نیویورک، 20 آوریل 2021 / PRNewswire / – دلیل اصلی عدم موفقیت یک شرکت نوپا ، کمبود بودجه یا رقابت شدید نیست. دلیل اصلی این است “سو mis برداشت از تقاضای بازار “.

بنابراین ، برای شرکت های نوپا مهم است که به طور کامل در مورد بازار تحقیق کنند.

تحقیقات بازار می تواند عاملی تعیین کننده برای موفقیت باشد

تحقیقات بازار یک رشته علمی در نظر گرفته شده است که در جهت فرآیند به دست آوردن بینش مهم است. با این حال ، برای اکثر شرکت های نوپا ، دسترسی به تحقیقات بازار با کیفیت همچنان یک چالش است.

پرداختن به این چالش همان چیزی است که Fact.MR ، یک شرکت تحقیقاتی و مشاوره ای در بازار مستقر در آن است دبی. Fact.MR با مدل اشتراک منحصر به فرد خود برای شرکت های نوپا ، به شرکت تحقیقاتی بازار برای مشاغل کوچک تبدیل شده است.

خبر مرتبط  ابینگورث بالی مورالیدار را به عنوان مدیر شریک ارتقا می دهد

شرکت های نوپایی که از بینش قابل اعتماد بازار ما استفاده می کنند ، برای موفقیت طولانی مدت برجسته هستند. تحقیقات م whatثر راهنمایی می کند که چه چیزی می تواند بدست آید و چگونه می توان به آن دست یافت ، گفت سوديپ ساها، بنیانگذار Fact.MR و متخصص صنعت با بیش از پانزده سال تجربه در تحقیقات بازار.

Fact.MR همچنین دسترسی تازه تاسیس را به بزرگترین پایگاه داده بازار مجهز به هوش مصنوعی در جهان ، بازار Ngage ارائه می دهد. این پایگاه داده مجهز به هوش مصنوعی دسترسی بلادرنگ به میلیون ها نقطه داده ، گزارش های تحقیقات بازار ، تجزیه و تحلیل سناریوهای رقابتی و پیش بینی های بازار را فراهم می کند.

“چابکی برای فعالیت در یک محیط راه اندازی بسیار مهم است. شرکت های نوپا اغلب به سرعت به بینش نیاز دارند ، به همین دلیل پایگاه داده Market Ngage ما با هوش مصنوعی یک راه حل مناسب است” ، نظرات آقای ساها

خبر مرتبط  WAPPLES ، WAF بدون امضا از Penta Security نسخه اصلی را به روز می کند

Fact.MR در حال حاضر در بخشهای مختلف – اتومبیل ، مواد غذایی و آشامیدنی ، مراقبت های بهداشتی ، ICT ، کالاهای صنعتی ، مواد شیمیایی و مواد و خرده فروشی – به شرکت های نوپا خدمات ارائه می دهد. این می تواند به یک شرکت در جستجوی تحقیقات بازار جهانی خودرو و یا نیاز به سطح بازار سلامت سلامت سطح کشور ، Fact.MR کمک کند. یک راه حل مناسب ارائه می دهد.

از زمان تأسیس ، Fact.MR بیش از 5000 سازمان در سراسر جهان دریافت کرده است. اگرچه 1000 شرکت فورچون بخش قابل توجهی از مشتریان Fact.MR را تشکیل می دهند ، اما راه حل های تحقیق در بازار با تمرکز بر شرکت های نوپا پیشنهاد بی نظیر فروش این شرکت است.

خبر مرتبط  شهر کوآنژو چین اقدامات مختلفی را برای بهینه سازی فضای کسب و کار انجام داده است

مجامع بزرگ بودجه بازاریابی را از قبل تصویب کرده اند ، که این مورد در مورد شرکتهای نوپا خصوصاً شرکتهایی که از ابتدا شروع می کنند صدق نمی کند. بنابراین ما مدل های اشتراک انحصاری داریم که به طور انحصاری برای شرکت های نوپا و مشاغل کوچک تهیه شده اند ” آقای نتیجه می گیرد. ساها

درباره Fact.MR .

آژانس تحقیقات و مشاوره بازار با اختلاف! به همین دلیل 80٪ از هزار شرکت Fortune و هزاران شرکت تازه تاسیس به ما اعتماد دارند تا مهمترین تصمیمات خود را بگیرند. ما در ایالات متحده و دوبلین، علاوه بر دفتر مرکزی ما در دبی. با اهداف خود با ما تماس بگیرید و ما یک شریک تحقیقاتی آموزش دیده خواهیم بود.

مخاطب:

سوديپ ساها
تلفن: +1 (628) 251-1583
و: [email protected]

آرم: https://mma.prnewswire.com/media/713666/FactMR_Logo.jpg

منبع واقعیت. آقای

منبع واقعیت. آقای