بوستون، 15 اکتبر 2020 / PRNewswire / – بازار وسایل نقلیه الکتریکی در سراسر زمین ، دریا و هوا در سال جاری 24 میلیون واحد فروش خواهد بود که نشان دهنده کاهش تقریباً 19 درصدی سالانه از تأثیر COVID-19 است. وسایل نقلیه شهری مانند اتومبیل های برقی و دو چرخ بیشترین حجم واحد ، تقاضای باتری و تقاضای موتور را دارند و به عنوان بازارهای مصرف کننده ، بیشترین تأثیر همه گیری را متحمل می شوند.

ممکن است حجم بازار دو چرخ الکتریکی که کمی بیش از 90 درصد از فروش 24 میلیونی است ، تعجب آور به نظر برسد. این حجم از چین، جایی که بازار در حال رشد نیست. در حقیقت ، منحنی S در حال حاضر به پایان رسیده است: بازار پس از بیست سال رشد در حدود 30 میلیون فروش در سال 2016 به اوج خود رسید و در سطح کمی پایین تر به ثبات رسید (حدود 26 میلیون در سال 2019 فروخته شد).

از آنجا که قدرت خرید مصرف کننده افزایش یافته است ، چین اولویت تحرک شهری و رشد آینده اکنون با ماشین است. با این وجود ، به دلیل حجم زیاد دو چرخ الکتریکی چینی ، مدتی طول می کشد تا مناطق تحت سلطه موتور سیکلت با اراده برقی (مانند هند) برای ایجاد فشار در بازار جهانی (پیش بینی می کنیم که در سال 2029 دوباره از مرز 30 میلیون عبور کند). با وجود بیش از 90٪ فروش واحد امروز ، تقاضای باتری لیتیوم یون از دو چرخ فقط 11٪ از بازار را به دلیل اندازه کوچک باتری برای هر وسیله نقلیه و تسلط باتری های اسید سرب در بخش های کوچک تحرک آسیایی ، اشغال می کند.

در مقابل ، اتومبیل های برقی دومین فروش بالایی را در کنار ظرفیت باتری نسبتاً زیاد برای هر وسیله نقلیه دارند که 7٪ از فروش واحد را تشکیل می دهند اما بیش از 70٪ نیاز به باتری را در گزارش جدید IDTechEx “وسایل نقلیه الکتریکی: زمین ، دریا و هوا 2021” تشکیل می دهند. -2041 “: سهمی که برای دو دهه آینده افزایش می یابد.

س isال این است که ، با توجه به COVID-19 ، اتومبیل های الکتریکی پلاگین (BEV + PHEV) چگونه در سال 2020 ظاهر شده اند؟ منطق این است که COVID-19 و رکود جهانی حساسیت قیمت مصرف کننده را افزایش می دهد ، که این یک عقبگرد برای اتومبیل های الکتریکی گران قیمت است. با این وجود ، به دلیل انباشت سفارشات از مدل های محبوب ، حساسیت کمتری به قیمت دموگرافیک اتومبیل برقی امروزی و تعهد مداوم دولت ها به اهداف انتشار ، فروش نشان داده است که انعطاف پذیری در اروپا و ایالات متحده بود و بیشتر در هنگام قفل ملی بود. IDTechEx انتظار دارد که H2 بهبودی متوسطی را نشان دهد ، اما عدم اطمینان همچنان در پس زمینه “موج دوم” همچنان زیاد است. متقابلا، چین رشد منفی بوده است ، اما این روند قبل از همه گیری با کاهش یارانه خرید تا 60٪ از بود جولای 2019: COVID-19 تقویت شد اما این روند را خنثی نکرد.

در حال حرکت به سمت دریا ها ، در سال های اخیر با سرمایه گذاری شرکت های نوپا در کاهش قیمت سلول باتری از تامین کنندگان باتری خودرو ، استفاده از باتری لیتیوم یون در کشتی ها رونق یافته است. با این حال ، در حالی که صنعت به چرخه های فروش بسیار طولانی تر عادت کرده و کاهش آن بلافاصله کمتر قابل مشاهده است ، اما تأثیرات آن احتمالاً کمتر اساسی و منزوی به بخشهای خاص است. به عنوان مثال ، در بخش سفرهای دریایی به دلیل خطر محدود بودن در هزاران مسافر در دریا ، تقاضای مسافران مشاهده شده است: IDTechEx از برخی سفارشات عمده برای سفرهای دریایی هیبریدی با تأخیر مطلع شده است ، در حالی که سایر پروژه ها همچنان در مسیر خود باقی مانده اند.

برای اطلاعات بیشتر ، گزارش جدید IDTechEx “وسایل نقلیه الکتریکی: زمین ، دریا و هوا 2021-2041” پیش بینی اصلی وسایل نقلیه الکتریکی IDTechEx را در یک مکان قرار می دهد: فروش واحد ، نیاز باتری ، اندازه بازار و سایر موارد در هر فصل خلاصه ای از رانندگان اصلی ، روندها و پیش بینی های مربوط به زیرمجموعه وسایل نقلیه (دو چرخ ، اتومبیل ، وانت / LCV ، کامیون ، اتوبوس ، قایق تفریحی ، کشتی های تجاری کوتاه و در اعماق دریا ، هواپیماهای سرنشین دار) یا فناوری امکان پذیر (Li-ion) باتری ، موتور الکتریکی).

هدف ما این است که با درک دقیق تری از اندازه های نسبی بازار ، تقاضای باتری و سریعترین رشد بازارهای وسایل نقلیه الکتریکی فراتر از اتومبیل ، به افراد این صنعت دانش بدهیم تا آگاهانه در مورد سرمایه گذاری های خود تصمیم بگیرند و در صنعت خودروهای الکتریکی تمرکز کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش ، لطفاً از www.IDTechEx.com/EV یا برای نمونه کارهای کامل تحقیق در مورد خودروی الکتریکی موجود در IDTechEx ، به سایت www.IDTechEx.com/research/EV مراجعه کنید.

IDTechEx از طریق محصولات تحقیقاتی ، مشاوره ای و اشتراکی خود تصمیمات استراتژیک تجاری شما را راهنمایی می کند و به شما کمک می کند از فناوری های نوظهور سود ببرید برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید [email protected] یا به سایت www.IDTechEx.com مراجعه کنید.

تماس با رسانه:

ناتالی مورتون
مدیر بازاریابی دیجیتال
[email protected]
+44 (0) 1223 812300

بارگیری تصویر: https://www.dropbox.com/sh/wcl4rnpqyxoa347/AAC6UYyg9SL1MrxlqPIZbBq-a؟dl=0

پیوندهای رسانه های اجتماعی:

توییتر: https://www.twitter.com/IDTechEx
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/idtechex/
فیس بوک: https://www.facebook.com/IDTechExResearch

منبع IDTechEx


خبر مرتبط  شرکت سنسوریم با شورای تجارت جهانی Blockchain همکاری می کند