تا به امروز ، سازمانهای بهداشت و درمان محدود به روشهایی برای دستیابی به بیماران با تشخیص خاص بوده اند ، اغلب مجبور به انتخاب یا دقت (با استفاده از هدفمندی مبتنی بر رضایت بیمار) یا مقیاس (با استفاده از بخشهای داده بسیار ناکارآمد شخص ثالث) هستند. مخاطبان مدل شده بیمار اولین راه حل Adtech است که هم با ناشناس کردن داده های مراقبت های بهداشتی و هم با استخراج اطلاعات مورد نیاز برای تقسیم و رسیدن به مخاطبان خاص بیمار با سرعت و دقت ارائه می شود.

“DeepIntent ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت DeepIntent گفت:” مشتریان ما شاهد عملکردهای بی سابقه ای در کمپین هستند و این نشان می دهد که بیماران صحیح اطلاعات لازم را برای تصمیم گیری آگاهانه تر درباره سلامت خود دریافت می کنند. ” کریس پاکت. “این همچنین ثابت می کند که با مخاطبان الگوی بیمار ، بازاریابان دیگر نیازی به انتخاب بین دقت و مقیاس ندارند. با ترکیب فن آوری های ظهور حریم خصوصی و یادگیری ماشینی که بطور خاص برای مراقبت های بهداشتی ساخته شده است ، DeepIntent این شکاف را بسته و در عین حال ریاضیات پیروی از HIPAA را تضمین می کند.”

مخاطبان مدل بیمار برای انتخاب مشتریان DeepIntent در اواخر Q4 ، 2019 در دسترس قرار گرفتند. از آن زمان ، مارک های داروسازی و آژانس های تبلیغاتی برای بیش از ده بیماری مختلف از راه حل برای اجرای بیش از 15 کمپین استفاده کرده اند.

خبر مرتبط  Vibes با پیشنهاد موبایل محور حرکت فروش رکورد را اعلام می کند

“مخاطبان مدل سازی شده DeepIntent به دلیل دستیابی به مخاطبان واجد شرایط در مقیاس ، ثابت می کند که در بسیاری از مراجعین ما بهترین عملکرد را دارد.” ری راستی، مدیر ارشد دیجیتال در رسانه های بهداشت عمومی. “به عنوان آژانسي كه به استفاده از داده ها و تكنولوژي براي بازاريابي مراقبت هاي بهداشتي افتخار مي كند ، مخاطبان مدل شده از بيمار نقش اساسي در آن استراتژي دارند.”

DeepIntent با کارشناسان حفظ حریم خصوصی همکاری کرده است تا اطمینان حاصل کند که داده های به کار رفته در مخاطبان مدل بیمار از دقیق ترین اقدامات حفظ حریم خصوصی برخوردار هستند. Mirador Analytics ، یک شرکت معتبر و مطابق با داده های مراقبت های بهداشتی ، یک ارزیابی جامع از خطر افشای مخاطبان مدل شده از بیمار را انجام داد و آن را به عنوان سازگار با HIPAA تأیید کرد. همچنین DeepIntent برای ناشناس سازی داده ها با Datavant همکاری می کند. Datavant به دلیل فن آوری شناسایی هویت داده های در انتظار ثبت اختراع که به مجموعه داده های مختلف مراقبت های بهداشتی با شناسه بیمار بیمار ، از امنیت خصوصی و شخصی در ارتباط است ، به طور گسترده ای شناخته شده است.

خبر مرتبط  Kubient اعلام کرد که 20.7 میلیون دلار پیشنهاد عمومی و استفاده از گزینه کل مشارکت عمومی بسته شده است

مخاطبان مدل شده بیمار برای استفاده فوری در دسترس همه تبلیغ کنندگان قرار گرفته است.

درباره DeepIntent:

DeepIntent یک شرکت فناوری بازاریابی است که توسط دانشمند سابق Memorial Sloan Kettering بنیانگذاری شده است ، کریس پاکت، بر این اصل که رسانه های دیجیتال می توانند بر نتایج مثبت سلامتی تأثیر بگذارند. این شرکت برای سه سال گذشته هر ساله سه برابر درآمد داشته و از زمان تأسیس آن در سال 2015 ، از یک WeWork دو نفره به یک شرکت با بیش از 80 کارمند افزایش یافته است.

DeepIntent به برندها و ناشران مراقبت های بهداشتی کمک می کند تا تبلیغات دیجیتالی به موقع را به بیماران و متخصصان بالینی مرتبط با شکایت در خصوص حفظ حریم شخصی ارائه دهند ، بنابراین تصمیمات مربوط به بهداشت و درمان بر اساس آخرین و مهمترین اطلاعات انجام می شود.

این شرکت بیش از 200 مارک بهداشتی را به نمایندگی از 20+ شرکت بزرگ دارویی و ده ها آژانس رسانه ای تبلیغ می کند. مشارکتهای نمایندگی DeepIntent شامل آژانس های تخصصی مراقبت های بهداشتی ، مغازه های مستقل و شرکتهای بزرگ هلدینگ مانند Publicis Groupe ، WPP ، Omnicom و Interpublic Group است

خبر مرتبط  مسابقه در برابر زمان ، محققان پزشکی ، شرکت های علوم زندگی و COVID-19 Survivors راه اندازی کمپین ملی برای هدایت اهدای پلاسمای خون

DeepIntent در واقع است شهر نیویورکبا دفاتر در کالیفرنیاو هند. این شرکت در سال 2019 برای نوآوری های برجسته مراقبت های بهداشتی ، صنعت را دریافت کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به deepintent.com مراجعه کنید.

* آزمایش سی روزه
به تازگی ، 10 شرکت دارویی برتر شامل راه حل مخاطبان مدل DeepIntent در یک آزمایش 30 روزه که شامل 12 ارائه دهنده راه حل است. DeepIntent از کدهای ICD-10 ویژه مبارزات انتخاباتی برای ایجاد یک مدل کمپین سفارشی استفاده کرده است که افراد با احتمال زیاد برای تشخیص مشخص را هدف قرار داده است.

DeepIntent به دلیل کارآیی و کارآیی فوق العاده مقام شریک شماره 1 را بدست آورد:

  • بالاترین نمره مخاطب (AQ): 58.2٪ ، 25٪ بالاتر در مقایسه با AQ متوسط ​​برای همه شرکای دیگر
  • کم هزینه: هزینه هر هزار نفر (CPM) 21٪ پایین تر از متوسط ​​و 59٪ پایین تر از میانگین سایر شرکای دیگر

SOURCE DeepIntent، Inc.

لینک های مربوطه

https://www.deepintent.com