ادعاهای مرتبط با Appian با پیکربندی و کد کم را می توان در هفته ها به منظور بهبود تجربه مشتری ، ساده سازی فرایندها و پشتیبانی از استراتژی های اصلی نوسازی مشاغل ، به کار گرفت.

میلان، 14 اکتبر 2020 / PRNewswire / – در طول کنفرانس مجازی AppianEUROPE20 ، Appian (NASDAQ: APPN) ادعاهای متصل به Appian را برای صنعت بیمه ارائه داد. مجموعه برنامه های یکپارچه و مدولار برای کاهش پیچیدگی عملیاتی مطالبات بیمه ای با رویکردی قابل تنظیم طراحی شده است که دید کامل و در زمان واقعی را در چرخه عمر مطالبات ارائه می دهد.

Appian Connected Claims به بیمه گران این امکان را می دهد تا داده ها را از سیستم ادعا و پایگاه داده موجود خود (بدون انتقال داده) متحد کنند تا یک دید 360 درجه از مشتری و ادعا تولید کنند. این دید جدید برای پر کردن شکاف ها و ناکارآمدی های روند ادعاهای فعلی آنها است. نتایج حاصل از تسویه سریع ادعا و تجربه بهتر مشتری ، ضمن کاهش هزینه پردازش ادعا و تسریع در زمان بسته شدن است.

خبر مرتبط  برای یک خیابان کنجد در انجمن ها به ما بپیوندید® برای بزرگداشت ماه میراث اسپانیایی طولانی بخوانید و داستان بخوانید

پیاده سازی و پیکربندی ادعاهای Appian به سرعت انجام می شود زیرا بر روی پلت فرم اتوماسیون کد کم Appian ساخته شده است. این برنامه می تواند از تمام ویژگی های پلتفرم Appian ، از جمله پردازش مستندات هوشمند Appian (IDP) و اتوماسیون فرآیند رباتیک (ՀՀԿ) بهره مند شود. IDP با حذف بارگذاری فرم دستی با استفاده از هوش مصنوعی برای تبدیل داده های بدون ساختار ، قفل شده در فرم ها ، به داده های ساختاریافته و بدون دخالت انسان ، هزاران ساعت انسان را در سال ذخیره می کند. Appian ՀՀԿ از ربات ها برای دسترسی به سیستم های قدیمی غیر API و تسریع در بازیابی و به روزرسانی داده ها در سیستم های backend استفاده می کند.

اپیان یک رهبر نرم افزار در بازار عمودی بیمه است. شش شرکت از ده سازمان برتر بیمه ای در جهان مشتری های اپیان هستند. Appian همچنین توسط تحلیلگران صنعت به عنوان رهبر نرم افزارهای شرکت های بیمه شناخته شده است. در “موج Forrester ™: پورتال آژانس بیمه ، Q3 2020” ، اپیان بالاترین امتیاز را از همه ارائه دهندگان در گروه های استراتژی و پیشنهادات فعلی دریافت کرده است ، در حالی که در “موج Forrester ™: سیستم های پذیره نویسی بیمه عمر خودکار ، Q4 2019” ، این تحلیلگر صنعت خاطرنشان كرد ، “Appian به دلیل تمركز محكم خود بر روی فرآیندها و مدیریت پرونده ، برجسته است.

خبر مرتبط  تاداوول تاریخ راه اندازی بازار مشتقات سعودی و معاملات آینده را اعلام کرد

Appian Connected Claims جایگزینی برتر برای رویکردهای گران بریدن و جایگزینی و ایجاد از ابتدا ارائه می دهد:

  • یکپارچه سازی داده ها در تمام سیستم های اساسی و پایگاه داده با یکپارچه سازی بدون کد Appian ، که نیازی به انتقال داده های شرکتی را از بین می برد
  • دید 360 درجه جامع ، به شرکا و اشخاص ثالث اجازه می دهد تا به طور مستقیم در روند ادعا شرکت کنند و همکاری کنند
  • کاهش خسارت مطالبات به لطف امکان استاندارد سازی و خودکارسازی بیمه ها برای شرکت ها
  • پیاده سازی سریع در هفته به لطف پیکربندی آسان کد پایین
خبر مرتبط  فن آوری های Squire برای کارآفرین کارآفرین کارآفرین سیاه و لاتینکس انتخاب شده با GS توسط گلدمن ساکس انتخاب شده است

“بهینه سازی ادعاها یک هدف مداوم برای بیمه ها است. شرایط فعلی بازار ، رسیدگی به ناکارآمدی ها و خسارات اقتصادی ناشی از شکاف فرآیندی را بیش از هر زمان دیگری ضروری می کند. به طور مستقیم در اختیار بیمه گذار برای تغییرات آسان است “ او اعلام کرده است مایکل هفنر، معاون راه حل ها و صنعت Appian به بازار بروید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ادعاهای مرتبط با Appian ، می توانید به وب سایت مراجعه کنید www.appian.com/connected-claims.

درباره اپیان

Appian بستر توسعه کم کد را ایجاد می کند که ایجاد برنامه های تجاری با تأثیر بالا را تسریع می کند. بسیاری از بزرگترین سازمانهای جهان از برنامه های Appian برای بهبود تجربه مشتری ، دستیابی به برتری عملیاتی و ساده سازی مدیریت و انطباق با ریسک جهانی استفاده می کنند. برای اطلاعات بیشتر لطفا مراجعه کنید به www.appian.it

لینک های مربوطه

http://www.appian.com

منبع Appian