رستون ، واشنگتن، 6 اکتبر 2020 / PRNewswire / – Comscore (NASDAQ: SCOR) ، یک شریک قابل اعتماد برای برنامه ریزی ، معامله و ارزیابی رسانه ها از طریق سیستم عامل ها ، و Tru Optik ، رهبر قطعنامه هویت در رسانه های جریان و متصل ، امروز از راه اندازی بخش های جدید پیشرفته رفتار جریان که استاندارد جدیدی را برای دستیابی به مخاطبان سطح صفحه نمایش کوچک براساس عادات تماشای جریان مصرف کننده تعیین می کند. با وجود بخشهایی که هم اکنون در بازار داده Tru Optik موجود است ، مارک ها و آژانس ها می توانند از جریان منحصر به فرد مصرف کننده Comscore و عادات مشاهده تلویزیون متصل به تلویزیون پیش از مبارزات سریع فصل تعطیلات استفاده کنند.

همانطور که در گزارش سالانه “وضعیت OTT” Comscore برجسته شده است ، چشم انداز OTT به لطف رشد خدمات پخش جریانی OTT ، محتوا و دستگاه ها و همچنین تأثیر همه گیر COVID-19 بر رفتار مصرف کننده ، به سرعت در حال پیشرفت است. این مشارکت جدید تبلیغات را قادر می سازد تا از این تغییرات استفاده کرده و به طور موثرتری به مخاطبان مورد نظر خود برسد.

خبر مرتبط  TerraPay انتصاب رون ولبرگت را به عنوان مدیرعامل اعلام کرد

وی گفت: “ما برای پیوستن به Tru Optik بسیار هیجان زده هستیم ، زیرا توجه آنها به OTT این مشاركت بسیار منطقی را برای نشان دادن قدرت OTT گرانول Comscore و هوش مخاطب جریان می دهد.” راشل گانتز، مدیر کل ، خدمات فعال سازی ، Comscore. “با هم ، ما به تبلیغ کنندگان ابزاری می دهیم تا براساس تغییرات گسترده ای در رفتار مصرف کننده که ناشی از شرایط فعلی است ، به مخاطبان جدید OTT دسترسی پیدا کنند.”

با ادامه رشد سال به سال ، همراه با افزایش مصرف در طول بیماری همه گیر ، مصرف CTV بیش از هر زمان دیگری است و احتمال دارد که به صورت سالانه بیشتر باشد. با توجه به این افزایش استفاده ، واضح است که OTT و CTV م notد نیستند ، بنابراین بیش از هر زمان دیگری برای تبلیغ کنندگان مهم است که بر اساس چگونگی دریافت محتوای افراد ، فراتر از هدف گذاری حرکت کنند و بر روی آنچه مصرف می کنند با بخشهای دقیق مخاطب تمرکز کنند. این مشارکت جدید مخاطبانی مانند مشترکین OTT Premium Paid ، ناظران دسترسی رایگان با پشتیبانی از تبلیغات OTT ، مشترکین OTT Premium Sports Paid و سایر موارد را به ارمغان می آورد.

خبر مرتبط  Intermap Technologies مدیر مستقل ، انتصاب مدیر عامل ، تاریخ جلسه برای مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران ، اشتراک گسترده InsitePro را اعلام می کند

وی گفت: “ما سالها با Comscore همکاری نزدیک داشته ایم و تبلیغات ملی و محلی را با داده های پیشرفته مخاطب هدف برای دسترسی به مصرف کنندگان در تلویزیون متصل قادر می سازیم.” میشل سوانستون، مدیر ارشد مشتری Tru Optik. “توانایی هدف قرار دادن بهتر مخاطبان در مقیاس بر اساس رفتار مصرف رسانه های جریانی آنها تقاضای زیادی دارد و ما مفتخریم که با Comscore همکاری می کنیم تا این امکان را برای ناشران پیشرو در صنعت و سیستم عامل های adtech فراهم کنیم.

این قابلیت های جدید آخرین پیشرفت مجموعه فعال سازی Comscore است که به تبلیغ دهندگان کمک می کند تا بتوانند اطلاعات جمعیتی خاص و مخاطبان رفتاری ، تلویزیونی ، جریانی و OTT را در زمینه های تجاری ، تلفن همراه و تلویزیون های متصل به نام تجاری و ایمن به دست آورند.

درباره Comscore
Comscore (NASDAQ: SCOR) یک شریک قابل اعتماد برای برنامه ریزی ، معامله و ارزیابی رسانه ها در سراسر سیستم عامل است. Comscore با ردپای داده ای که تلفیق تلویزیون دیجیتال ، خطی ، بالای بینشی و تماشای تئاتر با بینش پیشرفته مخاطب است ، به خریداران و فروشندگان رسانه ها اجازه می دهد تا رفتار چند صفحه ای خود را کمی کرده و با اطمینان تصمیمات تجاری خود را بگیرند. Comscore که یک رهبر اثبات شده در اندازه گیری مخاطبان دیجیتال و تلویزیون و تبلیغات در مقیاس است ، منبع شخص ثالث در حال ظهور در صنعت برای اندازه گیری قابل اعتماد و جامع از بین پلت فرم است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Comscore ، به www.comscore.com مراجعه کنید.

خبر مرتبط  ADEPT Driver میزبان غرفه اطلاعات مجازی در کنفرانس جهانی بیمه و فناوری است

درباره Tru Optik
وضوح هویت Tru Optik اکوسیستم رسانه جریان را تأمین می کند. نمودار خانگی ثبت اختراع Tru Optik ™ از بیش از 80 میلیون خانه ایالات متحده ، مارک های برجسته ، آژانس ها ، شرکت های رسانه ای و سیستم عامل های جهان را قادر می سازد تا مصرف کنندگان را از طریق OTT ، پخش صوتی و بازی با مقیاس ، دقت و رعایت حریم خصوصی بی نظیر جلب کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Tru Optik ، به این آدرس مراجعه کنید: http://www.truoptik.com.

SOURCE

لینک های مربوطه

www.comscore.com