الکس ژو ، معاون رئیس هیسنس بین المللی گفت: “ما از همکاری با Fnatic ، یکی از سازمانهای برتر eSports جهان ، در تلاش مشترک برای به دست آوردن کیفیت بهتر زندگی به طرفداران Fnatic و eSports ، هیجان زده هستیم.” . “با تجزیه و تحلیل مداوم نیازهای طرفداران ، به منظور ایجاد محصولاتی که به آنها اجازه می دهد تمرکز خود را بر لذت بردن از هر لحظه بازی های الکترونیکی بگذارند ، امیدواریم که تلویزیون Hisense و لوازم خانگی واقعاً شریک مورد اعتماد آنها شوند. سیستم عامل VIDAA که در تلویزیون Hisense راه اندازی شد ، ما متعهد هستیم که محتوای eSports و Fnatic بیشتری را برای طرفداران به صفحه نمایش خود بیاوریم. “

هایسنس لوازم خانگی هوشمند و قابل اعتمادی از جمله تلویزیون ، یخچال ، تهویه هوا ، ماشین لباسشویی ، لوازم خانگی و بسیاری دیگر را تأمین می کند که تقاضای مصرف کنندگان مدرن را برآورده می کند. به عنوان بخشی از توافق نامه ، کلیه امکانات Fnatic با محصولات Hisense ارتقا می یابند. Fnatic همچنین به شبکه جهانی مشتری هایسنس دسترسی خواهد داشت ، که به آنها امکان دسترسی به مخاطبان گسترده تر و امکان ایجاد طرفداران حتی قوی تر را خواهد داد. این مشارکت نشان دهنده یک نقطه عطف استراتژیک دیگر در توسعه مستمر Fnatic در است چین.

وی گفت: “ما به همکاری با Hisense ، یک شرکت نوآور و آینده نگر که متعهد است خانه های میلیون ها خانواده را خوشبخت کند ، افتخار می کنیم.” سام ماتئو، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Fnatic. “ما به عنوان یک شریک قابل اعتماد ، از اشتراک این همکاری با طرفداران ، بازیکنان و سازندگان خود بسیار هیجان زده هستیم.”

خبر مرتبط  HitTrax اعلام کرد $ 20،000 $ HitTrax Open برای MiLB ، Softball و بازیکنان المپیک

درباره هایسنس

دفتر مرکزی Hisense در 1969 تاسیس شده است چینگدائو ، چین. برای 51 سال ، Hisense مطابق با ارزشهای اساسی خود “یکپارچگی ، نوآوری ، تمرکز بر مشتری و پایداری” عمل کرده است. این شرکت مناطقی را شامل می شود که شامل چندرسانه ای ، لوازم خانگی ، اطلاعات هوشمند فناوری اطلاعات و صنایع نوین خدمات است. هایسنس 54 شرکت و دفتر در خارج از کشور ، 14 مرکز تولید پیشرفته بین المللی و 17 مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان ساخته است ، تنها هدف آن ارائه محصولات درجه یک با قیمت مناسب است که زندگی مصرف کنندگان را بهبود می بخشد.

خبر مرتبط  iOPEX Technologies کار خود را در نمایندگی های خانگی (WAHA) برای خدمات مدیریت مشتری آغاز می کند

درباره Fnatic

Fnatic یک مارک جهانی سرگرمی ورزشی الکترونیکی مستقر در لندن است که هدف آن جستجوی ، بالا بردن و گسترش سطح بازیکنان و خالقان است. در سال 2004 توسط تاسیس شد سام ماتیوز، تیم های Fnatic در 30 بازی مختلف بیش از 200 عنوان قهرمانی کسب کرده اند. Fnatic با هدایت سرگرمی ، کانالی است که از طریق آن ابتکاری ترین مارک ها با جوانان ارتباط برقرار می کنند. از آن زمان به بعد محتوای پیشرو در صنعت ، تجربیات و فعال سازی مارک ها را از طریق دفاتر و امکانات در شهرها ارائه می دهد لس آنجلس به توکیو برای اطلاعات بیشتر به سایت Fnatic.com مراجعه کنید.

خبر مرتبط  پروژه Wounded Warrior همچنان قرار دارد که جانبازان را در مشاغل در طول بیماری همه گیر کند

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1305556/Hisense_Announces_Global_Partnership_With_Fnatic_Esports_Organization.jpg

منبع Hisense

لینک های مربوطه

www.hisense.com

منبع Hisense