DES MOINES ، آیووا، 20 ژانویه 2021 / PRNewswire / – پس از استقرار موفق شش ماهه در نیمی از 400 مکان Kum & Go ، غول فروشگاه راحتی در حال راه حل AI4 CB4 برای تیم های فروشگاهی در سراسر جهان است. این همکاری متمرکز بر بهبود تجربه فروشگاهی خریداران Kum & Go با حل مشکلات خرید است که مشتریان Kum & Go را برای خرید محصولات مورد علاقه خود دشوار می کند. مسائل مربوط به خرید شامل مواردی در مورد ارائه ، محصولات سخت یافتن ، محصولات موجود در انبار و قیمت نامشخص و علائم تبلیغاتی است.

Kum & Go معاون برنامه عملیاتی Kum & Go گفت: “Kum & Go در حال آماده سازی برای انتقال به فروشگاه همه جانبه CB4 است. مارتی روش. “ما با شناسایی فرصت های اجرای عملیاتی منحصر به فرد متناسب با هر فروشگاه ، شاهد افزایش فروش قابل اندازه گیری در سطح اقلام هستیم.”

برنامه CB4 تیم های فروشگاهی Kum & Go را از دست می دهد و فرصت های خود را برای به حداکثر رساندن فروش محصولات مورد نظر مشتریان محلی از دست می دهند. آنها محصول را بررسی می کنند ، سریع برطرف می کنند و با رضایت خریداران بیشتر ، شاهد فروش جدید محصولات هستند. این تعمیرات سریع اغلب منجر به پر کردن محصولات باقیمانده در اتاق بورس ، افزایش حجم سهام و اصلاح خطاهای بلیط می شود. Kum & Go دریافت كه كمتر از یك چهارم مواردی كه با CB4 پیدا كردند مربوط به ارائه بود.

خبر مرتبط  دعوت به ارائه گزارش پایان سال Sectra در تاریخ 3 ژوئن

به لطف الگوریتم های ثبت اختراع AI و یادگیری ماشین CB4 ، Kum & Go قادر است هر هفته فرصت هایی را پیدا کند که ابزارهای BI و گزارش های سنتی از دست می دهند. CB4 به دلیل هزینه های بالای خرده فروشی و محدودیت در دسترس بودن تیم فروشگاه ، کاربران را از مهمترین فرصت های موجود در هر فروشگاه مطلع می کند.

گفت: “همکاران فروشگاه هنگام بررسی توصیه های مورد استفاده از برنامه تلفن همراه برای حل مشکل لذت می برند.” مارتی روش. “ما چهار روز به فروشگاه ها فرصت می دهیم تا با پاسخ دادن به توصیه ها هر هفته فرصت ها را به دست آورند ، اما بیشتر فروشگاه ها بلافاصله به آنها دسترسی پیدا می كنند. این به ما می گوید آنها می بینند كه CB4 چقدر در كمك به آنها برای پیشبرد تجارتشان ارزشمند است.”

خبر مرتبط  نامهای امور مالی جهانی سیستم های مالی ICS به عنوان بهترین ارائه دهنده فناوری بانکی و مالی اسلامی در جوایز 2020 مالی اسلامی

این مقدار از روشی است که CB4 تجربه مشتری را بهبود می بخشد و فروش را تسهیل می کند. تحقیقات نشان می دهد خریدارانی که نمی توانند آنچه را که در فروشگاه عادی خود جستجو می کنند پیدا کنند ، بسیار بیشتر از آنچه قبل از همه گیری اتفاق افتاده بود ، تمایل به مراجعه به یک رقیب را دارند. اپراتورهای فروشگاه های راحتی می توانند با ارائه یک تجربه خرید آسان تر و پربارتر ، مشتریان را وفادار نگه دارند و سهم بازار را از آن خود کنند.

یونی بنشول ، مدیرعامل CB4 گفت: “این بسیار چشمگیر است که ببینیم تیم عملیاتی Kum & Go خیلی سریع اجرا می شود.” “فقط در مدت شش ماه ، آنها فرصت های فروش هفتگی را به بیش از 200 فروشگاه اعزام كردند ، ROI را اندازه گیری كردند و برنامه هایی را برای دستیابی به بیش از 400 فروشگاه در عرض چند هفته تنظیم كردند.”

خبر مرتبط  GATT Technologies بودجه 10.5 میلیون یورویی B را تأمین می کند ، انتصاب مدیرعامل جدید و گسترش هیئت نظارت برای رهبری شرکت در مرحله بعدی توسعه

درباره CB4

نیویورکشرکت فناوری مبتنی بر فناوری با ارائه فناوری پیشرفته ای که استفاده از آن آسان است ، به سرعت در خرده فروشی آجر و ملات ایجاد موج می کند. CB4 با ایجاد اصلاحات معنی دار در دید قفسه و موجودی کالا ، به خرده فروشان کمک می کند تا فروش جدید ایجاد کنند. مشتریانی مانند Wakefern ، Kum & Go و Circle K نیز در ماه های اخیر خدمات را گسترش داده اند. خرده فروشان برتر مواد غذایی ، راحتی ، تخصص و پوشاک CB4 را تصویب کرده اند و تعداد فروشگاه های استفاده کننده از CB4 را از 600 به 1500 فروشگاه در سال 2020 سه برابر کرده اند.

با دفاتر در نیویورک، تلآویو، و لندن، CB4 شریک افتخار Sequoia Capital است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه حل ما ، لطفاً به این آدرس مراجعه کنید: https://cb4.com/demo/ یا ایمیل [email protected].

مخاطب
متیو مک آلیستر، 347.819.1900
[email protected]

منبع CB4

لینک های مربوطه

http://www.cb4.com