Digimarc فناوری است که در نهایت به دنبال ابتکار پرطرفدار HolyGrail 1.0 به عنوان بخشی از پروژه اقتصاد پلاستیک جدید بنیاد الن MacArthur ، شامل 29 شرکت و به رهبری Procter & Gamble انتخاب شد. . اکنون ، تیم رهبری HolyGrail 2.0 شامل مارک های کلاس جهانی مانند P&G ، Nestlé ، PepsiCo و Danone است. بیش از 85 شرکت و سازمان بین بخشی برای شرکت فعال در مراحل بعدی پروژه های آزمایشی و تظاهرات در مقیاس صنعتی به سمت تجاری شدن ثبت نام کرده اند.

“راه اندازی این ابتکار مهم و بین بخشی زنجیره ارزش تأیید می کند که Digimarc یک قطعه حیاتی در حل مسئله جهانی زباله های پلاستیکی است. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا گام بعدی را برداشته و با مارک های مصرف کننده ، خرده فروشان ، تولید کنندگان ، تأمین کنندگان تجهیزات و سازمان های حرفه ای صنعت برای بسیج کل زنجیره تأمین همکاری کنیم. به منظور پیشبرد اقتصاد مدور در اتحادیه اروپا و فراتر از آن “، اعلام کرد بروس دیویس، مدیر عامل شرکت Digimarc.

“با توجه به اکتشافات انجام شده و موفقیت ابتکار HolyGrail 1.0 ، Procter & Gamble مفتخر است که اولین محصولات تجاری را با تکنولوژی Digimarc با تمرکز اصلی در بهبود تشخیص به بازار عرضه می کند. در تاسیسات زباله ، به منظور کمک به ما در دستیابی به اهداف پایداری خود ، “گفت جیان دی بلدر، مدیر فنی پایداری بسته بندی در P&G. “ما همچنان به دنبال ارائه طیف وسیعی از بسته بندی های مبتنی بر علامت به بازار هستیم که منتظر پیشرفت این فناوری هستیم. دیدن همه چیزهایی که بسته بندی های هوشمند به ما امکان می دهد ، و نقشی که فناوری علامت گذاری دیجیتال می تواند در نوآوری ، پایداری و اتصال دیجیتال ، در همه زمینه ها بازی کند ، بسیار خارق العاده است. در معامله سبز اروپا به آن اشاره شده است. “

مرتب سازی پلاستیک ها را بهبود ببخشید
مرتب سازی بهبود یافته قبل از بازیافت از طریق علامت های آبی دیجیتال در امکانات بازیافت از طریق تولید کنندگان تجهیزات مرتب سازی موجود انجام می شود. Digimarc اجزای لازم برای فناوری پیشرفته خود را به TOMRA Sorting Solutions و Pellenc ST ، دو تولید کننده برتر تجهیزات مرتب سازی در جهان ، با تخمین 80٪ از سهم بازار جهانی عرضه کرده است.

“کار ما با دیجیمارک در نمایش ها و آزمایش های HolyGrail 1.0 دوام این فناوری و مزایای مشتریان ما از آن را نشان داد. ما مشتاقانه منتظر ادامه کار خود با Digimarc به عنوان بخشی از ابتکار HolyGrail 2.0 هستیم تا پتانسیل عظیم فناوری مرتب سازی قبل از بازیافت را به بازار عرضه کنیم. ” الیور لمبرتز، معاون رئیس و رئیس توسعه تجارت در TOMRA.

خبر مرتبط  Intelligence Market Americas برای برگزاری سمپوزیوم خطر 2021 LatAm

“Pellenc ST متقاعد شده است كه فناوری مارك گذاری راهی جالب برای تمایز بسته بندی مواد غذایی از بسته بندی های غیر غذایی است. همکاری ما با Digimarc برای ارزیابی پتانسیل راه حل فنی در شرایط کارخانه مرتب سازی یک فرصت منحصر به فرد برای تسریع نفوذ بالقوه بازار است “، اظهار داشت: آنتوان بورلی ، بنیانگذار و مدیر بخش تحقیق و توسعه Pellenc . “ما به وضوح این را به عنوان یک راه حل بالقوه برای بهبود بیشتر کیفیت بازیافت پلاستیک می بینیم. “

یک فناوری مفید برای توسعه پایدار و برنامه های اقتصاد دایره ای از مارک های بزرگ و خرده فروشان
پیش بینی های صنعت نشان می دهد که تا سال 2025 شکاف قابل توجهی در منابع برای بازیافت پس از مصرف مصرف کنندگان مورد نیاز تولیدکنندگان برای انجام تعهدات عمومی و مقررات سختگیرانه دولت وجود دارد. مرتب سازی بهتر ، مانند تشخیص مواد غذایی یا استفاده غیر غذایی از بسته بندی قبل از استفاده ، تولیدکنندگان را قادر می سازد تا این تقاضا را برآورده کنند. یکی دیگر از مزایای استفاده از Digimarc ، امکان بالقوه سازی (کاهش) هزینه های طولانی مدت مسئولیت تولید کننده است که توسط تولیدکنندگان بابت هزینه هایی که در نتیجه محصولاتی که به بازار عرضه می کنند و ارزیابی محصولات ، به جامعه تحمیل می کنند ، پرداخت می شود. زباله حاصل

“ما خوشحالیم که بارکد Digimarc را در بسته بندی محصول خود گنجانده ایم که به زودی در نروژ ، دانمارک ، سوئد ، جمهوری چک و فنلاند در دسترس خواهد بود. پایداری یک عنصر اساسی در Orkla است و ما مشتاقانه منتظر ارائه بسته بندی هایی هستیم که بتوان با دقت بیشتری شناسایی و مرتب کرد تا از اقتصاد چرخشی پشتیبانی کند. ” در بخش تدارکات گروه Orkla از مجتمع Orkla ASA.

بیشتر و بیشتر شرکای ارائه دهنده خدمات
فراتر از مارک های مصرفی و تولیدکنندگان تجهیزات ، Digimarc در حال حاضر در توسعه کلیه تامین کنندگان آموزش دیده توسط Digimarc که به صنعت خدمت می کنند ، مانند سازندگان قالب ، چاپگرها و مبدل های بسته بندی فعال است. تولیدکنندگان محصولات می توانند به کار با تأمین کنندگان فعلی خود ادامه دهند و تأثیر آن بر گردش کار موجود حداقل خواهد بود.

خبر مرتبط  Axora پلت فرم و بازارهای جدید نوآوری خود را گسترش خواهد داد

وی افزود: “ما در حال همکاری نزدیک با Digimarc هستیم تا اولین سینی های پلاستیکی اصلاح شده با استفاده از جدیدترین پیشرفت های شرکت را ارائه دهیم. نتایج فارغ از رنگ محصول پلاستیکی یا بکر بودن مواد یا از جریان بازیافت ، نتایج چشمگیری است. چشمگیرترین مورد ، تشخیص استفاده قبلی از مواد غذایی یا غیر غذایی است که از نظر تأثیر بر صنعت بازیافت ، یک بازی تغییر دهنده است. ” نیکولاس لورنز، مدیر بازرگانی PACCOR ، تولید کننده برجسته اروپایی بسته بندی.

“ما خوشحالیم که می توانیم پیشرفت بارکد Digimarc را با مشتریان خود به اشتراک بگذاریم ، که به ما امکان می دهد بسته بندی آنها را با برچسب های تعاملی IML هوشمند کنیم” ، نیکو ون دو وال، مدیر محصولات و اقتصاد دایره ای در Verstraete IML (برچسب گذاری در قالب). “پایداری امروز نگرانی اصلی آنها است و فناوری Digimarc به آنها اجازه می دهد تا در اقتصاد چرخشی سهیم شوند و به اهداف پایداری خود برسند. “

“ما از تأثیر بالقوه Digimarc در بازیافت بسیار هیجان زده هستیم. امروزه یکی از بزرگترین مشکلات بازیافت ، آلودگی است. صاحبان نام تجاری می توانند با استفاده از Digimarc در گرافیک محصول ، به طور بالقوه اطلاعات مربوط به بازیافت بسته بندی را به مصرف کنندگان منتقل کنند و به آنها این امکان را می دهند تا درک بهتری از قرار دادن در سطل بازیافت داشته باشند. ” رابرت گل می زند، معاون پایداری در Berry Global ، یک شرکت Fortune 500 که محصولات بسته بندی پلاستیکی را تولید می کند.

توسعه برنامه های بازیافت و اقتصاد دایره ای
Digimarc در حال کار بر روی توسعه دو برنامه اروپایی با دامنه ملی با هدف نمایش بهبود اشیا برای اهداف بازیافت و شناسایی است ، از عمل پرتاب مصرف کنندگان تا نظارت بر زنجیره بازیافت زباله و این که امکانات را ترک می کند. علاوه بر این ، Digimarc به طور فعال در حال تحقیق در مورد روش های جدید ایجاد هویت در اشیا plastic پلاستیکی است ، مانند لیزر ، که بسته بندی های جداگانه را به صورت سریال انجام می دهد. اهرم دیگر اقدام تشویق مصرف کنندگان به مشارکت در بهبود جمع آوری زباله با استفاده از تلفن های هوشمندشان است ، به لطف دیجیتالی شدن بسته ای که بسته به آنها امکان بازیافت این بسته را به آنها می دهد. خدمات دفع زباله در دسترس مصرف کننده.

خبر مرتبط  هانتکی شارژر دیواری 65W PD را به بازار ویتنام معرفی می کند

Digimarc علاوه بر کار خود در ابتکار HolyGrail 2.0 AIM ، اکنون یکی از بنیانگذاران پیمان پلاستیک ایالات متحده است ، یک پروژه مشترک به رهبری مشارکت بازیافت و صندوق جهانی حیات وحش (WWF) ، به عنوان بخشی از شبکه جهانی پیمان پلاستیک بنیاد الن MacArthur راه اندازی شد. ایالات متحده آمریکا. پیمان پلاستیک یک ابتکار جاه طلبانه برای گردآوری بازیگران مختلف خصوصی و خصوصی در سراسر زنجیره ارزش پلاستیک برای بازنگری در نحوه طراحی ، استفاده و استفاده مجدد از پلاستیک ها برای تشویق تکامل به سمت اقتصاد دایره ای پلاستیک است. در ایالات متحده امریکا.

Digimarc به عنوان یک مشاور و رهبر معتبر در شناسایی هویت موارد مورد بازیافت ، از طریق عضویت در سازمان هایی مانند انجمن بازیافت پلاستیک ، پتکور اروپا ، کالاهای مصرفی ، تخصص خود را در طول یک سال گذشته به اشتراک گذاشته است. انجمن ، انجمن مارک های مصرف کننده ، ائتلاف بسته بندی پایدار ، پیمان پلاستیک اروپا ، پیمان پلاستیک ایالات متحده و انجمن صنعت بسته بندی فعال و هوشمند.

درباره Digimarc
شرکت Digimarc (NASDAQ: DMRC) در شناسایی خودکار رسانه ها مانند بسته بندی و سایر مواد چاپی تجاری ، تصاویر دیجیتال و رسانه های صوتی و تصویری پیشگام است. پلت فرم Digimarc نرم افزار و خدمات تشخیص خودکار نوآورانه و جامعی را ارائه می دهد که جستجو ، جستجو و تبدیل اطلاعات را با اطمینان ، کارایی و امنیت بی نظیر ساده می کند. دامنه گسترده پلت فرم Digimarc این امکان را به شما می دهد تا توسط توزیع کنندگان و مارک های کالاهای مصرفی ، سازمان های دولتی ملی و منطقه ای ، رسانه ها و صنایع سرگرمی و غیره استفاده شود. دفتر مرکزی Digimarc در بیورتون، در L ‘اورگان، و دارای یک شبکه جهانی در حال رشد از تامین کنندگان است. به سایت digimarc.com بروید و دنبال کنید digimarc برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بارکد همه چیز.

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1249942/Digimarc_Corporation_Sample_Bottle.jpg
عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1249943/Digimarc_Corporation_Sample_Chips.jpg
آرم – https://mma.prnewswire.com/media/319963/digimarc_Logo.jpg

لینک های مربوطه

http://www.digimarc.com

SOURCE Digimarc Corporation