نیویورک، 5 اکتبر 2020 / PRNewswire / – IBM (NYSE: IBM) امروز سه محصول جدید را برای افزودن به مجموعه در حال رشد راه حل های AI برای نام تجاری و ناشران معرفی کرد. این قابلیت های جدید حریم خصوصی پیش بینی شده است و به گونه ای طراحی شده است که مارک ها ضمن در نظر گرفتن حریم خصوصی کاربر ، به مشتری نیز دسترسی پیدا کنند. IBM در نظر دارد با رهبران صنعت ، از جمله Xandr / AT & T ، Magnite ، Nielsen ، MediaMath ، LiveRamp و Beeswax همکاری کند تا مقیاس استفاده از هوش مصنوعی در صنعت را گسترش دهد. این اعلامیه صبح امروز در اولین رویداد مجازی دیجیتال هفته تبلیغات # AW2020 اعلام شد.

“در حالی که صنعت تبلیغات تلاش می کند دوباره از مسائل اقتصادی و اجتماعی جهانی که امسال با آن روبرو بودیم ، دوباره ظهور کند ، با تغییر در هویت تلفن همراه ، حذف قطعی کوکی های شخص ثالث ، مطابقت و تنظیم مقررات نیز در یک تحول بزرگ قرار دارد. تغییر و افزایش تقاضا برای اعتماد و شفافیت ” باب لرد، SVP ، برنامه های شناختی و بلاکچین ، IBM.

وی افزود: “ما معتقدیم كه هوش مصنوعی” ستون فقرات “دوره جدید خواهد بود زیرا این صنعت برای نسل بعدی تبلیغات آماده می شود. ما از AI برای حل مشكلات صنعت تبلیغات استفاده می كنیم ، دقیقاً مانند IBM در صنایع بیشماری دیگر. مانند بهداشت و درمان ، خدمات مالی و خرده فروشی. کار ما یک گام به جلو در تکامل ما برای پاسخگویی به تحولات صنعت تبلیغات خواهد بود و ما مفتخریم که به صنعت تبلیغات با ارزش هوش مصنوعی کمک می کنیم. ”

مجموعه تبلیغات IBM Watson از هوش مصنوعی برای کمک به مشتریان در تصمیم گیری آگاهانه و مبتنی بر داده استفاده می کند. با افزودن موارد اضافه شده اخیر به مجموعه ، از جمله شتاب دهنده تبلیغات واتسون ، هدف گذاری اجتماعی تبلیغات واتسون با هدف گذاری هوای تأثیرگذار و تبلیغات واتسون در میان سایر برنامه ها ، قابلیت های برنامه ریزی شده مجهز به هوش مصنوعی شامل:

  • برنامه های افزودنی برای شتاب دهنده تبلیغاتی IBM Watson: قابلیت های پیشرفته ویدئویی و OTT موجود در ماه های آینده که انتظار می رود از یادگیری ماشین واتسون استفاده کنند تا به بازاریابان کمک کند خلاقیت تبلیغات ویدئویی را بر اساس عکس العمل کاربر شخصی متمرکز کنند.
  • مشخصات تبلیغاتی IBM Watson: راه حل بتا در ماه های آینده با استفاده از یادگیری ماشین واتسون قابل استفاده است ، که به بازاریابان اجازه می دهد تا ضمن درک اهداف محرکه و عملکرد ، میزان کارآیی هزینه تبلیغات خود را به طور دقیق کمی کنند.
  • مخاطبان پیش بینی تبلیغات IBM Watson: راه حل از واتسون دیسکاوری استفاده می کند تا به شما کمک کند بازاریابان بتوانند فراتر از بخش های “مشابه” به “مشابه” در قالب انتقال حریم خصوصی پیش روند تا به مشتریانی برسند که رفتارهای مشابهی از خود نشان می دهند.
خبر مرتبط  اکتان X | PR1 در macOS راه اندازی می شود

اکوسیستم جدیدی برای تسریع در پذیرش هوش مصنوعی و در تبلیغات

IBM قصد دارد مجموعه ابزارهای خود را به رهبران صنعت از جمله Xandr / AT & T ، Magnite ، Nielsen ، MediaMath ، LiveRamp و Beeswax بیاورد تا به آن در دسترسی به اکوسیستم تبلیغات کمک کند. این شرکت ها فرصتی برای هدایت نسل بعدی فناوری های تبلیغاتی IBM برای کمک به بازگرداندن اعتماد به بازار خواهند داشت.

IBM Watson می تواند قابلیت های هوش مصنوعی را برای مشاغل مختلف ، زبان و اتوماسیون و اعتماد افزایش دهد. قابلیت های برنامه ریزی شده از طریق IBM Watson Advertising برای کمک به ایجاد اعتماد و شفافیت در اکوسیستم تبلیغات طراحی خواهد شد. IBM در حال مذاکره درباره توافق های قطعی با Xandr / AT & T و Magnite است.

وی گفت: “ما هم اكنون از هوش مصنوعی IBM از طریق Weather Channel استفاده می كنیم ، روشی كه به ما كمك می كند تا از داده ها برای ایجاد تجارب معنی دار و محترمانه با مصرف كنندگان در لحظه هایی كه بیشترین نیاز به ما دارند استفاده كنیم.” رند هاربرت، معاون اجرایی رئیس و آژانس ارشد ، مسئول فروش و بازاریابی ، مزرعه ایالتی. “IBM از یک شریک تبلیغاتی به یک شریک AI تبدیل شده است و به ما امکان می دهد تا به مشتریان و مشتریان احتمالی خود کمک کنیم تا در هنگام وقایع زندگی بهتر آماده شوند و پاسخ دهند.”

وی گفت: “صنعت تبلیغات دستخوش تغییر و تحولات سریع است و ما در حال تزریق هوش مصنوعی به سیستم عامل خود هستیم تا ناشران مستقل را در دریایی از باغ های محصور شده بهتر تجهیز کنیم.” تام کرشاو، CTO ، مگنیت. “ما افتخار می کنیم که در کنار IBM ، یک شرکت ریشه در فناوری پیشرفته ، هستیم که می توانیم نوید یک وب باز را بدهیم و چالش های رو به گسترش ناشران مستقل را برطرف کنیم.”

خبر مرتبط  ایدئولوژی شروع مرحله اول ICO

وی گفت: “در سرتاسر WPP ، ما متعهد هستیم كه به مشتریان خود كمك كنیم تا روندهای برهم زننده مدتی را ایجاد كنند.” جان دونولی، رئیس جهانی ، هشت بار. “ما از نزدیک دیدیم که نقش مهمی که AI می تواند در کاهش سوگیری و مفید واقع شدن داده ها داشته باشد ، به طوری که هر سازنده – مارک ها ، دارندگان محتوا و از همه مهمتر مصرف کنندگان – می توانند تعاملات معتبر ، مرتبط و معنی دار داشته باشند.”

وی گفت: “فرصت های هوش مصنوعی بسیار زیاد است – و ما در صنعت خرده فروشی و بسته بندی کالاهای مصرفی (CPG) در حال حاضر شاهد ارزش واقعی هستیم.” آرون رامسوامی، مدیر ارشد فناوری ، تجارت جهانی مصرف کننده ، نیلسن. “الگوریتم های هوش مصنوعی با استفاده از تکنیک های ریاضی که تعصبات موجود در داده های مصرف کنندگان را حذف می کند ، قبل از اینکه منجر به نتایج و تفسیرهای نادرست شود ، پتانسیل گسترده ای برای تقویت مجدد پویایی اعتماد به نام تجاری دارند. ، برای درک بهتر و پیش بینی عادات خرید ، و در نتیجه اطلاع رسانی در مورد بازاریابی و تبلیغات ، اطلاعات با کیفیت بالا برای تقویت هوش مصنوعی از اهمیت بالاتری برخوردار است. “

وی گفت: “فناوری های هوش مصنوعی سازمان ها را متحول می کند و کارمندان را برای انجام کارهایی با ارزش بالاتر آزاد می کند.” ویکتوریا پتروک، تحلیلگر اصلی ، فناوری نوظهور ، هوش داخلی. “برای بازاریابان و تبلیغ کنندگان ، هوش مصنوعی در حال حاضر عملکردهای اصلی ، از جمله هدف گذاری تبلیغات ، خرید رسانه ، ایجاد محتوا و مدل سازی تمایل را مختل می کند.”

گفت: “داده ها کلید افزایش تعامل در سیستم عامل هایی است که محتوای برتر را ارائه می دهند.” Grant Ries، SVP بازارها و مشاغل نوظهور در LiveRamp. “ما از برقراری ارتباط بین بازار و IBM AI برای ارائه بینش عملی ، در مقیاس گسترده ، در سراسر اکوسیستم به منظور کمک به پیشرفت شرکا در آینده نامشخص ، بسیار هیجان زده هستیم. با پیشرفت صنعت بازاریابی دیجیتال ، اعتماد به اعتماد بیشتر از هر زمان دیگری ضروری است. شرکا برای حفظ یکپارچگی وب باز. “

وی گفت: “هوش مصنوعی دیگر یک فناوری نوظهور نیست ، اکنون اینجاست و اکنون اکوسیستم دیجیتال باید تکیه کند تا به ارزش کامل خود فراتر از خرید و فروش رسانه پی ببرد.” دیوید کوهن، مدیر عامل ، IAB. “من احساس خوشحالی می کنم که IBM ، با ریشه های عمیق خود در هوش مصنوعی ، برای ایجاد CTV و راه حل های انتساب برای بازار نسل بعدی ، نقش رهبری را بازی می کند.”

خبر مرتبط  هانتکی شارژر دیواری 65W PD را به بازار ویتنام معرفی می کند

وی گفت: “این در DNA ما است كه به مشتریان و شرکای خود با ابزارهایی برای برقراری ارتباطات عمیق و قابل اعتماد با مصرف کنندگان در مقیاس توانمند می کنیم.” جو زاوادزکی، بنیانگذار و مدیر عامل ، MediaMath. “ما به عنوان قهرمانان قدرت ریاضیات و علوم در بازاریابی مشتاق هستیم که دوره جدیدی از برنامه های سازمانی را به صنعت خود وارد کنیم و از گسترش همکاری ما با IBM برای معرفی قابلیت های کلاس جهانی خود به یک وب باز بسیار هیجان زده هستیم. شدیداً به آنها احتیاج دارد. “

وی گفت: “ما برای کمک به قدرت تبلیغات IBM Watson با پلت فرم Bidder-as-a Service thr هیجان زده هستیم.” آری پاپارو، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت ، موم زنبور عسل. “کمک به IBM Watson برای باز کردن یک خلاق پویای پیش بینی شده AI ، برای تبلیغات مرتبط تر که با گذشت زمان هوشمندتر می شود ، هیجان انگیز است.”

وی گفت: “به عنوان شرکتی که بیش از 5 سال است IBM Watson را در سیستم عامل ما ادغام کرده است ، تیم ما در اینفلوئنسفل مشاهده کرده است که هوش مصنوعی در شناسایی اینفلوئنسرهای مناسب ، هدف قرار دادن مخاطبان و ارائه مطالب در مقیاس تا چه حد حیاتی است.” رایان دترت، مدیر عامل ، تأثیرگذار.

اظهارات مربوط به جهت و هدف آینده IBM بدون اطلاع قبلی قابل تغییر یا کناره گیری است و فقط اهداف و مقاصد را نشان می دهد.

درباره IBM Watson:
واتسون فناوری هوش مصنوعی IBM برای تجارت است که به سازمان ها کمک می کند تا نتایج آینده را بهتر پیش بینی کرده و شکل دهند ، فرآیندهای پیچیده را خودکار کرده و زمان کارمندان را بهینه کنند. واتسون از یک پروژه تحقیقاتی IBM ، به آزمایش ، به یک مجموعه کوچک از محصولات که در هر مکان اجرا می شوند ، تبدیل شده است. با بیش از 30،000 مشاغل مشتری ، واتسون توسط مارک های معتبر جهانی در صنایع مختلف اعمال می شود تا نحوه کار مردم تغییر شکل یابد. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به این آدرس مراجعه کنید: https://www.ibm.com/watson.

مخاطب:
مگان لوینسون
[email protected]

منبع IBM

لینک های مربوطه

www.ibm.com