لس آنجلس، 12 آگوست 2020 / PRNewswire / – بیش از دو دهه قبل از همهگیری COVID-19 ، CourtCall دسترسی به عدالت را بهبود بخشیده ، جریان کار را برای دادگاه ها ، وکلا و عموم بهبود داده و هزینه دادرسی را کاهش داده است. CourtCall خدمات رایگان و کم هزینه ای را به خود نمایندگان و افراد بومی ارائه داده است و همچنان به این کار ادامه می دهد. قضات بار سنگین ، کارمندان دادگاه و متخصصان فناوری اطلاعات غالباً در تلاش هستند تا سیستمهایی را که از قبل با CourtCall در دسترس است بازآفرینی کنند. علیرغم اینکه وکلا و دادخواهان به جای تحمل هزینه های سفر به دادگاه ، هزینه استفاده از فناوری را پرداخت می کنند. حتی با باز شدن دادگاهها ، بسیاری از آنها صرفه جویی در هزینه و ایمنی مرتبط با استفاده از سیستم CourtCall را ترجیح می دهند. با گذشت سالها ، CourtCall صدها میلیون دلار پس انداز برای وکلا و مشتریان و ده ها میلیون دلار برای دادگاه ایجاد کرده است.

وی گفت: “عجیب است كه دادگاه ها در حال حل مشاركت در كنار هم هستند و منتظرند كه راه حل هایی توسعه یابد كه CourtCall از قبل الزامات دقیق آنها را برآورده كند.” باب آلوارادومدیرعامل CourtCall “دادگاه ها لازم نیست که منتظر بمانند که اتاق های مشاوره وکلا / مشتری در سیستم عامل های دیگر ایجاد شوند یا توضیح دهند که چرا بر روی سکوی خود هر دو شرکت کننده صوتی و تصویری نمی توانند در اتاق های کانون ملاقات کنند. دسترسی ، CourtCall سالهاست که دسترسی را فراهم کرده است و در بسیاری از موارد به دادگاههای جدید کمک کرده است. از گزارش های روزانه دسترسی غیرمجاز می توان جلوگیری کرد دادگاههایی که در انتظار توانایی بیرون کشیدن یا حذف شرکت کنندگان هستند از این امر آگاه نیستند که CourtCall سالهاست که این ویژگی را داشته است. همانطور که تا به حال گالری مجازی برای تکثیر فضای دادگاهی و به قاضیان اجازه می دهد نظم را در سالن های مجازی و ترکیبی خود حفظ کنند. هنوز دادگاه های دیگر قادر به پردازش بازپرداخت برای کاربران نیستند. در عرض چند دقیقه می توانیم نشان دهیم که چرا راه حل های بازار انبوه مانند زوم ، اسکایپ و سایر موارد به سادگی نیازهای دادگاه را برآورده نمی کنند و غالباً هیچ کمکی ارائه نمی دهند. با CourtCall “بلیط را باز نمی کنید” و منتظر حل آن هستید. ما کارکنان در اختیار داریم تا در زمان واقعی به دادگاه ها ، وکلا و مردم کمک کنیم. “

سکوی CourtCall در دادگاه ها از ساحل به ساحل ، بزرگ و کوچک ، از دادگاه های محلی محلی تا دادگاه های استیناف در حال اجرا است.

CourtCall در سال 1995 با هدف ایجاد جلوه های دادگاه از راه دور ساده ، قابل دسترسی و مقرون به صرفه برای همه طرفین تأسیس شده است و بیش از 6،000،000 نمایش از راه دور را تکمیل کرده است. CourtCall سکوی ظهور از راه دور را ایجاد کرد و روشی سازمان یافته و داوطلبانه را برای حضور وکلا در امور روزمره در امور مدنی ، خانوادگی ، جنایی ، مشکوک ، ورشکستگی ، جبران خسارت کارگران و موارد دیگر از دفاتر ، خانه ها یا سایر مکانهای مناسب ایجاد کرد. با استفاده از فن آوری های قابل اعتماد و کاربر پسند ، دادگاه ها و شرکت کنندگان از راه دور ارتباطات یکپارچه ای را در هنگام پرونده ها تجربه می کنند ، ضمن اینکه از زمان و هزینه قابل توجهی صرفه جویی می کنند.

مخاطب

ادی لیو ، مدیر ارشد عملیاتی
(888) 882-6878 ، اضافی. 856 یا [email protected]

تصاویر مرتبط

Courtcall-logo.png
آرم CourtCall
آرم CourtCall

SOURCE CourtCall

خبر مرتبط  گزارش Stoneridge نتایج سه ماهه اول سال 2020