Hisense به مدت 51 سال در حال تولید لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی مصرفی است که در سراسر جهان به فروش می رسد. این همکاری جدید ، مأموریت Hisense به بهبود تجربه مشاهده برای هواداران فوتبال در سراسر جهان را تأکید می کند. با توجه به این موضوع ، Hisense به همکاری با انجمن برای نمایش محصولات خود است.

Hisense به داشتن فناوری دستیابی به موفقیت در تلویزیون و لوازم خانگی ، بهترین موقعیت را برای ارائه بهترین تجربه مشاهده در خانه برای طرفداران پاری سن ژرمن دارد. علاوه بر نمایش برند Hisense به و طیف وسیعی از محصولات به مخاطبان بزرگ در Parc des Princes و در سراسر جهان از طریق کانالهای پخش ، دیجیتالی و اجتماعی ، Hisense به عنوان بخشی از مشارکت ، طیف گسترده ای از محصولات نوآورانه را در اختیار باشگاه قرار می دهد. نیازهای وی را در امکانات مختلف از جمله مرکز آموزشی جدید وی پشتیبانی کند.

الکس زورئیس جمهور بین المللی Hisense به گفت: “ما خوشحالیم که با پاری سن ژرمن ، یکی از موفق ترین و سریعترین باشگاههای رو به رشد جهان همکاری می کنیم. این باشگاه همواره در هر کاری که انجام می دهد ، در تلاش برای دستیابی به موفقیت های فناوری و نوآوری است ، که کاملاً مطابق با مأموریت های Hisense به “دنبال کردن نوآوری علمی و فناوری و خوشحال کردن میلیون ها خانواده” است. ما اعتقاد داریم که از طریق این همکاری می توانیم بهترین تجربه ممکن را برای پاری سن ژرمن و هوادارانش در سراسر جهان ایجاد کنیم. “

خبر مرتبط  مجمع سلامت دیجیتال PulsePoint "آینده امروز بود" برای بررسی تغییرات تحول سریع در بهداشت و درمان

مارك آرمسترانگ ، مدیر ارشد مشاركتها در پاری سن ژرمن: “ما خوشحالیم كه از Hisense به خانواده پاری سن ژرمن استقبال كرده و با یكی از تولیدكنندگان پیشرو در جهان لوازم الکترونیکی مصرفی و لوازم خانگی همکاری می کنیم. این به ما فرصتی می دهد تا با ایجاد تجربیات و فرصت های همهجانبه با طرفداران خود در سراسر جهان ارتباط برقرار کنیم. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا هسنس را در رسیدن به جاه طلبان جهانی خود یاری کنیم.

سباستین واسلز ، مدیر عامل منطقه آسیا و اقیانوسیه در پاری سن ژرمن ، افزود: “ما مفتخریم که با چنین برند جهانی پیشرو از منطقه آسیا و اقیانوس آرام همکاری کنیم. این یک همکاری معنادار برای باشگاه است که تعهد روزافزون ما به منطقه را تأکید می کند. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا تجربه پاری سن ژرمن را به این کشور منتقل کنیم خانه های برای آوردن تعداد بیشتری از مردم در سراسر جهان. ما به همراه Hisense به این طریق نیز طرفداران خود خواهیم شد چینجایی که دفتر مرکزی Hisense واقع شده است. “

در اطلاعیه امروز ، تأکید بر تعهد مداوم Hisense به ورزش با حمایت مالی از رویدادهای مهم ورزشی در سراسر جهان ، از جمله همکاری با جام جهانی 2018 فیفا ، یوفا یورو 2016، فرمول ردبولمسابقه -1 و استرالیا اوپن. حمایت مالی حضور Hisense به حضور در صحنه جهانی را جشن می گیرد و محصولات آن به بیش از 160 کشور و منطقه صادر می شود.

خبر مرتبط  املاک و مستغلات دیجیتال توسعه مرکز داده دوم در هنگ کنگ را آغاز کرد

پاری سن ژرمن و هیسن در سالهای اخیر در صدر نوآوری قرار داشته اند. اکنون این دو مارک در تلاشند تا سرگرمی های با کیفیت را به خانه های مردم بیاورند.

اطلاعات در مورد Hisense

Hisense به سال 1969 تأسیس شد و مقر آن در آن است چینگدائو ، چین. طی 51 سال گذشته ، Hisense به همواره به ارزشهای اصلی خود با عنوان “یکپارچگی ، نوآوری ، تمرکز مشتری و پایداری” پایبند بوده است. “این شرکت مناطقی همچون چندرسانه ای ، لوازم خانگی ، مدیریت اطلاعات هوشمند با کمک فناوری اطلاعات و صنایع خدماتی مدرن را پوشش می دهد و امروز Hisense به یک شرکت برتر تلویزیونی جهانی است. برند و یک رهبر در چین، آفریقای جنوبی و استرالیا. این گروه 54 شرکت و شعبه در خارج از چین و همچنین 14 مرکز تولید بین المللی با تولید بالا تولید کرده است چین، اروپا ، آمریکای مرکزی و آفریقای جنوبی. علاوه بر این ، Hisense به 17 مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان که تنها هدف آنها تهیه محصولات با کیفیت بالا و مقرون به صرفه برای بهبود زندگی مصرف کننده است.

اطلاعات در مورد Paris Saint-Germain

باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن در سال 1970 تاسیس شد. از زمان خرید توسط QSI در سال 2011 ، به یکی از بهترین باشگاه های فوتبال و یکی از معروف ترین مارک های ورزشی جهانی در جهان تبدیل شده است. پاری سن ژرمن از نزدیک ارتباط دارد پاریس متصل ، مرکز سازمان ، تحت فلسفه یک شهر بی نظیر ، یک باشگاه بی نظیر. از آن زمان ، این باشگاه تنها در 7 سال 18 جام کسب کرده است ، در کل 43 بازی در تاریخ خود ، و آن را تبدیل به موفق ترین باشگاه فوتبال فرانسه می کند. در نتیجه ، پاری سن ژرمن بازیکنان بسیار خوبی از جمله رونالدینیو ، بکام ، ابراهیموویچ و در حال حاضر نیمار و مباپه را به خود جذب کرده است که هر دو در بین چهار بازیکن برتر جهان هستند. محبوبیت بین المللی این باشگاه دائما در حال افزایش است. امروز یکی از محبوب ترین باشگاه های جهان است و تنها در مدت هفت سال پایه و اساس طرفداران خود را از تقریباً به بیش از 90 میلیون دنبال کننده رسانه های اجتماعی افزایش داده است. وی همچنین دارای دفاتر بین المللی در دوحه، نیویورک و سنگاپور افتتاح شد این باشگاه ورزشی نوآورانه که هم اکنون فوتبال ، آقایان هندبال و جودو در فوتبال مردان و زنان نیز در آن حضور دارد ، از سال 2016 نیز فعالیت های الکترونیکی را آغاز کرده است. بازگشت به جامعه برای این انجمن بسیار مهم است که ظرفیت بنیاد آن را برای اجرای برنامه های بزرگ و کارآمد به طرز چشمگیری افزایش داده است. یکی از پروژه های بی نظیر او مدرسه مسی و آبی است که پاری سن ژرمن به جوانان محروم کمک می کند.

خبر مرتبط  The Road Ahead برای هوش مصنوعی در الگوریتم های سهام Sell-Side

عکس: https://mma.prnewswire.com/media/1225898/PSG.jpg

لینک های مربوطه

www.hisense.com

منابع Hisense