نیویورک و شانگهای، 4 اکتبر 2020 / PRNewswire / – شرکت IMAX (NYSE: IMAX) امروز اعلام کرد که این شرکت رکوردشکنی کرده است 13 میلیون دلار آخر هفته افتتاحیه تعطیلات هفته طلای روز ملی در چین، یک دوره باکس آفیس از نظر تاریخی قوی که شروع می شود 1 تا 8 اکتبر امسال. این رقم بهترین تعطیلات آخر هفته IMAX را برای تعطیلات ملی رقم می زند ، که 25 درصد نسبت به سال گذشته با وجود محدودیت ظرفیت 75 درصدی در سراسر کشور رشد داشته است.

فیلم هایی که برای تعطیلات در شبکه IMAX چین بازی می کنند شامل Enlight “جیانگ زیا: افسانه خدایزدایی ، “فرهنگ پکن”مردم من، میهن من ، “پیشتاز” Tencent و “جهش” لیان ری پیكور. این فیلم ها در تعطیلات به مدت 3 هفته در IMAX بازی خود را ادامه می دهند.

آخر هفته با اولین نمایش خیره کننده “جیانگ زیا: افسانه خدایی کردن ، “که به دست آورد 11.5 میلیون دلار در IMAX – تنها 7.5٪ از گیشه های نمایش فقط 1٪ از کل نمایشگرها را به خود اختصاص داده است. این ویژگی انیمیشن چندین رکورد جدید در IMAX به ثبت رسانده است ، از جمله بزرگترین افتتاحیه آخر هفته برای یک فیلم انیمیشن در چین، بهترین آخر هفته افتتاحیه اکتبر برای یک فیلم به زبان محلی و بزرگترین آخر هفته افتتاحیه برای تعطیلات ملی. “جیانگ زیا“همچنین در حال حاضر دومین آخر هفته افتتاحیه IMAX برای یک فیلم محلی زبان را پشت سر می گذارد ، فقط در پشت” زمین سرگردان “سال 2019.

خبر مرتبط  فن آوری های موفقیت آمیز یک اعلامیه بزرگ در مورد ارزیابی ها ، پاداش ها و استخدام ها ایجاد می کند

“قدرت قابل توجه بازیابی گیشه در چین همچنان فراتر از انتظارات ما است و با تداوم عدم اطمینان در اطراف کشور ، این کشور به عنوان موتور ثبات برای IMAX ظهور کرده است هالیوود افتتاحیه مجدد تخته سنگها و تئاترها در سایر نقاط جهان ” ریچ گلفوند، مدیرعامل IMAX. “با ترازنامه قوی ما ، IMAX همچنان در موقعیت های خوبی قرار دارد و ما در حال تحکیم ردپای جهانی منحصر به فرد خود هستیم – با کمتر از ده نسخه جدید منتشر شده به زبان محلی در بازارهای مهم مانند چین و ژاپن تا پایان سال. ”

IMAX اکنون فروش بالایی داشته است 53.2 میلیون دلار در گیشه در چین از اواخر ماه جولای بازگشایی تئاترها آغاز شد. این شرکت با 97 درصد شبکه تئاتر خود ، در بهبود وضعیت صنعت تئاتر چین کمک کرده است چین اکنون دوباره بازگشایی شده و حضور متوسط ​​هفتگی به رغم محدودیت ظرفیت ، به 80 درصد سطح نیمه دوم سال 2019 رسیده است. نه مورد از ده مولتی پلکس درآمدزا در چین از زمان بازگشایی صفحه های IMAX استفاده می شود.

خبر مرتبط  Huobi چین نقش اساسی در توسعه BSN خواهد داشت

بازگشت قوی IMAX در چین توسط “هشت صد” هدایت می شود ، اولین فیلم آسیایی که به طور کامل با دوربین های IMAX فیلمبرداری شده است ، درآمد کسب کرد 17 میلیون دلار برای این شرکت و در حال حاضر بالاترین درآمدزایی فیلم در سال است. IMAX سهم بازار فوق العاده بالایی را در خود جلب کرده است چین علی رغم اینکه فقط 1٪ از اکران ها را شامل می شود ، از جمله افتتاحیه سهم باکس آفیس در آخر هفته 18٪ برای “تنت” ، 7٪ برای “مولان” و 6٪ برای “هشت صد”.

درباره شرکت IMAX

شرکت IMAX ، مبتکر فناوری سرگرمی ، با ترکیب نرم افزار ، معماری و تجهیزات اختصاصی تجربیاتی را به وجود می آورد که شما را از لبه صندلی خود به دنیایی می برد که هرگز تصور نمی کردید. سازندگان و استودیوهای برتر سینما از تئاترهای IMAX برای ارتباط با مخاطبان به طرق خارق العاده استفاده می کنند و به همین ترتیب ، شبکه IMAX از مهمترین و موفق ترین بسترهای توزیع تئاتر برای فیلم های مهم در سراسر جهان است.

خبر مرتبط  KAHR اعلان پروفسور هاگوپ M. Kantarjian را به هیئت مشاوره بالینی خود اعلام کرد

دفتر مرکزی شرکت IMAX در نیویورک، تورنتو و لس آنجلس، با دفاتر اضافی در لندن، دوبلین، توکیو، و شانگهای. از همان زمان 31 مارس 2020، 1،616 سیستم تئاتر IMAX (1،526 مالتی پلکس تجاری ، 14 مقصد تجاری ، 76 سازمانی) در 81 کشور و سرزمین فعالیت داشتند. بر 8 اکتبر 2015سهام IMAX چین ، زیرمجموعه شرکت IMAX ، با کد سهام “1970” تجارت در بورس هنگ کنگ را آغاز کرد.

IMAX® ، IMAX® 3D ، IMAX DMR® ، آن را در IMAX® تجربه کنید ، یک تجربه 3D IMAX® ، تجربه IMAXX ، IMAX باور دارد IM و IMAX nXos® علائم تجاری IMAX Corporation هستند. اطلاعات بیشتر در مورد شرکت IMAX را می توانید در سایت www.imax.com بیابید. همچنین می توانید با IMAX در فیس بوک (www.facebook.com/imax) ، توییتر ارتباط برقرار کنید (www.twitter.com/imax) و یوتیوب (www.youtube.com/imaxmovies).

برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید:

SOURCE IMAX Corporation

لینک های مربوطه

http://www.imax.com