اسلو، نروژ، 2 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – DigiPlex، رهبر نوردیک برای مراکز داده پایدار ، نوآورانه و ایمن ، مفتخر است که گزارش Net Promoter (NPS) را به علاوه 48 در مقایسه با میانگین صنعت منهای 35 در سراسر Nordics گزارش دهد ، و این رقابت را برتر می کند.

به عنوان بخشی از استراتژی مشتری DigiPlex ، نظرسنجی های سالانه مشتری انجام می شود و تمام بازارهای DigiPlex Nordic را برای اندازه گیری رضایت مشتری در بر می گیرد.

نظرسنجی امسال توسط Netigate انجام شد و معیار NPS شناخته شده بین المللی نیز اضافه شد. NPS احتمال خرید مجدد مشتریان DigiPlex یا قضاوت خدمات DigiPlex را به شرکت دیگری قضاوت می کند.

وفاداری و رضایت به طور قابل توجهی بالاتر از معیار است

نظرسنجی امسال مشتریان DigiPlex ، که در بهار سال 2020 انجام شد ، NPS به علاوه 48 را ارائه می دهد ، در مقایسه با معیار NPS برای صنعت Nordic Data Center منهای 35. (امتیازات از -100 تا +100 است.) مشتریان DigiPlex را روی کلید ارزیابی می کنند اقدامات رضایتمندی مانند کیفیت خدمات ، پاسخگویی ، پیگیری و حل مسئله ، فعالیت و درک شرکت از مشاغل خود.

خبر مرتبط  هری کایتون CBE به هیئت مدیره تئنتیا می پیوندد

تقریباً دو سوم (61٪) از پاسخ دهندگان مشتری DigiPlex به عنوان مروج معرفی شدند (نمره 9 تا 10 از حداکثر 10) و میانگین درصد مروجین فقط 19٪ است. بیش از نیمی از (54٪) پاسخ دهندگان از مشتریان غیر DigiPlex از ارائه دهنده مرکز داده فعلی خود راضی نیستند.

ویلجار نسی ، مدیرعامل DigiPlex ، درمورد این نتیجه گفت: “برآورده كردن یا فراتر رفتن از انتظارات مشتری برای یك مشاركت طولانی مدت با ارزش بسیار مهم است. سطح بالایی از رضایتمندی در بین مشتریان ما که توسط این نظرسنجی تأیید شده است بسیار خوشحال کننده است. با فرهنگ DigiPlex برای بهبود مداوم ، ما به ارائه پیشنهادات مشتری خود برای افزایش رضایت و وفاداری بیشتر مشتری ادامه خواهیم داد. ”

کریستین vnvik Nerhagen ، رئیس خدمات حرفه ای نروژ در Netigate اضافه؛ “Netigate هر ساله هزاران پروژه NPS را انجام می دهد و ما برای ایجاد این مطالعه بی نظیر در بازار مرکز داده های Nordic همکاری با DigiPlex بسیار جالب به نظر می رسد. Netigate داده های هر دو مشتری DigiPlex و یک معیار سفارشی NPS متشکل از داده های 300 IT- را جمع آوری کرد تصمیم گیرندگان در کشورهای شمال اروپا. با تجزیه و تحلیل گسترده ، ما می توانیم سطح قابل توجهی از رضایت مشتریان DigiPlex را در مقایسه با صنعت مرکز داده های شمال اروپا تشخیص دهیم. “

خبر مرتبط  اتحادیه فروشندگان تایر کانادایی بهترین فروشندگان را به عنوان فروشنده انحصاری سیستم ESL و اولین سفارش اولیه مکان ها انتخاب می کند

DigiPlex از طریق ارتباط منظم با مشتریان خود در مورد اقدامات انجام شده برای کاهش خطر آلودگی در تجارت ، سریع به واکنش همه گیر COVID-19 واکنش نشان داد. این تیم یک تیم پاسخگویی COVID-19 ایجاد کرد ، نیروی کار را به تیم های اختصاصی در هر سایت تفکیک کرد ، مسافرت کاری و حضور در رویدادهای خارجی را متوقف کرد ، سیاست های به روز شده کارمندان ، پروتکل های ایمنی را افزایش داد و دسترسی محدود به تمام مراکز داده DigiPlex را از دیگر اقدامات انجام داد.

DigiPlex از نظر رضایت مشتری خود استفاده کرد تا در مورد میزان رضایت مشتری از این اقدامات و نحوه برقراری ارتباط DigiPlex در حدود COVID-19 بازخورد کسب کند. این پاسخ با نمره 4.33 برای نحوه برخورد شرکت با COVID-19 و 4.36 برای ابلاغ تصمیمات عملیاتی بسیار دلگرم کننده بود. هر دو رتبه بندی از حداکثر نمره احتمالی 5 خارج بودند و در مقایسه با سایر معیارها برای سایر شرکت های مرکز داده های شمال اروپا به ترتیب معیارهای 4.15 و 3.79 بودند.

خبر مرتبط  GPMS اعلامیه گواهینامه STC را برای پیش بینی پیش بینی HUMS در هلیکوپتر AS350 'A-Star' اعلام کرد

مشتریان ما در زمینه همکاری با ما برای کاهش خطرات عملیاتی احتمالی در طی این بیماری همه جانبه متعهد شده اند. حفظ ارتباط شفاف و به موقع با مشتریان ، به ویژه در مواقع بحرانی ، همیشه مهم است و روشن است که آنها از ارتباط سریع و جامع ما پیرامون پاسخ COVID-19 ما استقبال می کنند.، “گفت فردریک جانسون، مدیر ارشد استراتژی ، بازاریابی و ارتباطات ، DigiPlex.

روش:

نظرسنجی مشتری به طور مستقل توسط Netigate انجام شد و رضایت و وفاداری مشتری را به طور كلی محاسبه كرد. بین خط انجام شد 25 مه – 15 ژوئن، 2020. این نظرسنجی بر اساس روش رضایت مشتری ساخته شده است و در همه مراحل سفر مشتری DigiPlex اندازه گیری شده است. NPS علاوه بر اقدامات خاصی که برای بهترین روش داخلی و بهبود خدمات مشتری استفاده می شود ، محاسبه شد.

با DigiPlex ارتباط برقرار کنید

مخاطب:
الیزابت لنهده
رئیس ارتباطات
+46703322705
[email protected]

این اطلاعات توسط Cision http://news.cision.com برای شما آورده شده است

https://news.cision.com/digiplex/r/digiplex-achieves-nps-score-more-than-twice-as-high-as-nordic-data-center-benchmark ، c3187140

فایلهای زیر برای بارگیری در دسترس هستند:

منبع DigiPlex