آستین ، تگزاس، 12 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – CareAR ، یک رهبر در واقعیت افزوده کلاس سازمانی (AR) ، راه حل مورد استفاده در شیشه Enterprise Edition 2 را اعلام کرده است که سطح بعدی نوآوری و کارآیی را برای خدمات میدانی سازمانی به ارمغان می آورد. اپراتورهای میدانی قادر خواهند بود وظایف را سریعتر انجام دهند ، آموزش دهند یا مسائل را سریعتر حل کنند ، اولین بار با درگیر کردن هندزفری با متخصصان از راه دور در هر نقطه ، ارائه کمک و راهنمایی بصری AR ، گویی که واقعاً در آنجا حضور دارند.

“ما بسیار هیجان زده هستیم که CareAR Glass Enterprise Edition 2 را به عنوان سکوی مورد علاقه عینک هوشمند خود انتخاب کرده است تا تیم های خدمات میدانی در کار خود مؤثر و کارآمد تر باشند.” مییریا آگویلرا، شیشه ، رئیس مشارکت ها.

از طریق CareAR on Glass Enterprise Edition 2 ، کاربران می توانند تماس هایی را برای دسترسی آسان به متخصصان آغاز و دریافت کنند. پس از اتصال ، کارشناسان از راه دور فوراً آنچه را که منبع میدانی می بیند ببینید، با فیلم زنده و ارتباطات صوتی HD. به عنوان بخشی از CareAR ، کارشناسان از راه دور همچنین مجموعه کاملی از ابزارهای AR را که به صورت دیجیتالی روی جریان ویدیو قرار دارند ، اهرم می کنند ، و در ادامه “کمک های لازم و راهنمایی منابع میدانی برای انجام وظیفه خود را در حالی که” دست آزاد “هستند. علاوه بر این ، تصاویر و ضبط های ویدئویی را می توان در طول جلسه ضبط و به طور خودکار در سیستم ضبط از خدمات مدیریت درست یا فناوری اطلاعات ذخیره می شود ، و اثبات اثبات کار برای اهداف حسابرسی یا انطباق.

CareAR با رهبر مدیریت خدمات خدمات ، ServiceNow ، با یکپارچه سازی واقعیت افزوده از مکالمه به انطباق ، گسترش تجربه کار مدیریت دیجیتال مدیریت خدمات سازمانی ، همکاری کرده است. اکنون می توانید از CareAR for Glass Enterprise Edition 2 با ادغام معتبر CareAR در مدیریت خدمات به مشتری ، مدیریت خدمات میدانی و مدیریت خدمات فناوری اطلاعات برای ServiceNow ، که در اینجا در فروشگاه ServiceNow موجود است ، استفاده کنید.

سام وائیبرگ ، مدیرعامل ، CareAR گفت: “شیشه ای برای Enterprise Edition 2 یک تعویض بازی برای تیم های خدمات میدانی سازمانی است.” “ترکیبی از واقعیت افزوده شرکت درجه ای شیشه ای و CareAR ، یک تجربه کاربری بدون اصطکاک ایجاد می کند که به سرعت در پذیرش برای سازمان هایی که می خواهند AR را به عنوان بخشی از گردش کار خدمات میدانی خود گسترش دهند ، کمک می کند.”

CareAR for Glass Enterprise Edition 2 و ServiceNow اکنون در دسترس هستند. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به www.carear.com/glass یا www.google.com/glass/providers/ مراجعه کنید.

درباره CareAR
CareAR یک پلتفرم پشتیبانی واقعیت افزوده برای شرکت خدمات مدیریت مدرن فعال شده است. ما تخصص را در دسترس قرار می دهیم ، فوراً برای مشتریان ، کارمندان و کارمندان حوزه از طریق تعامل ، دستورالعمل ها و بینش های بصری AR به عنوان بخشی از گردش کار دیجیتال مدیریت خدمات پایان به پایان. در نتیجه ، CareAR منحصر به فرد هوش را برای تسریع در شکاف مهارت ها و انتقال دانش تیم های مدیریت خدمات و در عین حال اثربخشی ، ایمنی و نتایج بیشتر برای مشتریان و کارمندان میدانی تقویت می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.carear.com مراجعه کنید.

تماس با رسانه:
جنیفر فوگل
گروه خبرساز برای CareAR
[email protected]
(845) 657-4202

منبع مراقبت

خبر مرتبط  سوء توزیع مواد بحرانی COVID-19