• این دومین مرکز فنی در مجتمع جدید فناوری اطلاعات نزدیک به اولین مرکز در آن مستقر خواهد شد حیدرآباد.
  • با هدف پرداختن به گسترش مستمر توسعه نرم افزار خودرو و ایجاد ثبات در امنیت
  • انتظار می رود موقعیت خود را به عنوان یک مرکز تخصصی نرم افزاری تقویت کند

سئول، کره جنوبی، 13 آوریل 2020 / PRNewswire / – به عنوان بخشی از شبکه جهانی تحقیق و توسعه در کره ، آمریکای شمالی، اروپا، چین و هند، هیوندای مبیs (KRX: 012330) مرکز فنی خود را در سالن گسترش خواهد داد هند، که نرم افزار خودرو را توسعه داده و اعتبار می دهد. از طریق این ، این شرکت قصد دارد فعالیت های تحقیق و توسعه خود را در سال تقویت کند هند، به ویژه توسعه نرم افزار برای وسایل نقلیه خودمختار.

هیوندای مبیس اعلام کرد که دومین مرکز فنی را در یک مجتمع فناوری اطلاعات جدید مجاور اولین مرکز فنی خود را در حیدرآباد ، هند. هدف از این حرکت تقویت توسعه نرم افزار خودرو است که اخیراً به صورت تصاعدی در حال رشد بوده و ثبات عرضه را تضمین می کند.

مرکز فنی هند Hyundai Mobis با دارا بودن بیش از 700 استعداد محلی در زمینه ICT و نرم افزار ، برنامه های مختلف نرم افزاری را برای وسایل نقلیه ایجاد و اعتبار می کند و همچنین با مرکز فنی در کره همکاری می کند. عمده مواردی که مرکز هند روی آن کار می کند بیشتر قطعات الکترونیکی خودرو است ، از جمله برنامه های IVI ، واحدهای کنترل کیسه هوا (ACU) ، سیستم ترمز الکترونیکی (MEB5) و پلتفرم AUTOSAR.

خبر مرتبط  Realtor.com® به دست می آورد

اولین مرکز فنی اعتبار و توسعه نرم افزاری را برای محصولات تولید انبوه از جمله IVI (In-Vehicle Infotainment) ، سیستم های کنترل شاسی (MDPS ، ABS ، سیستم تعلیق الکترونیکی و غیره) و واحدهای کنترل کیسه هوا (ACU) و تولید محصولات سفارشی برای مشتریان محلی

مرکز فنی جدید دوم بر توسعه منطق کنترل برای رانندگی خودمختار و پارکینگ و الگوریتم های تشخیص سنسورهای رانندگی خودمختار (دوربین ، رادار ، فرمان) متمرکز خواهد شد. استراتژی بهبود صحت داده های حسگر رانندگی مستقل با ایجاد یک الگوریتم تشخیص عمق تصویر مبتنی بر یادگیری و الگوریتم پردازش سیگنال است ، ضمن ایجاد منطق مختلف کنترل برای پشتیبانی از تولید انبوه.

برای این منظور ، این شرکت همچنین ابزارهای بهبود عملکرد نرم افزاری را برای بهبود قابلیت اطمینان نرم افزارهای رانندگی مستقل توسعه خواهد داد. یک مثال خوب ایجاد بانکهای اطلاعاتی در مورد یادگیری الگوریتم تشخیص تصویر از طریق شبیه سازی محیط مجازی مبتنی بر رایانه از موقعیتهای مختلف رانندگی است. این انتظار می رود که الگوریتم کنترل رانندگی خودمختار را ارتقا داده و قابلیت های توسعه نرم افزار را از طریق تجزیه و تحلیل کارآمد داده های حسگر رادار / lidar تقویت کند.

خبر مرتبط  استتسون ، یک برند افسانه ای ، یک تجدید هویت مدرن و تجربه تجارت الکترونیک جدید را بدست می آورد

Hyundai Mobis از مرکز فنی خود در کره ، یک شبکه جهانی تحقیق و توسعه در آمریکا در حال ساخت ، آلمان، چین و هند، با بیش از 5000 کارمند تحقیق و توسعه. براساس همکاری نزدیک ، این مراکز فعالیت های تحقیق و توسعه را انجام می دهند تا ابتکار عمل در فناوری های آینده خودرو را به عهده بگیرند.

مرکز آمریکای شمالی بر توسعه پیشرفته فن آوری های ابتدایی برای رانندگی خودمختار ، از جمله منطق تغییر خودکار خط و منطق ارزیابی وضعیت راننده تمرکز دارد. مرکز اروپا بر توسعه الگوریتم های اصلی برای رانندگی خودمختار ، مانند سنسور دوربین و رادار تمرکز دارد. این مرکز چینی به عنوان یک مرکز تحقیق و توسعه محلی بخصوص با رقابت جهانی نقش ایفا می کند و روی محصولات سفارشی برای مشتریان جهانی OE کار می کند. مرکز کره ای به عنوان دفتر مرکزی تحقیق و توسعه شرکت ، نقشه ها و راهکارهای فنی را تعیین می کند و پیشرفت فنی را برای وسایل نقلیه آینده با همکاری مراکز فنی خارج از کشور انجام می دهد.

خبر مرتبط  شبکه های Aviat نتایج مالی سه ماهه اول مالی 2021 را اعلام می کنند

Hyundai Mobis همچنین “Mobis Ventures” ، مرکز “نوآوری باز” را در سیلیکون ولی ، ایالات متحده ، و شنژن ، چین، در تلاش برای کشف استارتاپ های جهانی.

تلاش های توسعه این شرکت از طریق مراکز فنی خارج از کشور در حال حاضر پرداخت نمی کند. مرکز آمریکای شمالی موفق شده است ‘DDREM (Departed Driver Rescue & Exit Maneuver) را کنترل کند ، که وضعیت راننده را رصد می کند و به طور مستقل وسیله نقلیه را به یک منطقه امن منتقل می کند ، و مرکز چینی “فناوری کلید هوشمند شناسایی چهره” را ارائه داده است. ‘که باعث می شود راننده از طریق تشخیص چهره بدون کلید هوشمند ، وارد وسیله نقلیه شود.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:
هانبیول کیم
[email protected]

منبع Hyundai Mobis

نظر دهید