کارآفرینان موفق می توانند منابع قدرتمندی برای صاحبان مشاغل باشند که مشتاق ایجاد شغل خود به صورت آنلاین هستند. مثلاً کارآفرین راسل برونسون اولین شرکت آنلاین خود را در حالی که در دانشگاه بود ، شروع کرد. امروز ، او بنیانگذار ClickFunnels ، یک شرکت نرم افزاری موفق است که به کارآفرینان کمک می کند تا پیام خود را به سرعت و کارآمد به بازار منتقل کنند.

برونسون همچنین نویسنده یک سری کتاب ها از جمله “اسرار راهنمایی و رانندگی” است که با راهنمایی هایی در مورد استفاده از تکنیک های کلاسیک و بنیادی بازاریابی مستقیم برای کمک به مشتریان آینده برای کشف محصول یا خدمات کارآفرین و افزایش تقاضا پر شده است.

با توصیه‌ی برونسون ، اقتباس از “Secrets Traffic” ، سومین قسمت در سه گانه پرفروش خود ، به وب سایت کسب و کار خود افزایش دهید.

مخاطب هدف خود را مشخص کنید
در کتاب خود ، برونسون یک برنامه عملی برای محدود کردن تمرکز شما روی مشتریان بالقوه و تأثیرگذارانی که به آنها اعتماد دارند ارائه می دهد. با اشاره به گروهی که او از آن به عنوان “رویای شما 100” استفاده می کند ، مکانهایی را که مخاطبان ایده آل شما دوست دارند اطلاعات جمع کنند ، اعم از کانال های ویدیویی ، پادکست ها ، وبلاگ ها یا سیستم عامل های دیگر ، روشن می کند. هنگامی که لیستی از این مکان ها را مشاهده کردید ، در پشت صحنه به افراد دسترسی پیدا کنید و فرصت های مشترکی را فراهم کنید که به شما امکان می دهد محصولات خود را جلوی مخاطبان هدف خود قرار دهید.

خبر مرتبط  مجموعه گسترده خدمات مجازی Supra به حرفه ایان املاک و مستغلات در تطبیق با عادی جدید کمک می کند تا صنعت مجدداً مجدداً رشد کند

اهمیت لیست ها را درک کنید
ساختن لیست مشتریان به این معنی است که می توانید در هر زمان با آنها تماس بگیرید و یا محصولی را برای آنها تبلیغ کنید. برونسون لیست ایمیل را با یک بستر تبلیغاتی که در آن استفاده رایگان و بسته بندی شده با مشتریان ایده آل است ، برابر می کند. بازدید کنندگان سایت را به قیف های فروش قانع کننده هدایت کنید ، جایی که می توانید اطلاعات آنها را جمع آوری کرده و آنها را به لیست های خود اضافه کنید تا بتوانید بازدیدهای بعدی را جلب کنید.

یک جریان ثابت از تبلیغات جدید را فشار دهید
وقتی مردم همین تصویر را بارها و بارها می بینند ، آنرا تنظیم می کنند. شما نیازی به تبلیغات کامل ندارید. شما فقط نیاز به تبلیغات متفاوتی دارید که با افراد مختلف ارتباط برقرار کرده و نام تجاری خود را منحصر به فرد و جالب نگه می دارد.

استاد رسانه های اجتماعی
رانندگی از طریق رسانه های اجتماعی چالش برانگیز است. برای موفقیت ، باید هدف این سکو را بفهمید ، استراتژی را تدوین کنید که با آن هدف منطبق باشد و درک کنید که چگونه این پلتفرم می خواهد محتوای خود را برای کاربران خود تبلیغ کند.

برونسون گفت: “اگر شما هر كجا بصورت آنلاین می فروشید ، یا سعی می كنید كه به صورت آنلاین راه اندازی كنید ، مهم نیست كه در كدام صنعت هستید ، این 20 راز راهنمایی و رانندگی می تواند به جذب بیشتر چشم های چشم کمک کند.” “من می خواهم به شما كمك كنم تا وب سایت و قیف های خود را با مشتریان رویایی خود پر كنید ، بنابراین می خواهم كتاب جدید خود را به صورت رایگان برای شما تهیه كنم. فقط به سایت grabtrafficsecrets.com مراجعه كنید.”

خبر مرتبط  Securus Technologies 176 میلیون دقیقه رایگان از تلفن در طول همه گیری ارائه می دهد

5 راه برای رانندگی ترافیک در رسانه های اجتماعی

این استراتژی ها از “Secrets Traffic” می تواند به رانندگی در استفاده از این سیستم عامل های اصلی کمک کند:

Google: کلمه کلیدی را که می خواهید رتبه بندی کنید جستجو کنید. نتایج را اسکن کنید ، به دنبال سایتهایی باشید که دارای تبلیغات ، آگهی ها ، پیوندهای وابسته به محصولات یا صندوق های اشتراک باشند. برای خرید راه خود و ایجاد لیست خود ، با صاحبان آن صفحات تماس بگیرید و در مورد گزینه های تبلیغاتی بپرسید.

YouTube: یک مقدمه 15 ثانیه ای با قلاب جاذبه ایجاد کنید و به دنبال آن یک پیام کوتاه 4 ثانیه ای با مارک تجاری و سپس به بیننده خود بگویید که چرا باید گوش کند. با توضیحات شخصی ارتباط برقرار کنید و مطالب ارزشمند را برای 7-12 دقیقه آینده به اشتراک بگذارید. با یک تماس برای اقدام نزدیک شوید.

فیس بوک: از عکس جلد خود به عنوان بیلبورد خود و بخش مقدمه به عنوان کارت ویزیت خود استفاده کنید که در آن می توانید پیوندهایی به قیف ها قرار دهید. هنگام ارسال ، داستانی را به اشتراک بگذارید که می تواند مکالمه ها را باز کند و به یاد داشته باشید که خوانندگان را در نظرات درگیر کنید.

خبر مرتبط  اوچیکا در اواخر ماه اوت تصفیه کننده هوا جدید فوتوکاتالیست خود را به بازارها عرضه می کند

اینستاگرام: تصمیم بگیرید که آیا می خواهید الهام بگیرید ، آموزش دهید یا سرگرمی کنید و سپس یک عنوان را ایجاد کنید. سه گزینه موثر: یک داستان را بگویید ، یک سوال بپرسید یا لیستی تهیه کنید.

پادکست علاوه بر کار کردن مدار پادکست و ارائه فراخوانی برای اقدام در پایان هر نمایش ، می توانید به روش های دیگری از نفوذگرها بهره بگیرید. تبلیغات را در پادکست های خود بخرید و نمایش های مهمان ترتیب دهید که به شما امکان می دهد از شنوندگانشان بخواهید پادکست شخصی خود را بررسی کنند.

مایکل فرانسوی
[email protected]
1-888-824-3337
ویراستاران.familyfeatures.com

درباره سندیکای تحریریه ویژگی های خانواده
یک منبع برجسته برای مواد غذایی با کیفیت بالا ، سبک زندگی و محتوای خانه و باغ ، ویژگی های خانواده ، نکات مربوط به موضع و فصلی ، غذاهای آماده ، اطلاعات ، دستور العمل ها ، فیلم ها ، اینفوگرافیک ها و موارد دیگر را در اختیار خوانندگان قرار می دهد. مقالات و اطلاعات اضافی را در Culinary.net و eLivingToday.com پیدا کنید.

منبع انرژی ویرایشگر ویژگی های خانواده

لینک های مربوطه

http://www.familyfeatures.com