شبکه مخاطب مایکروسافت از طریق سایت های تحت مالکیت و اداره مایکروسافت مانند MSN ، Outlook.com و Microsoft Edge و همچنین ناشران شخص ثالث مورد اعتماد به میلیون ها مشتری می رسد. با ادغام IAS قبل از پیشنهاد ، تبلیغ کنندگان اکنون یک لایه اضافی از مارک تجاری دارند تا با اطمینان پیام های خود را در محیط های معتبر ارائه دهند. ادغام ، که هیچ هزینه اضافی برای بازاریابان ندارد ، به طور خودکار موجودی با ریسک بالا را قبل از حتی پیشنهاد منعقد می کند ، و همچنین پیشنهادات شبکه محلی مخاطبان مایکروسافت را برای مکان های بومی متناسب بیشتر می کند.

وی گفت: “من خوشحالم که IAS اولین شریک ایمنی با نام تجاری در سراسر پلت فرم در سراسر شبکه مخاطب مایکروسافت است. این بدان معنی است که ما می توانیم بالاترین سطح ایمنی مارک را برای بازاریابان در این موجودی فراهم کنیم.” لیزا اوتزشنایدر، مدیر ارشد اجرایی ، IAS. “بهترین بخش ، کنترل های ایمنی برند IAS به طور خودکار برای هر تبلیغ کننده شبکه مخاطبان مایکروسافت بدون هیچ گونه هزینه اضافی برای آنها در نظر گرفته شده است.”

خبر مرتبط  Ingdan Innovations سرمایه گذار استراتژیک پیشرو ، مدیریت صندوق دارایی گوانگدونگ را معرفی می کند

با توجه به اینکه مصرف کنندگان بیشتر از هر زمان دیگری به اینترنت می پردازند ، بسیار مهم است که بازاریاب ها بتوانند با مخاطبان مربوطه خود در محیط های معتبر و با کیفیت ارتباط برقرار کنند تا بازدهی خوبی از سرمایه گذاری رسانه ای خود بدست آورند. در دوره ای که عملکرد و کارایی در سطح بالایی از ذهن باشد ، IAS دقیق ترین و جامع ترین پوشش را به تبلیغ دهندگان می دهد تا اطمینان حاصل کند که پیام آنها حداکثر تأثیر را دارد.

خبر مرتبط  نامه دیویدسون کمپنر به Qiagen NV

می گوید: “با تکیه بر مبانی ایمنی برند ما ، ادغام IAS در شبکه مخاطب مایکروسافت گام بعدی عالی در تکرار تعهد ما برای محافظت از ارزش ویژه برند تبلیغ کننده و هزینه های خود در برابر خطرات غیر ضروری است” سوپراتیم روی چودوری، مدیر برنامه اصلی در Microsoft Advertising.

این توافق نامه به بازاریابان امکان کنترل و سازگاری بیشتر بر کیفیت رسانه های خریداری شده در شبکه مخاطب مایکروسافت را می دهد.

درباره IAS
Integral Ad Science (IAS) پیشرو جهانی در تأیید آگهی دیجیتال است و فناوری هایی را ارائه می دهد که رسانه های تبلیغاتی با کیفیت بالا را هدایت می کنند. IAS تبلیغات و ناشران را به بصیرت و فناوری مجهز می کند تا از سرمایه گذاری های تبلیغاتی خود در برابر تقلب و محیط های ناامن محافظت کند و همچنین توجه مشتری را به خود جلب کند و نتایج کسب و کار را به دنبال داشته باشد. دفتر مرکزی IAS در سال 2009 تاسیس شد نیویورک با فعالیت های جهانی در 18 دفتر در 13 کشور IAS بخشی از نمونه کارها شرکت های نرم افزاری Vista Equity Partners است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی ارائه IAS برای بزرگترین ناشران و تبلیغ کنندگان در سراسر جهان ، به ایده های عالی کمک کنید ، به سایت integralads.com مراجعه کنید.

خبر مرتبط  ATWEC Technologies Inc سهامداران را در برنامه های خرید و وب سایت جدید به روز می کند

SOURCE Integral Ad Science، Inc.

لینک های مربوطه

http://www.integralads.com