لس آنجلس، 26 اکتبر 2020 / PRNewswire / – با تعطیلی و کاهش کارمندان بسیاری از شرکت ها و مشاغل به دلیل Covid-19 ، ConsumerTrack در برابر احتمالات پیروز شده و همچنان به رشد خود ادامه می دهد.

علاوه بر دفاتر در شیکاگو، دنور، بیت لحم، شارلوت و مقر آنها در لس آنجلس، پیشرو رسانه های دیجیتال و شرکت بازاریابی در حال حاضر گسترش یافته است اوهو ، هاوایی. از زمان شکل گیری آن در سال 2004 توسط رئیس جمهور جف بارتلت و مدیر عامل برت راسمن، ConsumerTrack خود را به عنوان یک منبع قدرتمند اطلاعات مالی و جذب مشتری معرفی کرده است. از آغاز، ConsumerTrack دارای دارایی های دیجیتالی است که ماهانه میلیون ها مشتری را درگیر می کند. ConsumerTrack با بودجه و سودآوری خود همچنان به عنوان نادر بودن در پس زمینه شرکت های بیشمار رسانه های دیجیتال اثبات می شود.

خبر مرتبط  شبکه های افراطی برنامه کنفرانس مالی را برای ماه مه سال 2020 اعلام می کنند

“با این گسترش جدید به هاوایی، ConsumerTrack متعهد است تا اهداف دولت را در ایجاد متنوع سازی اقتصاد تأثیر بگذارد تا بیشتر از گذشته متمرکز بر فناوری باشد و به گردشگری وابسته نباشد. ” جف بارتلت، رئیس جمهور و بنیانگذار ConsumerTrack.

علی رغم این اوقات نامشخص ، تیم ConsumerTrack در حالی که از راه دور با راه اندازی اخیر سایت جدید کار می کند ، با سرعت کامل پیش می رود ، مشاوره GOFinancial، و همراه با تقاضای فزاینده برای مطالب مالی شخصی در نرخ GOBanking. ConsumerTrack بر اطمینان از ایمن و مطمئن بودن همه شغل های کارمندان متمرکز است و در عین حال امکان انعطاف پذیری در تنظیم نیازهای آنها را برای حفظ و تداوم گردش کار مولد در هر کجا که زندگی می کنند ، فراهم می کند.

خبر مرتبط  پیترسون ونچرز 65 میلیون دلار سرمایه تازه برای سرمایه گذاری در مراحل اولیه مصرف کننده و استارتاپ های SaaS اعلام کرد

ConsumerTrack با تلاش در برابر موانعی که سر راهش قرار دارد ، همچنان در حال گسترش است و با وجود جهان مبتلا به همه گیری ، فرصت های بیشتری را برای اعضای تیم رشد و رشد می دهد.

اگر س furtherال دیگری دارید ، لطفاً تمام سوالات رسانه ای را به این موارد هدایت کنید:

مخاطب:

کریستین کیایان، روابط رسانه ای
GOBankingRates.com
[email protected]
310-297-9233 x101

خبر مرتبط  "من رفتار نژادپرستانه را از مربیان سان فرانسیسکو 49ers تجربه کردم"

درباره ConsumerTrack

تاسیس شده در سال 2004 ، ConsumerTrack Inc. ، یک شرکت خصوصی ، یک رهبر در محتوای دیجیتال و جذب مشتری برای شرکت هایی مانند Fidelity ، TransUnion ، Chase و صدها موسسه مالی اضافی است. از سال 2004 ، ConsumerTrack به طور پیوسته رشد کرده و تخصص خود را در کانال های رسانه دیجیتال گسترش داده است. محتوا و فناوری تولید شده توسط ConsumerTrack هر روز میلیون ها مشتری را با هدف آموزش مخاطبان ما در جهت بهبود امور مالی و توانمندسازی خوانندگان در رویارویی با تصمیمات مالی که با اعتماد به نفس بیشتری نسبت به گذشته مواجه می شوند ، درگیر می کند.

SOURCE ConsumerTrack، Inc.