در شرایط چالش برانگیز ، صنعت خدمات مالی انگلیس در سال 2020 علائم افزایش چابکی و نوآوری را نشان می دهد

فرانکفورت AM MAIN ، آلمان ، ژانویه. سپتامبر 2020 / PRNewswire / – نتایج یک مطالعه که توسط FT Focus به نمایندگی از Appian (NASDAQ: APPN) در مورد واکنش بخش بانکی انگلیس به بیماری همه گیر ویروس کرونا انجام شده است ، نشان می دهد که تقریباً سه چهارم پاسخ دهندگان فکر می کنند سازمان آنها نوآورتر شده است. بررسی “نوآوری در یک بحران: چگونه COVID-19 نحوه تحویل عملیات اصلی توسط بانک های انگلیس را تغییر داد“ثابت می کند که بانک ها با چالش های جدیدی روبرو هستند. بر اساس نتایج مطالعه ، 78 درصد از موسسات مالی” ثابت کرده اند که چابک تر از آنچه تصور می شد “و 72 درصد” در سال 2020 نوآورتر شده اند “.

بانک های برجسته انگلستان که به این نظرسنجی پاسخ دادند ، “فروش و ایجاد مشاغل جدید” (73 درصد) را به عنوان مهمترین چالش اضافی مطرح شده توسط COVID-19 و به دنبال آن “خدمات به مشتری” (72 درصد) و “مدیریت ریسک” عنوان کردند. و فرآیندهای انطباق “(71 درصد). با این حال ، به نظر می رسد چالش یک بانک این است شانس دیگری بودن چون بازار با وجود بحران بسیار رقابتی باقی مانده است. تقریباً به همان تعداد پاسخ دهندگان همه گیری و همچنین Brexit را یک فرصت یا تهدیدی برای تجارت خود می دانند. وقتی صحبت از فناوری های نوین می شود ، پاسخ دهندگان بیشترین اتفاق نظر را داشتند: 57 درصد استفاده از اتوماسیون ، ابر و هوش مصنوعی را فرصت رشد می دانستند.

خبر مرتبط  InventHelp Inventor برای افزایش دید ، نوار گیتار بهبود یافته ای را توسعه می دهد (NJD-2178)

واکنش های بانک ها به COVID-19:

  • 66 درصد قصد دارند هزینه ها را کاهش دهند.
  • 66 درصد انتظار دارند در پاسخ به COVID-19 اتوماسیون خود را افزایش دهند.
  • 60 درصد انتظار افزایش هزینه های فناوری را دارند.

علاوه بر پیشرفت هایی که در زمینه افزایش کار از راه دور و بانکداری آنلاین وجود دارد ، 82 درصد روندهای تأیید و تأیید را تسریع کرده اند. 81 درصد از شرکت کنندگان از روشهای چابک برای ارائه سریعتر محصولات یا خدمات جدید استفاده می کنند. این نشان می دهد که فرآیندهای قبل از COVID-19 در حال بهبود بوده اند.

“COVID-19 صنعت بانکداری را مجبور کرده است تا به سرعت با چالش های جدید سازگار شود. نتایج نظرسنجی نشان می دهد که بانک ها در موقعیتی چابک و نوآور هستند و در صورت تقاضای بازار ، فناوری های جدید را پیاده سازی می کنند. ” مایک هفنر، معاون رئیس جمهور راه حل ها و صنعت به بازار در Appian مراجعه کنید. “در حالی که کاهش هزینه ها برای تعداد زیادی از بانک های انگلیس در آستانه است ، یافتن راه های کارآمد جدید برای ارائه خدمات سازگار ، احتمالاً هرگز مهمتر از امروز نبوده است.”

خبر مرتبط  Voy Media آژانس ربراند را اعلام کرد

می گوید: “ما هرگز چنین تغییراتی ، چنین انگیزه ای برای نوآوری را ندیده ایم ، همانطور که در چهار یا پنج ماه گذشته شاهد آن بوده ایم” ریتش جین، COO فناوری دیجیتال در HSBC و پاسخگوی نظرسنجی گسترده.

شما می توانید اطلاعات بیشتر در این مورد و همچنین گزارش کامل این نظرسنجی “نوآوری در بحران: چگونه COVID-19 نحوه تحویل عملیات اصلی بانک های انگلیس را تغییر داد” اینجا.

Appian همچنین میزبان یک وبینار به سرپرستی نویسنده مشهور FinTech کریس اسکینر با رهبران اندیشه Appian در زمینه خدمات مالی است ، مایک هفنر و گای متریک:

دوشنبه 30 سپتامبر 2020، ساعت 3 بعدازظهر CET
موضوع: معاملات بانکی که در شرایط بحرانی نوآورانه هستند: کریس اسکینر نتایج بررسی جدید FT Focus را برجسته می کند

نکات زیر با جزئیات بیشتر در وبینار در نظر گرفته خواهد شد:

  • 66 درصد از بانک های انگلیس با افزایش اتوماسیون به این بحران پاسخ دادند.
  • این بحران باعث سازگاری بیشتر و چرخه های نوآوری سریعتر شد.
  • ابتکارات برنامه ریزی شده بلند مدت برای افزایش کارایی و بهره وری تسریع شد.
خبر مرتبط  OPPO بیش از 10 هزار نفر را درگیر کار می کند و می تواند برای الهام بخشیدن به جوانان امارات متحده عربی فعالیت بیشتری کند

می توانید ثبت نام در این وبینار را پیدا کنید اینجا.

روش شناسی
نظرسنجی FT Focus در ژوئیه 2020 شامل پاسخ 263 مدیر بانکی انگلیس است. پاسخ دهندگان در بانک های خرده فروشی (43 درصد) ، بانک های تجاری (29 درصد) یا بانک های سرمایه گذاری (29 درصد) موقعیت داشتند. کمتر از نیمی از آنها (49 درصد) سمت های مجموعه C را داشتند ، از جمله 27 مدیر عامل. FT Focus نیز از نزدیک صحبت کرد ریتش جین، سپس COO برای فناوری دیجیتال در HSBC ، برای درک دقیق نحوه برخورد مدیران اجرایی در بخش بانکی با چالش هایی که در نیمه اول سال 2020 بوجود آمده است.

درباره اپیان
Appian یک پلت فرم اتوماسیون با کد کم ارائه می دهد که ایجاد برنامه های ضروری کسب و کار را تسریع می کند. بسیاری از بزرگترین شرکتهای جهان از برنامه های Appian برای بهبود رضایت مشتری ، دستیابی به برتری عملیاتی و ساده سازی مدیریت و انطباق با ریسک جهانی استفاده می کنند. برای اطلاعات بیشتر ببین de.appian.com.

لینک های مربوطه

http://www.appian.com/

منبع Appian