SEATTLE، 25 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – تحقیقات منتشر شده از یک مطالعه جهانی جدید تأیید می کند که بومی سازی موثرترین روش برای دستیابی به مخاطبان جهانی و دیجیتالی است.

داده ها از بینش نمدزی، یک شرکت تحقیقاتی و مشاور برجسته در صنعت بومی سازی ، نشان می دهد که رفتار خریدار آنلاین با زبان مادری کاربر کاملاً گره خورده است.

این تحقیق که شامل 9209 مصرف کننده در سراسر جهان است ، در 74 کشور در 66 زبان انجام شده است و نشان می دهد که خریداران آنلاین هنگام تصمیم گیری آنلاین به شدت به زبان مادری خود متصل هستند. با رشد تجارت الکترونیکی ، این یافته ها امروزه حتی بیشتر مرتبط هستند.

خبر مرتبط  توافق کشاورزی با بلاروس برای افزایش امنیت غذایی زیمبابوه

تعدادی از گزارش ها درآمد جهانی تجارت الکترونیکی را برای سال 2019 در نظر گرفته اند 3.6 هزار میلیارد دلار، که نشان دهنده رشد سالانه حدود 18٪ است. در سال 2020 انتظار می رود این دوره را تصویب کند 4 هزار میلیارد دلار آستانه.

امروزه ، بیشتر سازمان هایی که برنامه های محلی سازی خود را ایجاد می کنند ، می دانند که بازارهای اصلی (سنتی) آنها برای بومی سازی چیست. این موارد اغلب شامل موارد زیر است: انگلیسی؛ فرانسوی ، ایتالیایی ، آلمانی ، اسپانیایی (به آن FIGS گفته می شود). پرتغالی و پرتغالی برزیل ، روسی؛ چینی ، ژاپنی ، کره ای (CCJK)؛ و انواع محلی آن

خبر مرتبط  مطالعه خدمات مالی موبایل ، 2020

تحقیق نیمدزی نشان داده است که بومی سازی زبانهای ذکر شده در بالا ، تقریباً به 90٪ از پتانسیل فروش آنلاین در سراسر جهان دسترسی خواهد داشت.

مطالعه اخیر این یافته ها را تأیید می کند و اهمیت زبان در فرایند تصمیم گیری را برجسته می کند. شرکتهایی که برنامه های محلی سازی بالغ دارند توسعه می دهند رویکرد جهانی اول به همین دلیل به بازار می رویم

“ما تصمیم گرفتیم این گزارش را صدا کنیم لباس زیر پروژه، “گابریل کاراندیوفسکی ، رئیس محقق این مطالعه می گوید.” این اصطلاح اثر لباس زیر توسط بنیانگذار نیمدزی اختراع شد رناتو بنیناتو برای توصیف موقعیت هایی که مصرف کنندگان تصمیم می گیرند در طول (تقریباً) لحظه های خصوصی تصمیم به خرید خود بگیرند ، در حالی که تلفن همراه در دست خود چیزی جز لباس زیر خود ندارد. و چه چیزی به شخص حتی نزدیکتر از لباس زیر خود می چسبد؟ چرا، زبان آنها، البته.”

خبر مرتبط  SciBite سیستم عامل AI را برای سازمانهای علوم زندگی راه اندازی می کند

پیش نمایش گزارش کامل را می توان در اینجا مشاهده کرد: https://www.nimdzi.com/project-underwear-a-study-of-online-buyer-behociation-and-how-language-affects-user-choice/.

درباره Nimdzi Insights LLC

بر اساس سیاتل، Nimdzi Insights LLC یک شرکت تحقیق و مشاوره در بازار است که در صنعت زبان ، بازارهای بین المللی ، توسعه تجارت جهانی و ادغام متمرکز است. برای اطلاعات بیشتر ، به این آدرس مراجعه کنید: https://www.nimdzi.com/

مخاطب رسانه ای:
نیکا اللهوردی
[email protected]
+1 206 823 3177

SOURCE Nimdzi Insights

لینک های مربوطه

https://www.nimdzi.com