بوستون، 28 آگوست 2020 / PRNewswire / – فروشگاه جدیدامروز ، راه حل اساسی فروشگاه omnichannel ، اعلام کرد Goorin Bros® مشغول اجرای کلاه کلاه خود در NewStore Omnichannel Platform است. شرکت تولیدی پوشاک برتر در حال باز کردن تجربه خرید برای مشتریان وفادار و تکرار شده خود است که با کلاه های قابل توجه و معتبر خود مطابقت دارد. این پلت فرم توابع مهم خرده فروشی امروز شامل پرداخت بدون تماس ، تحقق فروشگاه و راهرو بی پایان را قادر می سازد.

Goorin Bros یک خرده فروش خانوادگی 125 ساله است که دائما ناچار به سازگاری با چرخه های مختلف خرده فروشی ، الگوهای در حال تحول و رقابت جدید است. چشم‌انداز خرده‌فروشی امروز به همان اندازه‌ای که این شرکت شاهد آن است ، شدید و چشمگیر است. در فصل بعد این مارک تجربه مشتری omnichannel با عملکردهای کارآمد از طریق شبکه فروشگاه مستقیم مصرف کننده آن ارائه می شود. داشتن یک ابر omnichannel که زیر شغل آن است ، اتصال کاملی بین کانالهای فروش را امکان پذیر می کند. همچنین به همکاران فروشگاه این امکان را می دهد تا خدمات شخصی را از برنامه های کاربردی آیفون با استفاده آسان ارائه دهند.

خبر مرتبط  مدلهای IHME موج دوم COVID-19 را که از 15 سپتامبر در ایالات متحده آغاز شده نشان می دهد

“مشاغل خانوادگی من ، اکنون در 125 سالگی خود ، از رکودهای متعدد ، رکود بزرگ ، جنگ های جهانی جان سالم به در برده است و اکنون با همه گیری دیگری سر و کار دارد. توانایی ما برای زنده ماندن و شکوفایی مداوم از اجتناب از وضع موجود ناشی می شود و سازمان من را به چالش می کشد. فرهنگ ، محصول و فناوری ؛ به منظور مرتبط و مهیج نگه داشتن ” بن گورین، کلاهبردار و مدیر عامل شرکت نسل چهارم در Brothers Goorin. “من مدتی است می دانم که تغییر چرخهای مغازه خرده فروشی به یک راه حل موثر از همه کانال نیاز دارد. مشتری باید در مرکز سازمان باشد ، به عنوان یک خرده فروش عمودی یکپارچه ، ما به پاسخگوی نیازها و انتظارات مشتریانمان از طریق کانالهای ما به طور یکپارچه است. در حالی که ما در گذشته راه حل محدودی برای همه کانال ها داشته ایم ، اکنون NewStore به ما امکان می دهد تا دیدگاهی که همیشه برای برادران Goorin داشته ایم را درک کنیم. فروشگاه های آنلاین و کالاهای فیزیکی ، با استفاده از Goorin 2.0 – تجربه یکپارچه ای با نام تجاری که هم اکنون مشتریان ما تقاضا و انتظار دارند. نمی توان خیلی سریع و بدون سکوی انعطاف پذیر حرکت کرد. NewStore دارای ویژگی ها و کارایی مطابق با آینده خرده فروشی است. فوریت فقط با بیماری همه گیر فعلی بحرانی تر شده است ؛ ما باید در هر کجا مشتری باشیم ، راحتی و انعطاف پذیری را فراهم کنیم. “

خبر مرتبط  بازار جمع آوری عوارض الکترونیکی تا سال 2025 به ارزش 10.0 میلیارد دلار

Goorin و مشتریانش از ارزش یک پلتفرم omnihannel end-to-end بهره می برند. مدیریت سفارش Omni امکان خرید از هرجای دیگر و حمل و نقل از هرجای دیگر را ممکن می سازد ، از جمله گزینه های تحقق مانند خرید وانت آنلاین در فروشگاه (BOPIS) ، حمل از فروشگاه و موارد دیگر. همچنین این امکان را برای مدیریت موجودی کارآمدتر از یک نقطه خدمات تلفن همراه با راهروهای بی پایان ، پرداخت تلفن همراه و مشتری مداری فراهم می کند ، و در نتیجه اندازه معاملات بالاتر در کانالها خواهد بود.

“Goorin Bros توانایی حفظ ارتباط از طریق 125 سال در تجارت را نشان داده است. تمایل آن برای تغییر و سازگاری به همین دلیل بسیار موفقیت آمیز بوده است. امروز ، این برند Omnichannel را به عنوان یک ضرورت استراتژیک می شناسد.” استفان شامباخ، بنیانگذار و مدیر عامل ، NewStore. “افتخار ما این است که به یک برند قدیمی کمک می کنیم تا از سیستم های قدیمی عبور کند. با هم همه چیز را از پرداخت تا خرید و ذخیره سازی موجودی ، که به سادگی در برنامه های iPhone مدیریت می شود ، ساده کرده ایم.”

خبر مرتبط  SuperCom 3،2 میلیون دلار جایگاه خصوصی را بسته است

درباره NewStore
NewStore راه حل اساسی فروشگاه همه جانبه برای خرده فروشان سازمانی است. این شرکت Omnichannel as-a-a-service را با اولین پلت فرم تلفیقی POS موبایل ، یک کارگزار سفارش omnichannel ، مشتری مداری بومی و مدیریت موجودی ارائه می دهد. عملیات فروشگاه از راهروی بی پایان تا پرداخت تلفن همراه تا تحقق در برنامه های آیفون بصری اجرا می شود و یک تجربه خرید شاد را برای مصرف کننده و همکار ایجاد می کند. مشتریان NewStore را شامل می شوند آنین بینگ، اسنوبرد های برتون ، دکاتلون ، GANNI ، Goorin Bros ، صدای خارج از منزل و UNTUCKit. این پشتیبانی توسط جنرال کاتالیزور ، سرمایه داران فعال و Salesforce Ventures انجام می شود. اطلاعات بیشتر در www.newstore.com.

SOURCE NewStore ، شرکت

لینک های مربوطه

http://www.newstore.com