این توافقنامه داده های Kinetiq را از بیش از 2600 ایستگاه تلویزیونی در بیش از 85 کشور جهان در پلت فرم تحقیقات مصرف کننده Brandwatch در کنار بزرگترین بایگانی داده های اجتماعی جهان و مجموعه آن از ابزارهای تحلیلی ، هشدار دهنده و گزارش دهی با هوش مصنوعی در اختیار شما قرار می دهد. این راه حل جدید یکپارچه به مارک ها ، آژانس ها ، شرکت های رسانه ای و سایر سازمان ها اجازه می دهد تا دیدگاه کاملی از حضور رسانه های پرداخت شده ، درآمدی و متعلق به آنها در سراسر اجتماعی ، آنلاین و تلویزیون ایجاد کنند.

سالها است که مارک ها و بازاریابان به دنبال راه حل های تحلیلی هستند که منعکس کننده رویکرد یکپارچه تر و جامع تر آنها در زمینه بازاریابی باشد ، اما همچنان به راه حل های خاص تجزیه و تحلیل کانال متکی هستند. پیشنهاد جدید Brandwatch و Kinetiq با ارائه یک نمای یکپارچه از دیجیتال و تلویزیون در یک پلتفرم واحد ، این بازاریاب را تغییر می دهد و به بازاریابان و تحلیلگران این امکان را می دهد تا بینش ها را کشف ، سازماندهی و توزیع کنند.

خبر مرتبط  ServiceTitan چهار نامزد نهایی را برای دریافت جایزه معتبر Titan of Year نامگذاری می کند

سکوی Kinetiq قادر است فوراً میزان قرار گرفتن در معرض تلویزیون را که یک مارک دریافت می کند فاش کند ، و تمایز بین نقاط پرداخت شده یا ذکرهای به دست آمده را نشان دهد ، چه بازاری را در آن ظاهر می شود (محلی ، ملی یا جهانی) و اگر نمونه ای از برند دیده یا شنیده شده باشد. با استفاده از تحقیقات مصرف کننده Brandwatch ، کاربران می توانند داده ها را با استفاده از فناوری یادگیری ماشین سازی پیشرو در صنعت ، تجزیه و تحلیل احساسات و احساسات و داشبوردهای کاملاً قابل تنظیم ، تقسیم و نمودار کنند.

این بینشها را می توان با هوش اجتماعی و بازاریابی درآمیخت تا درک دقیق تری از رابطه بین هزینه های رسانه ای و پوشش تلویزیونی ارگانیک و مکالمات آنلاین ایجاد کند که بازاریابی حیاتی و تصمیمات روابط عمومی را آگاه می کند.

“همکاری بین Kinetiq و Brandwatch ، دو سیستم عامل برتر در کلاس را برای دستیابی به بازاریاب ها به جامع ترین گوش دادن در تلویزیون های اجتماعی و خطی ، در اختیار همگان قرار می دهد.” کوین کوهنمدیر عامل شرکت Kinetiq. “اکنون که مشتریان مشترک ما این امکان را دارند که از زمان واقعی تلویزیون تلویزیون Kinetiq را بصورت بومی در بستر تحقیق و تحقیق مصرف کننده Brandwatch مشاهده کنند ، ما آنها را با یک لنز مشترک مسلح می کنیم تا درک همگرایی تلویزیون ، دیجیتال و اجتماعی را بهتر بشناسیم.”

خبر مرتبط  Onerent راه اندازی Scamlord.ai برای کمک به اجاره اجاره و جلوگیری از کلاهبرداری اجاره ای

گفت: “ما به ماركها كمك می كنیم تا درک خود را از مصرف كنندگان افزایش دهند.” جیلز پالمرمدیر عامل شرکت Brandwatch. “ما خوشحالیم که این ادغام جدید را با Kinetiq اعلام می کنیم و دنیای داده های تلویزیونی با درآمد و پرداخت شده را به پلتفرم ما می رساند. خرج کردن

درباره Kinetiq

Kinetiq ، دفتر مرکزی فیلادلفیا ، پنسیلوانیا، مرزهای هوش تلویزیون را با اولین و تنها یکپارچه ترین پلتفرم جهانی برای اندازه گیری طیف کاملی از رسانه های تلویزیونی پرداخت شده ، درآمدی و متعلق به سرعت و دقت دیجیتال هل می دهد.

پلت فرم Kinetiq بازاریاب ها ، شرکای فناوری و صاحبان محتوا را با معیارها و تحلیل های مخاطبان تلویزیون در زمان واقعی فراهم می کند و داده های مهم و شفافیت لازم را برای تصمیم گیری آگاهانه فراهم می کند.

خبر مرتبط  تماس عمومی کنفرانس نتایج مالی در سه ماهه اول به وب عمومی 2020

در سال 2019 با ادغام iQ Media و 4C’s Teletrax تشکیل شده است ، Kinetiq مورد اعتماد مارک های پیشرو ، آژانس ها ، پخش کننده ها و ISV ها از جمله مرسدس بنز ، Uber ، شرکت پخش فاکس و گوگل است. بازدید کنید www.kinetiq.tv برای کسب اطلاعات بیشتر

درباره Brandwatch

Brandwatch مجموعه اطلاعاتی پیشرفته مصرف کننده دیجیتال در جهان است و به بیش از 2،000 مارک و آژانس تحسین برانگیز جهان از جمله یونیلور ، والمارت و دل کمک می کند تا تصمیمات شفاف و مبتنی بر داده های تجاری بگیرند.

این شرکت در سال 2018 تحت مالکیت دگرگونی صنعت با Crimson Hexagon قرار گرفت و تاکنون سه مالکیت کسب کرده است: PeerIndex (2013) ، BuzzSumo (2017) به عنوان یک بستر بازاریابی محتوا مستقل و Qriously (2019) برای افزودن قابلیت های بررسی جهانی.

نام تجاری Brandwatch در سراسر جهان دارای دفاتر است برایتون، بوستون، نیویورک، لندن، برلین، اشتوتگارت، پاریس، مادرید، سیدنی و سنگاپور.

www.brandwatch.com | Brandwatch | دفتر مطبوعات | مخاطب

SOURCE Kinetiq LLC

لینک های مربوطه

www.kinetiq.tv