موفقیت تأثیرگذار دیجیتال در کنار مصرف کنندگان لوازم آرایش ، مانیکور ، کرم و غیره باعث می شود بسیاری از شرکت ها استراتژی های ارتباطی خود را مجددا ارزیابی کنند و با رفتار مصرف کنندگان خود سازگار شوند. اگر قبل از ارتباط بین شرکت و مشتری از بخش بازاریابی تشریح شده بود ، امروز باید درک کرد که مصرف کننده کجاست و می دانیم چگونه می توان آنها را به طور مؤثر تأثیر گذاشت.

Duquesa Malu Cianca ، 44 ساله ، متولد Londrina ، Paraná ، تا 18 سالگی در برزیل زندگی می کرد ، پس از آن ، او به ایتالیا نقل مکان کرد ، جایی که تقریبا 27 سال زندگی می کند. این مرکز به عنوان یک تأثیرگذار دیجیتال عمل می کند و بیش از 5000 دنبال کننده در آن دارد اینستاگرام -malucianca_duchessa_، از اهمیت ویژه ای در مد ، سبک و به طور عمده در لوازم آرایشی برخوردار است.

هر زمان که دعوت خوبی دریافت کنید در رویدادهای مختلف مربوط به مد و فرهنگ شرکت می کنید.

خبر مرتبط  آکسورا به شرکت های نفت و گاز کمک می کند تا از COVID-19 بهبود یابند

شهروند ایتالیایی ، مالو ، همانطور که دوستانش با او تماس می گیرند ، از نظر پایداری بخشی از این دنیای تأثیر گذار از نظر فعالیتی است ، زیرا مارک هایی که با او کار می کنند ، همه وگان هستند و همچنین ، دیگر آزمایش روی حیوانات انجام نمی دهند.

“وقتی الهام نمی گیرم ، ویدئویی ارسال نمی کنم. من اعتقاد دارم و انرژی خود را دنبال می کنم ، دوست دارم در هنگام نوشتن یا ضبط فیلم ها خوب باشم. آنها زیبا تر و خوش ساخت تر هستند. خواندن ، با محبت و توجه زیادی انجام شد و من انرژی خوبی می فرستم. ” – بگو مالو

برخی از مارک های بزرگ همیشه این فلسفه را در دسترس قرار داده اند که زیبایی را از طریق گیاهان در دسترس همه زنان قرار دهد. برخی از محصولات آرایشی با مواد اولیه گرانبها و طبیعی تولید و تولید می شوند و در ادامه محصولاتی برای حمام ، مو و پا ارائه می شود.

خبر مرتبط  پنج عامل اصلی برای تحول دیجیتالی آینده نگر برای شرکت های برق

بسیاری از شرکت های آرایشی و بهداشتی وجود دارند که آزمایش حیوانات را ممنوع کرده و ابزار جایگزین آزمایش ایمنی را برای استفاده در محصولات زیبایی تولید کرده اند. در طول این دوره ، مارک های اصلی مشارکت خود را در کمپین ها به نفع ممنوعیت این عمل افزایش داده اند. برای اینکه ایده ای به شما ارائه دهیم ، در آوریل 2019 یک کمپین بزرگ در سراسر جهان برگزار شد: #BeCrueltyFree. اصلی ترین طرح پیشنهادی اصلاح قانونگذاری ممنوعیت آزمایش حیوانات برای تولید لوازم آرایشی در کلیه بازارهای مهم بخش زیبایی تا سال 2023 بود.

مالو می گوید: “ما باید در طول زندگی و همیشه برای بهتر شدن تغییر کنیم! چشمان خود را به حیوانات ، طبیعت و بدن خود نبندید! ما به جهانیان کمک خواهیم کرد ، زیرا در همین جا است که زندگی می کنیم! لوازم آرایشی وگان ، ارگانیک و طبیعی که به آنها کمک می کنیم. سیاره زمین! این شامل مردم ، حیوانات ، طبیعت می شود. “

خبر مرتبط  Risen Energy دوباره در لیست ده مارک برتر ماژول های خورشیدی در چین قرار گرفت و مقام پنجم را کسب کرد

برندها همواره دارای تنوع به عنوان یک ارزش غیرقابل انکار بوده و این امر را در سیاست استخدام خود عملی می کنند. تنوع را می توان در اینجا به عنوان یک مفهوم گسترده درک کرد که شامل رنگ پوست ، فرهنگ ، ملیت ، گرایش جنسی ، مذهب ، وضعیت جسمی و … می شود. اکثر آنها تصمیم گرفتند حتی با جدیت بیشتری درمورد موضوع دگرباشان جنسی و اهمیت احترام و دستیابی به حقوق صحبت کنند ، راه اندازی کمپین ها و محصولات جدیدی برای نمایان ساختن برجام.

مالو سیانکا به عنوان یک مشهور در ایتالیا شناخته می شود و حتی با نام خود در کتاب “Manuale dell`aspirante attore” از متودو پورفیدو شرکت کرده است. و جامعه بلند میلان

دیوا ، الهی ، دوچسا ، مالو سیانکا سزاوار موفقیت است!

منبع: Duquesa Malu Cianca / Bergamo / ایتالیا

https://www.instagram.com/malucianca_duchessa_

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1179183/Duquesa_Malu_Cianca.jpg

منبع Duquesa Malu Cianca

منبع Duquesa Malu Cianca