سان ماتئو ، کالیفرنیا.، 10 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – شرکت Freshworksشرکت نرم افزاری جذب مشتری اعلام کرد که این تنها شرکتی است که به نام Visionary در سال چهاردهم جادوگر 2020 گارتنر برای مرکز جذب مشتری CRM انتخاب شده است. فرشادسک اومنیکانل این روی پاشنه گارتنر است که محصولات مختلفی را در پرتفوی Freshworks برای کوادریهای جادویی از جمله دسته CRM ، SFA و ITSM ارزیابی می کند. برای خواندن نسخه ای از کل Quadrant جادویی Gartner 2020 برای گزارش مرکز جذب مشتری CRM ، اینجا کلیک کنید.

“ما فکر می کنیم که شناخت ما در گزارش گارتنر ، دیدگاه فرشادسک Omnichannel را تأیید می کند تا بتواند با ارائه یک دید یکپارچه از تعامل مشتری در کلیه کانالها ، تحول دیجیتالی را فعال کند. ما همچنین فکر می کنیم که این گزارش موفقیت ما را با شرکتهای بزرگتر تأکید می کند.” پرادپ راتینام، مدیر ارشد مشتری در Freshworks.

محصول Freshdesk Omnichannel بهره وری عامل و تجربه مشتری بی دردسر را برای بیش از 30،000 مشتری در سراسر جهان به ارمغان می آورد.

گزارش جادوگر گارتنر 2020 Gartner برای گزارش مرکز مشارکت مشتری CRM در مورد افزایش نقش هوش مصنوعی اشاره می کند که “تا سال 2025 ، سازمان های خدمات مشتری که هوش مصنوعی را در سیستم عامل های مشغول مشتری چند کاناله خود جاسازی می کنند ، 25٪ بازده عملیاتی را بالا می برند” *.

خبر مرتبط  تحت سرپرستی والا عالیجنسی او ، شاهزاده آلبرت دوم موناکو ، اصول موناکو از نخستین رویداد خاموش کردن پس از COVID خود با یازدهمین اجلاس سرمایه گذاری جهانی خانواده سر آنتونی ریتوسا ، 29-30 ژوئیه استقبال می کند.

ما اعتقاد داریم که افراد منحصر به فرد ما به علاوه استراتژی رباتها در بالای نرم افزار راهنمای ما ساخته شده اند و تنها پلتفرم رباتهای بومی یکپارچه بومی را با قابلیت های هوش مصنوعی مشتری و نماینده ارائه می دهند. رباتهای فردی برای خدمات سلف سرویس مشتری ، رسیدگی به درخواستهای مشتری ورودی را به طور خودکار انجام می دهند در حالی که Freddy Agent Assist Assist با راهنمایی پرسنل از جدیدترین پاسخ ها به سوالات متداول. علاوه بر این ، Freddy AI ‘Fredworks برای تجربه مشتری ، هوش مصنوعی را دموکراتیک می کند و به سازمان ها کمک می کند تا به راحتی اتوماسیون پیشرفته و بدون کدگذاری را مستقر کنند.

“ما اعتقاد داریم که شناخت ما در ربع Visionaries تأکید می کند که چگونه ما همچنان به نوآوری ادامه می دهیم تا مشاغل بتوانند از توانایی های هوش مصنوعی و ML ما برای کاهش زمان پاسخگویی استفاده کنند در حالی که عوامل را قادر می سازیم تا مشکلات پشتیبانی پیچیده را افزایش دهند – افزایش وفاداری و اعتماد به نفس برند ، که هیچگاه مهمتر نبوده است. گفت: ” Prakash Ramamurthy، مدیر ارشد محصولات در Freshworks. وی گفت: “از طریق کسب استراتژیک شرکت AnsweriQ Inc. و Natero Inc ، ما توانایی های هوش مصنوعی بیشتری را نیز فراهم کرده ایم که سودمندی ما را برای مشتریان در بازار میانی و شرکت ها گسترش می دهد. در نتیجه ، استقرارهای گسترده فرشسسک Omnichannel در مقیاس بزرگ تقریباً 50٪ افزایش یافته است. از درآمد فعلی فرشادسک. “

خبر مرتبط  هشدارهای ProfNet Expert برای 5 ژوئن 2020

این گنجاندن علاوه بر نامگذاری گارتنر Freshworks به عنوان تنها شرکت جدیدی است که به این شرکت اضافه شده است آگوست 2019 Gartner Magic Quadrant برای ابزارهای مدیریت خدمات IT برای ابزار مدیریت سرویس IT سرویس Freshservice. ** علاوه بر این ، گارتنر محصولات تازه را در ژوئن 2019 کوادار جادویی برای اتوماسیون نیروی فروش برای Freshsales. ***

* گارتنر ، کوارتان جادویی گارتنر 2020 ، برای مرکز جذب مشتری CRM ، برایان مانوساما، Nadine LeBlanc، 4 ژوئن سال 2020.

** گارتنر ، کوادارانت جادویی 2019 برای ابزارهای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ، ثروتمند دونی، کریس ماته، سیدهارت شتی، 29 آگوست 2019.

*** گارتنر ، کوارتر جادویی 2019 برای اتوماسیون نیروی فروش ، تئودور (تاد) تراویس، ملیسا هیلبرت، عدنان زیجادیک، ایلونا هانسن، 26 ژوئن 2019.

سلب مسئولیت گارتنر

گارتنر هیچ فروشنده ، کالایی یا خدماتی را که در نشریات تحقیقاتی خود به تصویر کشیده شده است ، تأیید نمی کند و به کاربران فناوری توصیه نمی کند که فقط آن دسته از فروشندگان را با بالاترین رتبه و یا سایر نام های تجاری انتخاب کنند. انتشارات تحقیقاتی گارتنر از عقاید سازمان تحقیقاتی گارتنر تشکیل شده است و نباید آنها را به عنوان اظهارات واقعیت تفسیر کرد. گارتنر با توجه به این تحقیق کلیه ضمانت نامه های بیان شده یا ضمنی را رد می کند ، از جمله ضمانت های تجاری بودن یا تناسب اندام برای یک هدف خاص.

خبر مرتبط  Supermicro و Scality برای ساده کردن نصب نرم افزار تعریف شده برای ذخیره سازی شرکت همکاری می کنند

درباره تازه کار

Freshworks یک نرم افزار نوآورانه جذب مشتری را برای مشاغل در هر اندازه فراهم می کند ، و این باعث می شود تیم ها بتوانند مشتری های خود را برای زندگی ، بسته و نگه داشتنشان آسان نگه دارند. محصولات تازه کار SaaS نمای 360 درجه ای از مشتری را ارائه می دهد ، آماده استفاده ، آسان برای استفاده و بازگشت سریع سرمایه گذاری هستند. دفتر مرکزی در سان ماتئو ، کالیفرنیا، 3،000+ اعضای تیم Freshworks در دفاتر سراسر دنیا فعالیت می کنند. برای اطلاعات بیشتر به www.freshworks.com مراجعه کنید.

© 2020 Freshworks Inc. کلیه حقوق محفوظ است. Freshworks، Freshdesk، Freshservice، Freshsales، Freshcaller، Freshteam، Freshmarketer، Freshrelease، Freshsuccess، و آرم Freshworks علائم تجاری یا علائم تجاری ثبت شده شرکت Freshworks Inc. هستند.

منابع تازه

لینک های مربوطه

http://www.freshworks.com