کمپین های تبلیغاتی موسوم به “تمام قیف” از مارکتینگ و بازاریابی عملکردی بهره می برند تا مزایای هر یک را بدست آورند. AdTheorent یک پیشگام در تبلیغات کامل قیف ، ترکیب روشهای زیبا و خلاقانه قیف فوقانی (بازاریابی با نام تجاری) با استراتژی ها و اهداف کمپین با قیف پایین تر (بازاریابی عملکرد) است. اثر ترکیبی یک فرصت گسترده مخاطب و دسترسی به داده های ارزشمند کمپین است که می تواند برای اطلاع از مدل های تعامل یادگیری ماشین با قیف پایین تر ، ارائه نتایج برتر.

“کمپین های تبلیغاتی دیجیتال بسیار کارآمد از مشارکت آگاهی بالای قیف برای هدایت اقدامات با قیف پایین استفاده می کنند. سیستم تبلیغات پیشرفته یادگیری ماشین و پیش بینی AdTheorent از مدل های سفارشی ML با داده های غیر حساس کمپین برای شناسایی و دستیابی به مصرف کنندگان با بالاترین احتمال تکمیل نتایج استفاده می کند. خاص هر مرحله از قیف تبدیل ، “گفت جیم لاوسون، مدیر عامل شرکت AdTheorent. “تیم ما افتخار دارد که به دلیل نوآوری و دستاوردهای برجسته ما با استفاده از هدف گذاری پیش بینی تمام قیف شناخته شده است و ما از داوران جوایز نوآوری BIG برای این شناخت سپاسگزاریم.”

خبر مرتبط  Brandwatch همکاری با Kinetiq را برای ادغام تلویزیون در زمان واقعی و تجزیه و تحلیل دیجیتال اعلام کرد

وی گفت: “بیش از هر زمان دیگر ، جامعه جهانی به نوآوری متكی است تا مصرف كنندگان را با محصولات ، خدمات و منابعی كه زندگی را پربارتر ، سالم و راحت تر می سازد” متصل كند. ماریا خیمنز، مدیر عامل گروه هوش تجاری. “ما از احترام به AdTheorent بسیار هیجان زده هستیم زیرا آنها یکی از سازمانهایی هستند که این مسئولیت را در زمینه تبلیغات مبتنی بر یادگیری ماشین به عهده دارند.”

سازمان ها از سراسر جهان نوآوری های اخیر خود را برای بررسی در جوایز نوآوری BIG ارسال کردند. سپس نامزدی ها توسط گروه منتخبی از رهبران و مدیران بازرگانی داوطلب می شوند که وقت و تخصص خود را برای امتیاز دهی به موارد ارسالی ارائه می دهند.

درباره AdTheorent®

AdTheorent از فناوری و راه حل های پیشرفته یادگیری ماشین برای ارائه کمپین های تبلیغاتی تأثیرگذار برای بازاریابان استفاده می کند. بستر های نرم افزاری یادگیری ماشینی صنعت AdTheorent ، هدف یابی پیش بینی شده ، هوش جغرافیایی ، راه حل های گسترش مخاطبان و قابلیت خلاقیت داخلی ، Studio A T را تقویت می کند. مجموعه محصولات AdTheorent با بهره گیری از تنها داده های غیر حساس و متمرکز بر ارزش پیش بینی مدل های یادگیری ماشین ، به تبلیغ دهندگان این امکان را می دهد تا افراد واجد شرایط همراه با تجربه خلاقیت بهینه را برای ارائه نتایج برتر ، که توسط اهداف تجاری در دنیای واقعی اندازه گیری می شود ، افراد واجد شرایط را شناسایی کنند. پلت فرم و قابلیت های برنده جایزه AdTheorent از طریق اولین پیشنهاد دسترسی مستقیم در نوع خود نیز موجود است. دسترسی مستقیم به مارک ها و آژانس ها امکان دسترسی کاربر به پلتفرم AdTheorent را می دهد تا عملکرد ، تحویل و هزینه KPI را بهینه سازد ، که با سطحی از خدمات که معمولاً توسط راه حل های سلف سرویس ارائه نمی شود ، تکمیل می شود.

خبر مرتبط  Dallas Fuel و Houston Outlaws از Face Off در Lone Star Showdown ارائه شده توسط سامسونگ ، در تاریخ 4 مه

AdTheorent به طور مداوم با جوایز متعدد فن آوری ، محصول ، رشد و محل کار شناخته می شود. AdTheorent برای سه سال متوالی “بهترین راه حل تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی” (جوایز دستیابی به موفقیت AI) و “نوآورانه ترین محصول” (جوایز نوآوری B.I.G.) اهدا شد. علاوه بر این ، AdTheorent تنها پنج بار دریافت کننده “جایزه تبلیغات دیجیتال” توسط فراست و سالیوان است. دفتر مرکزی AdTheorent در است نیویورک، با چهارده دفتر در سراسر ایالات متحده و کانادا برای اطلاعات بیشتر ، به adtheorent.com مراجعه کنید.

خبر مرتبط  یک رویداد آگاهی توسط گروه سایبر برگزار می شود

در باره گروه هوش تجاری

گروه هوش تجاری با رسمیت شناختن استعداد واقعی و عملکرد برتر در دنیای تجارت تاسیس شد. بر خلاف دیگر برنامه های جایزه صنعت، این برنامه ها توسط مدیران مشاغل دارای تجربه و دانش مورد قضاوت قرار می گیرند. سیستم امتیازدهی اختصاصی و منحصر به فرد این سازمان ، عملکرد را در چندین حوزه تجاری اندازه گیری می کند و سپس به آن دسته از شرکتهایی که دستاوردهای آنها بالاتر از سایر همتایانشان است ، پاداش می دهد.

SOURCE AdTheorent، Inc.