAA
9.14 لیست بررسی برنامه ریزی مورد نیاز نیرو
9.14 لیست چک لیست

10. تاریخ را تغییر دهید

11. شرایط مجوز

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/fxkff5 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com