زوریخ، سوییس، 6 ژوئیه 2020 / PRNewswire / – رهبر جهانی بسته بندی Amcor امروز نتایج حاصل از آخرین تحقیقات خود را در مورد درک مصرف کنندگان از پایداری و بسته بندی منتشر کرد. بینش های اختصاصی به Amcor و مشتریانش درک بی نظیری از ترجیحات در حال تحول ، از جمله تمایل به پرداخت هزینه بیشتر برای محصولات متفاوت از مارک های برتر می دهد.

مایکل زکامدیر ارشد تجاری Amcor گفت: مصرف کنندگان به طور فزاینده تصمیماتی را در مورد خرید می گذارند که در ملاحظات زیست محیطی مؤثر است و از برندها انتظار دارند گزینه های بسته بندی بیشتری را ارائه دهند.

آقای زكا گفت: “در زمانی كه مردم با توجه به همه گیر جهانی ، در انتخاب مجدد خود تجدید نظر می كنند ، ما از تخصص و بینش های عمیق خود استفاده می كنیم تا به مشتریان كمك كنیم تا آنچه را كه مصرف كنندگان می خواهند ، بهتر از سطح كشور ، را بهتر بشناسند.”

نظرسنجی بیش از 4000 شرکت کننده تفاوت در درک بین کشورها را نشان داد ، اما این که کلیه مصرف کنندگان به طور فزاینده ای از تأثیر انتخاب های خود آگاه هستند. در سراسر کشورهایی که مورد بررسی قرار گرفته اند ، 83٪ می گویند که آنها دستورالعمل های بسته بندی را بررسی می کنند تا بدانند که چگونه بسته بندی ها را دفع کنند.

خبر مرتبط  ارزیابی بازار تحلیل جهانی تحلیل جریان 2020-2025 با پروفایل های IBM ، Oracle ، Microsoft ، SAP ، Software AG و 25 بازیکن اصلی دیگر

این تحقیق بخشی از رهبری مداوم صنعت Amcor در پایداری است. این شرکت برای بهبود زیرساخت های مدیریت پسماند و بهبود آموزش مصرف کننده و مشارکت در بازیافت ، به یک سبد کاملاً آماده بازیافت و شریک همکاری با سازمان های مردم نهاد و دیگران شتاب می یابد.

آقای زاکا در پایان گفت: “پایداری مهیج ترین فرصت رشد ما است و ما همچنان روی قابلیت های تحقیق پیشرفته و پیشرفته سرمایه گذاری می کنیم. نمونه کارها ما انتخاب گسترده تری برای بسته بندی های مسئولانه تر دارد ، از ظروف قابل بازیافت PET ساخته شده از 100٪ محتوای بازیافت شده پس از مصرف تا. کیسه های انعطاف پذیر قابل بازیافت منحصر به فرد و گزینه های سبک تر کاغذی سبک تر. “

Amcor بسته های نوآورانه ای را برای شرکت های کالاهای مصرفی ارائه می دهد تا به آنها در پیشبرد برنامه پایداری خود کمک کند – از جمله بزرگان جهانی مانند PepsiCo ، Nestle ، Unilever و Mars که تعهدات عمومی جاه طلبانه ای را انجام داده اند. Amcor با بسیاری از آنها درگیر در یک وبینار اخیر ، که در آن کارشناسان ما یافته ها را به اشتراک گذاشتند و پیامدهای صنعت کالاهای بسته بندی شده مصرفی را مورد بررسی قرار داد.

خبر مرتبط  نخستین نمایشگاه آنلاین "MIFF FURNIVERSE" افتتاح می شود

این شرکت برای چندین سال پیشرو در صنعت بسته بندی پایداری بوده است. Amcor اولین تعهدی بود که تعهد خود را به توسعه کلیه بسته های خود برای بازیافت یا قابل استفاده مجدد تا سال 2025 نشان داد و یکی از مؤسسین امضا کننده تعهد جهانی اقتصاد پلاستیک جدید است. که در ژوئن سال 2020، Amcor به ReSource به رهبری صندوق حیات وحش جهانی پیوست ، پلاستیک ، که هدف آن تسریع تعهدات پلاستیکی توسط سازمانها و جلوگیری از 50 متر تا سال 2030 از پلاستیک از ورود به طبیعت آگوست 2019، Amcor قول دیگری داد 50 میلیون دلار برای سرعت بخشیدن به برنامه پایداری خود با سرمایه گذاری در R&D ، زیرساخت ها ، تجهیزات ، نوآوری باز و برنامه های افزودنی در شبکه مشارکت خود.

خلاصه تحقیق را بارگیری کنید اینجا و وبینار جدید Amcor “ایجاد یک سیستم پلاستیکی که کار می کند” را تماشا کنید اینجا.

خبر مرتبط  تعریف 5.5G برای جهانی بهتر و هوشمند

درباره Amcor

Amcor یک رهبر جهانی در تولید و تولید بسته بندی مسئول مواد غذایی ، نوشیدنی ، دارویی ، پزشکی ، خانگی و شخصی و سایر محصولات است. Amcor با شرکت های پیشرو در سراسر جهان برای محافظت از محصولات خود و افرادی که به آنها تکیه می کنند ، تمایز مارک ها و بهبود زنجیره های ارزش را از طریق طیف وسیعی از بسته بندی های انعطاف پذیر و سفت و سخت ، کارتن های مخصوص ، بسته شدن ها و خدمات کار می کند. این شرکت در ساخت بسته بندی هایی که به طور فزاینده ای سبک ، قابل بازیافت و قابل استفاده مجدد هستند متمرکز شده است و با استفاده از مقدار فزاینده ای از محتوای بازیافت شده ساخته می شود. حدود 50،000 افراد آمکور تولید می کنند 13 میلیارد دلار در فروش از عملیاتی که حدود 250 مکان در کشورهای 40 به علاوه دارد. NYSE: AMCR؛ ASX: ASC

من به Facebook لینک می دهم توییتر من YouTube

منبع انرژی

لینک های مربوطه

http://www.amcor.com