به مدت 51 سال ، Hisense به ایجاد لوازم برقی خانگی و لوازم الکترونیکی مصرفی که در سراسر جهان فروخته می شوند ، ایجاد کرده است. این همکاری جدید ، مأموریت Hisense به بهبود تجربه بصری هواداران فوتبال در سراسر جهان را نشان می دهد و به هیسنس اجازه می دهد تا در کنار این باشگاه برای ارتقاء خط تولید خود همکاری کند.

Hisense با داشتن فن آوری انقلابی در تلویزیون و لوازم خانگی ، موقعیت کاملی برای ارائه بهترین تجربه در منزل برای هواداران پاری سن ژرمن دارد. این همکاری نه تنها باعث می شود Hisense به نام تجاری و خط تولید خود را در ورزشگاه Parc des Princes و در سراسر جهان از طریق کانال های تلویزیونی ، کانال های و شبکه های اجتماعی به مخاطبان زیادی نشان دهد. همچنین Hisense به این امکان را می دهد تا طیف گسترده ای از محصولات نوآورانه را در اختیار باشگاه قرار دهد تا بتواند نیازهای خود را در امکانات مختلف از جمله مرکز آموزش جدید خود تأمین کند.

الکس زورئیس جمهور Hisense بین المللی گفت: “ما خوشحالیم که با پاری سن ژرمن ، یکی از موفق ترین و پویا ترین باشگاه های جهان ، در کنار هم قرار گرفتیم. این باشگاه همیشه در هر کاری که انجام می دهد به دنبال پیشرفت های فناوری و نوآوری است ، که کاملاً با مأموریت Hisense به “پیگیری نوآوری علمی و فناوری و ایجاد خوشبختی برای میلیون ها خانواده” متناسب است. . ما اطمینان داریم که از طریق این همکاری ، ما می توانیم بهترین تجربه مشاهده خانه را برای پاری سن ژرمن و هواداران آنها در سراسر جهان ایجاد کنیم. “

خبر مرتبط  از حومه چین گرفته تا باند بین المللی

مارک آرمسترانگمدیر مشارکت در پاری سن ژرمن اظهار داشت: “ما خوشحالیم که از Hisense به خانواده پاری سن ژرمن استقبال کرده و با یک رهبر جهانی در لوازم الکترونیکی مصرفی و لوازم خانگی همکاری می کنیم. این فرصت بسیار خوبی خواهد بود برای ایجاد و تعامل با طرفداران خود در سراسر جهان و ایجاد تجربه ها و فرصت های قدرتمند ، و ما مشتاقانه منتظر کمک به Hisense به اهداف خود در زمینه اهداف جهانی است. “

Sébastien WASELS ، مدیر عامل پاری سن ژرمن برای منطقه آسیا و اقیانوسیه ، افزود: “ما مفتخریم که با چنین یک برند معتبر جهانی از منطقه آسیا و اقیانوسیه همکاری کنیم. این همکاری قابل توجهی برای این باشگاه است که گواهی بر دخالت روزافزون ما در منطقه است. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا تجربه پاری سن ژرمن را برای بیشتر مردم در سراسر جهان به ارمغان بیاورد. با Hisense به ، ما نیز در چین ، جایی که Hisense به دفتر مرکزی خود است ، به طرفداران خود نزدیک خواهیم شد. “

اطلاعیه امروز ادامه تعهد مداوم Hisense به ورزش از طریق حمایت از تیم های ورزشی پیشرو و رویدادها از جمله مشارکت با جام جهانی است فیفا 2018 ، یوفا یورو 2016، تیم ردبول فرمول 1 و استرالیا اوپن. این حمایت مالی حضور هیسنس را در صحنه جهانی تأیید می کند و محصولات آن به بیش از 160 کشور و منطقه صادر می شود.

خبر مرتبط  جمهوری سرمایه گروه سرمایه گذاری در Creativemass ، یک شرکت نرم افزاری FinTech

پاری سن ژرمن و Hisense به مدت چند سال در رأس نوآوری قرار داشته اند و این دو مارک اکنون با هم کار می کنند تا سرگرمی های باکیفیتی را برای هر خانه فراهم کنند.

درباره Hisense

در سال 1969 تأسیس شد و Hisense به دفتر مرکزی آن است چینگدائو، در چین. در طول 51 سال گذشته ، Hisense به طور مداوم نسبت به ارزش های اصلی خود “صداقت ، نوآوری ، مراقبت از مشتری و پایداری” صادق بوده است. فعالیت های آن شامل مناطقی از قبیل چند رسانه ای ، لوازم خانگی ، اطلاعات هوشمند و صنایع خدماتی مدرن است. Hisense به یک نام تجاری پیشرو در تلویزیون و رهبر بازار در چین ، آفریقای جنوبی و استرالیا است. این شرکت 54 شرکت و دفاتر خارج از کشور تأسیس کرده و 14 سایت برتر تولید بین المللی در چین ، اروپا ، آمریکای مرکزی و آفریقای جنوبی فعالیت می کند. همچنین Hisense به 17 مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان و تنها هدف تهیه کالاهای مناسب و مقرون به صرفه که باعث بهبود زندگی مصرف کنندگان می شود.

درباره پاری سن ژرمن

باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن در سال 1970 تأسیس شد. از زمان تصاحب این باشگاه توسط QSI در سال 2011 ، آن را به یکی از بهترین باشگاه های فوتبال و یکی از بزرگترین مارک های ورزشی تبدیل کرده است. در جهان. پاری سن ژرمن از نزدیک ارتباط دارد پاریسمطابق فلسفه “یك شهر ، یك باشگاه” كه در قلب سازمان قرار دارد. از آن زمان ، این باشگاه تنها در 7 سال ، 18 قهرمانی کسب کرده است ، 43 نفر در تاریخ خود ، موفق ترین باشگاه فوتبال در سال های اخیر است فرانسه. پاری سن ژرمن بسیاری از بازیکنان مشهور از جمله رونالدینیو ، بکام ، ابراهیموویچ و در حال حاضر نیمار و مباپه را جذب کرده است که هر دو در بین چهار بازیکن برتر جهان قرار دارند. محبوبیت بین المللی این باشگاه همچنان رو به رشد است: امروز یکی از پر طرفدارترین باشگاههای جهان است که طی هفت سال جامعه ای بیش از 90 میلیون دنبال کننده در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است. وی دفاتر بین المللی را در دوحه، نیویورک و سنگاپور پیشکسوت باشگاه ورزشی ، که هم اکنون فوتبال مردان ، فوتبال بانوان ، هندبال و جودو را شامل می شود ، eSports را در سال 2016 اضافه کرد. بازگشت به جامعه برای این باشگاه اساسی است که باعث افزایش چشمگیر ظرفیت پایه و اساس آن شده است. برای تهیه برنامه های مهم و مؤثر. پروژه مدرسه قرمز و آبی از میان بسیاری از پروژه های خود ، پاری سن ژرمن را قادر می کند تا به محرومان ترین جوانان خدمت کند.

خبر مرتبط  با اضافه شدن پرداختهای بیکاری که در معرض خطر قرار دارد ، ناامنی در مسکن می تواند به سطح خطرناکی برسد

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1225898/PSG.jpg

لینک های مربوطه

www.hisense.com

منابع Hisense