لندن، WALLDORF ، آلمان و شهر “سالت لیک، 9 آوریل 2020 / PRNewswire / – EY ، SAP و Qualtrics امروز همکاری خود را برای تأمین منابع به دولتها در سراسر جهان اعلام کردند زیرا آنها در نبرد همه گیر با سرعت در حال تکامل COVID-19 می جنگند. این راه حل های Qualtrics® و SAP® توسط EY اجرا می شود و شامل ابزاری برای کمک به دولت ها برای پیش نمایش و مسیریابی بیماران احتمالی COVID-19 ، پشتیبانی از کارمندان مراقبت های بهداشتی و مدیریت جریان اطلاعات و منابع به شهروندان خود می شود.

برای کمک به مدیریت تأثیر همه گیر ، EY ، SAP و Qualtrics در ارائه خدمات گسترده ای به آژانس ها و راه حل ها برای تأمین نیازهای اولیه فوری و بحرانی دولت ها ، در سطح جهان همکاری کرده اند. این پیشنهادات به سازمانها کمک می کند تا در مبارزه با COVID-19 اقدامات فوری را انجام دهند و در اختیار 50 ایالت ایالات متحده و بیش از 90 کشور در سراسر جهان است. علاوه بر این ، خدمات و راه حل ها به هشت زبان – انگلیسی ، عربی ، ایتالیایی ، اسپانیایی ، هلندی ، فرانسوی ، آلمانی و یونانی – از طریق خدمات پیاده سازی و توانمندسازی EY ارائه می شود. به طور خاص ، راه حل های موجود برای دولت ها شامل موارد زیر است:

پیش نمایش و مسیریابی Qualtrics COVID-19: این پرسشنامه پیش نمایش غربالگری به صورت آنلاین به شهروندان نگران COVID-19 اجازه می دهد علائم خود را وارد کنند و به طور خودکار آنها را به سمت منابع آنلاین مناسب هدایت می کند یا به آنها توصیه می کند با پزشک خود تماس بگیرند. این دسترسی فوری به منابع بهداشتی و ایمنی مربوط را فراهم می کند و گزارش های اتوماتیک تولید می کند که هرگونه شکاف در دسترس بودن اطلاعات را مشخص می کند.

اسکریپت مرکز تماس پویا Qualtrics COVID-19: دولت های محلی در حال پاسخگویی به مراکز تماس (اغلب برای اولین بار) برای پاسخ به بحران هستند. برای کاهش حجم تماس و ارائه اطلاعات دقیق و به روز برای تماس گیرندگان ، این راه حل ، شهروندان را به سمت منابع صحیح بر اساس علایق / سؤالات خود راهنمایی می کند. این همچنین شامل گزارشگری خودکار است که نشانگر روند تماس گیرنده ها ، الگوهای و شکاف های درخواست اطلاعات است.

پالس نیروی کار بهداشت و درمان Qualtrics: دولت ها باید در مراکز بهداشتی و درمانی ، بیمارستان ها ، داروخانه ها و کلینیک ها مراقب ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و کارکنان مراقبت های بهداشتی مقدم خود باشند. این پالس نیروی کار بهداشتی برای جذب بازخورد درمورد منابع ، ایمنی ، تاب آوری و نیازهای ارتباطی آن دسته از بیماران که بیماران مبتلا به این بیماری را درمان می کنند طراحی شده است.

خبر مرتبط  مارک های وزارت اطلاعات جدید نظرسنجی را نشان می دهد که تأثیر COVID-19 بر کلیساها را نشان می دهد

راه حل پروتکل مراقبت بحرانی: این یک راه حل سفارشی برای دولت ها و وزارتخانه های بهداشت است که به منظور شناسایی زود هنگام برای بیماران حساس و پرخطر انجام می شود. این راه حل با استفاده از دستورالعمل های سازمان بهداشت جهانی و مقیاس Frailty Edmonton و از یک الگوریتم پروتکل مراقبت های ویژه استفاده می کند. راه حل در پرچم گذاری اولیه بیماران پرخطر با به اشتراک گذاشتن و تجزیه و تحلیل نتایج در زمان واقعی ، کمک می کند تا امکان هدفگذاری بیشتر خدمات مراقبت های حساس را که از قبل کمبود دارند ، فراهم کند.

EY ، SAP و Qualtrics بیانیه زیر را در مورد این راه حل ها منتشر کرد: “دولت ها در سرتاسر جهان باید به سرعت و قاطع عمل کنند ، زیرا شهروندان خود را در مواقع نامشخص هدایت می کنند. این راه حل ها و خدمات به دولتها کمک می کند تا با ارائه وسیله ای برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها در زمان واقعی است.این امر به آنها امکان می دهد تا در شرایطی که در حال تغییر است اقدام فوری انجام دهند و منافع عظیم شهروندان خود را در جریان بحران فعلی به ارمغان بیاورند. مدیریت برای پیمایش این وضعیت دشوار و نگران کننده است زیرا همه ما برای حفظ امنیت و امنیت جامعه و عزیزان تلاش می کنیم. “

نهادهای عمومی در سراسر جهان به سرعت در حال استفاده از این راه حلها و دیدن نتایج فوری هستند. در امریکا.، آفریقا، اروپا، و دولت ها و آژانس های APAC ، ایالتی و کشوری ارزیابی های بهداشتی را برای شهروندان انجام می دهند ، مراکز آزمایش برای افراد نیازمند را شناسایی و پیگیری غربالگری و پیگیری را دنبال می کنند. در سطح ملی ، کشورها در سراسر جهان سؤال می کنند که شهروندان به چه اطلاعاتی نیاز دارند و چگونه می توانند با هم همکاری کنند تا خدمات اساسی را در طول این همه گیری جهانی ارائه دهند.

فناوری Qualtrics سازگار با GDPR ، HIPAA ، HITRUST و FedRamp است – حفظ بالاترین سطح امنیتی و محافظت از حریم خصوصی در دسترس است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این راه حل ها و منابع دیگر در دسترس دولت ها در سراسر جهان ، لطفاً به این آدرس مراجعه کنید: qualtrics.com/here-to-help.

درباره Qualtrics
Qualtrics (یک شرکت SAP) ، پیشرو در تجربه مشتری و ایجاد کننده گروه مدیریت تجربه (XM) ، تغییر شیوه مدیریت سازمان ها و بهبود چهار تجربه اصلی تجارت – مشتری ، کارمند ، محصول و مارک را تغییر می دهد. بیش از 11000 سازمان در سراسر جهان از Qualtrics برای گوش دادن ، درک و اقدام در مورد داده های تجربه (X-data) استفاده می کنند – اعتقادات ، عواطف و اهداف که به شما می گوید چرا اتفاقات رخ می دهد ، و چه باید در مورد آن انجام دهید. Qualtrics XM Platform a یک سیستم عملی است که به مشاغل کمک می کند تا مشتریانی را که طولانی تر بمانند و بیشتر بخرند ، جذب کارمندانی کند که فرهنگ مثبتی ایجاد می کنند ، درگیر می شوند ، محصولاتی را که مردم به آن عشق می ورزند ، ایجاد می کنند و با ایجاد یک برند تجاری اشتیاق دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر ، لطفاً بازدید کنید qualtrics.com.

خبر مرتبط  LeadAngel بستر مسیریابی مسیریابی شریک را منتشر کرد

درباره EY
EY یک رهبر جهانی در زمینه های تضمین ، مالیات ، معاملات و خدمات مشاوره ای است. بینش ها و خدمات با کیفیتی که ارائه می دهیم به ایجاد اعتماد و اطمینان در بازارهای سرمایه و اقتصادهای جهان کمک می کنند. ما رهبران برجسته ای را ایجاد می کنیم که تیم می توانند وعده های خود را به همه ذینفعان خود تحویل دهند. با انجام این کار ، ما در ایجاد یک دنیای بهتر کار برای مردم ، مشتری های خود و جوامع خود نقش اساسی ایفا می کنیم.

EY به سازمان جهانی اشاره دارد و ممکن است به یکی یا بیشتر از شرکت های عضو Ernst & Young Global Limited که هر یک از آنها یک حقوقی جداگانه هستند ، مراجعه کند. Ernst & Young Global Limited ، یک شرکت بریتانیا محدود به ضمانت ، خدمات به مشتریان ارائه نمی دهد. اطلاعات مربوط به نحوه جمع آوری و استفاده از داده های شخصی EY و توضیحی از حقوقی که افراد تحت قانون حمایت از داده ها دارند از طریق آن قابل دسترسی است ey.com/ حریم خصوصی. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سازمان ما ، لطفا بازدید کنید ey.com.

این خبر منتشر شده توسط EYGM Limited ، عضو سازمان جهانی EY است که همچنین هیچ خدمتی به مشتریان نمی کند.

درباره SAP
SAP به عنوان شركت Experience كه از شركت Intelligent Enterprise بهره مند است ، رهبري بازار در نرم افزارهاي كاربردي سازماني است و به شركت هاي مختلف و در تمام صنايع كمك مي كند تا در بهترين حالت خود را اجرا كنند: 77٪ از درآمد معاملات جهان يك سيستم SAP را لمس مي كند. یادگیری ماشینی ، اینترنت اشیاء (IoT) و فناوریهای پیشرفته تحلیلی به تبدیل مشاغل مشتریان به شرکتهای هوشمند کمک می کنند. SAP به مردم و سازمانها کمک می کند تا بینش عمیق کسب و کار و همکاری را تقویت کنند که به آنها کمک می کند از رقابت خود جلوتر باشند. ما تکنولوژی را برای شرکت ها ساده می کنیم تا آنها بتوانند نرم افزارهای ما را به شکلی که می خواهند مصرف کنند – بدون هیچ گونه اختلال. مجموعه برنامه ها و خدمات پایان کار ما بیش از 440،000 مشتری تجاری و عمومی را قادر می سازد تا با سودآوری کار کنند ، به طور مداوم سازگار شوند و تغییر ایجاد کنند. SAP با داشتن شبکه جهانی مشتریان ، شرکا ، کارمندان و رهبران فکر ، به جهان کمک می کند تا بهتر و بهتر زندگی مردم را اداره کند. برای اطلاعات بیشتر به این قسمت مراجعه کنید www.sap.com.

خبر مرتبط  KOHLER در CES 2021 مجموعه خانه های هوشمند را گسترش می دهد

اظهارات موجود در این سند که واقعیت های تاریخی نیستند ، بیانیه های آینده نگر هستند همانطور که در قانون اصلاح دادخواست اوراق بهادار خصوصی اوراق بهادار ایالات متحده در سال 1995 تعریف شده است. کلماتی مانند “پیش بینی” ، “ایمان” ، “تخمین” ، “انتظار” ، “پیش بینی” ، “” قصد “،” ممکن است “،” برنامه “،” پروژه “،” پیش بینی “،” باید “و” خواست “و عبارات مشابه همانطور که به SAP مربوط می شوند برای شناسایی چنین عبارات آینده نگر هستند. SAP هیچگونه تعهدی برای به روزرسانی عمومی یا تجدید نظر در اظهارات آینده نگر ندارد. همه بیانیه های آینده نگر در معرض خطرات و ابهامات مختلفی هستند که می توانند نتایج واقعی را از لحاظ معنوی با انتظارات متفاوت کنند. عواملی که می توانند نتایج مالی آینده SAP را تحت تأثیر قرار دهند ، در پرونده SAP با کمیسیون اوراق بهادار و بورس اوراق بهادار ایالات متحده (“SEC”) ، از جمله جدیدترین گزارش سالانه SAP در مورد فرم 20-F که به SEC ارسال شده است ، به طور کامل مورد بحث قرار می گیرد. به خوانندگان هشدار داده شده است كه به این اظهارات آینده نگر ، كه فقط در مورد تاریخ آنها صحبت می كنند ، اتكا كنند.

© 2020 SAP SE. کلیه حقوق محفوظ است.

SAP و سایر محصولات و خدمات SAP ذکر شده در اینجا و همچنین آرم های مربوط به آنها علائم تجاری یا علائم تجاری ثبت شده SAP SE در آلمان و سایر کشورها لطفا ببینید https://www.sap.com/ کپی رایت برای اطلاعات و اطلاعیه های مربوط به علائم تجاری بیشتر.

مخاطب: [email protected]

SOURCE Qualtrics

لینک های مربوطه

http://www.qualtrics.com

نظر دهید