شیکاگو، 9 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – امروز ، سیسیون ، رهبر جهانی در زمینه نرم افزار رسانه ای و خدمات توزیع سیم ، آخرین داده ها را از سری وبلاگ وضعیت انتخابات 2020 که یک تجزیه و تحلیل هفتگی رسانه ای غیر حزبی از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده است ، منتشر کرد. در هفته اول ، سیسیون به تحلیل پوشش رسانه ای کنوانسیون های ملی دموکرات و جمهوری خواه پرداخت. این هفته ، Cision مهمترین موضوعات انتخابات سال 2020 را که توسط Pew Research تعریف شده است ، مورد توجه قرار می دهد تا بررسی کند که رسانه ها چه در سطح ملی و چه محلی آنها را پوشش می دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Cision و مشاهده تجزیه و تحلیل کامل رسانه اینجا را کلیک کنید.

یافته های کلیدی وضعیت انتخابات این هفته عبارتند از:

  • اقتصاد و مراقبت های بهداشتی همیشه موضوعات درگیر هستند و ماهانه ماه ماهانه بیشترین پوشش را ایجاد می کنند.
  • COVID-19 بیشترین پوشش را با کل ایجاد کرده است 3.2 میلیون مقالات این پوشش در اوج همه گیری به اوج خود رسید و در ماه مارس 60 درصد از کل پوشش را به خود اختصاص داد.
  • نابرابری نژادی تا قبل از قتل یکی از موضوعات اصلی نبود جورج فلوید در پایان ماه مه.
  • سیاست اسلحه ، یکی از اختلاف انگیزترین موضوعات در کشور ، کمترین پوشش را داشت.

علاوه بر تعداد موارد ذکر شده ، Cision اهمیت ارزیابی فراتر از این تعداد را برای ارزیابی چگونگی تنظیم رسانه ها از موضوعات اصلی برجسته می کند. سیسیون با داشتن تعداد معدودی ایالت از نفوذ مهم در این انتخابات ، به پوشش محلی موضوعات اصلی در این کشور می پردازد آریزونا، فلوریدا، گرجستان، میشیگان، کارولینای شمالی، پنسیلوانیا، تگزاس و ویسکانسین.

داده های حالت چرخش شامل موارد زیر است:

  • که در میشیگان، بهداشت و درمان 17٪ از پوشش رسانه ای را دریافت کرده است – 5٪ بیشتر از همه ایالتهای در حال نوسان و 7٪ بیشتر از متوسط ​​کشور.
  • بهداشت و درمان اخبار مربوط به تغییرات آب و هوایی و / یا نابرابری نژادی را در این کشور انجام نداد آریزونا، فلوریدا و میشیگان.
  • تغییرات آب و هوایی طی طوفان لورا جهش زیادی داشته و در هفته گذشته 82٪ کاهش داشته است.

وی گفت: “مسئولیت رسانه – و قدرتی كه دارد – برای تنظیم ، برنامه ریزی و تنظیم برنامه های عمومی ، هرچه وضعیت رسانه ها را در این انتخابات ریاست جمهوری رصد می كنیم ، به طور فزاینده ای آشكار می شود”. لوسی ویتی کورتیس، مدیر Comms و محتوا در Cision. “دولت Cision در انتخابات همچنین قدرت نظارت بر رسانه و اینکه چگونه داده ها می توانند و باید نقش اصلی را در ساخت هر استراتژی ارتباطی داشته باشند ، برجسته می کند.”

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Cision و مشاهده تجزیه و تحلیل کامل اینجا را کلیک کنید.

Cision از نظر سیاسی وابسته نیست و از هیچ احزاب ، سیستم عامل ها ، مبارزات انتخاباتی یا نامزدی پشتیبانی نمی کند.

درباره Cision
Cision ارائه دهنده پیشگام جهانی نرم افزار رسانه ای و خدمات توزیع سیم به متخصصان ارتباطات و ارتباطات بازاریابی است. نرم افزار Cision به کاربران این امکان را می دهد تا تأثیرگذارهای اصلی را شناسایی کرده ، محتوای استراتژیک را بسازند و توزیع کنند و تأثیر معنی دار آن را بسنجند. Cision بیش از 4800 کارمند با دفتر در 24 کشور در سراسر قاره آمریکا ، EMEA و APAC دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات برنده جایزه Cision ، از جمله Cloud Communications Coud®، به www.cision.com مراجعه کرده و Cision را در TwitterCision دنبال کنید.

تماس با رسانه:
ربکا درس
مدیر روابط عمومی
[email protected]

SOURCE Cision Ltd.

لینک های مربوطه

http://www.cision.com

خبر مرتبط  تصاویر "Tenet" برادران وارنر با شروع 5 میلیون دلار بین المللی در کمتر از 250 صفحه در IMAX شروع به کار جدی کردند.