‘Infosys Cognitive Email Workbench’ نیروی نیروی دیجیتالی Blue Prism را برای رانندگی اتوماسیون هوشمند استفاده می کند

BENGALURU ، هند، 26 آگوست 2020 / PRNewswire / – Infosys (NYSE: INFY) ، یک رهبر جهانی در زمینه خدمات و مشاوره دیجیتال نسل بعدی ، امروز راه اندازی راه حل ‘Cognitive Email Workbench’ مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه داد که به شرکت ها امکان می دهد تا مدیریت پرس و جو را افزایش داده و مقیاس بندی کنند. عملیات کمک هزینه خدمات ، افزایش قابل توجهی بهره وری و رضایت مشتری. برای توسعه این راه حل ، Infosys از همکاری خود با Blue Prism ، یک پیشرو در زمینه اتوماسیون فرآیند رباتیک (ՀՀԿ) و یک شریک استراتژیک استفاده کرد. Infosys و Blue Prism در سال 2017 به منظور کمک به شرکتها در زمینه قابلیت های هوشمند سازی هوشمند در صنایع مختلف به یکدیگر پیوستند.

Infosys Cognitive Email Workbench یک راه حل اتوماسیون با کمک مبتنی بر هوش مصنوعی است که به مشتریان امکان می دهد وضوح دستی را از بین ببرند و مراکز تماسی نزدیک به لمس ایجاد کنند. این ترکیب هوش هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی (NLP) ، با پلت فرم اتوماسیون هوشمند Blue Prism و قابلیت های تشخیص نوری شخصیت (OCR) را دارد. این نرم افزار همچنین مهارت هایی را برای فعال کردن پاسخ های ایمیل دستیار و غیرقابل کنترل ضروری می کند ، از این طریق به کارمندان مشتری امکان انعطاف پذیری برای تمرکز روی درخواستهایی که واقعاً نیاز به مداخله دستی دارند ، می دهد. یکپارچه سازی یکپارچه با فناوری اطلاعات موجود شرکتها ، راه حل:

  • Sense و به صورت پیش فرض به سؤالات مشتری و شریک دریافت شده از طریق ایمیل از طریق پاسخهای بسیار شخصی شده پاسخ می دهد
  • با استخراج صفات از ایمیل ، قصد مشتری را می فهمد و اقدامات لازم را انجام می دهد
  • پیشنهادات شخصی شده را از طریق تجزیه و تحلیل مشتری پیشنهاد می کند ، در پاسخگویی خودکار ، تقویت اثربخشی خدمات راهنما و افزایش رضایت مشتری کمک می کند
خبر مرتبط  پروسپرا از مشاغل کوچک محلی متعلق به اسپانیایی تبار جشن می گیرد

Balakrishna D R، SVP ، رئیس ارائه دهنده خدمات – ECS ، هوش مصنوعی و اتوماسیون ، Infosys ، گفت: “با همکاری با مشتری های خود ، ما دو روند غالب را متوجه می شویم – لزوم انعطاف پذیری آنها برای برطرف کردن موثر مشکلات دنیای واقعی ؛ و اتخاذ اتوماسیون هوشمند تسریع یافته تا از بینش های عملی استفاده کنیم. همراه با منشور آبی ، راهکاری را راه اندازی کرده ایم که هر دو این ضروریات را برطرف می کند ، ضمن اینکه شرکت ها را قادر می سازد تا پرس و جوهای مشتری و شریک خود را به صورت پیشگیرانه و کارآمد مورد بررسی قرار دهند. این یک اعتبار همکاری ما با Prism Blue است.

“مشارکت ما با Infosys نمونه ای از چگونگی قادر ساختن مشتریان جهانی ما برای مقیاس گذاری و هدایت بین المللی هوش مصنوعی سازمانی است.” لیندا داتسمدیر ارشد استراتژی شریک منشور آبی. “با هم ، یک نیروی کار دیجیتالی Blue Prism و” Workbench ایمیل کارشناسی ارشد Infosys “عملکردهای خدمات راهنما را دگرگون می کنند ، راندمان جدیدی را به وجود می آورند و نقش موثری در هدایت تحول دیجیتال بازی می کنند.”

درباره Infosys Ltd.

Infosys یک پیشرو جهانی در خدمات دیجیتال و مشاوره است. ما مشتریان را در 46 کشور جهان قادر می سازیم تا از طریق تحول دیجیتال خود حرکت کنند. ما با نزدیک به چهار دهه تجربه در مدیریت سیستم ها و عملکرد شرکت های جهانی ، ما به صورت ماهرانه مشتری های خود را از طریق سفر دیجیتالی آنها هدایت می کنیم. ما این کار را با فعال کردن شرکت با یک هسته هوش مصنوعی انجام می دهیم که به اولویت بندی اجرای تغییر کمک می کند. ما همچنین با ارائه دیجیتال چابک در مقیاس قادر به ارائه سطح بی سابقه ای از عملکرد و لذت مشتری هستیم. برنامه یادگیری همیشگی ما باعث بهبود مستمر آنها از طریق ایجاد و انتقال مهارت های دیجیتالی ، تخصص و ایده های اکوسیستم نوآوری ما می شود.

خبر مرتبط  خریداران جواهرات لوکس برای تجربه برندهای گرانبهای مانند گذشته در خانه مجللهای همهجانبه و یکپارچه مجلل مجلل

برای دیدن اینکه چگونه Infosys (NYSE: INFY) چگونه می تواند به شرکت شما کمک کند تا در بعدی شما حرکت کند ، به سایت www.infosys.com مراجعه کنید.

بندرگاه امن

برخی از بیانیه های موجود در این نسخه در مورد چشم انداز رشد آینده ما ، انتظارات مالی و برنامه هایی برای هدایت تأثیر COVID-19 بر روی کارکنان ، مشتریان و ذینفعان ما اظهارات آینده نگر هستند که در نظر گرفته شده برای واجد شرایط بودن در “بندرگاه ایمن” تحت قانون اصلاح قانون دادرسی اوراق بهادار خصوصی است. از سال 1995 ، که شامل تعدادی از خطرات و عدم قطعیتهایی است که می تواند باعث شود نتایج واقعی از لحاظ معناداری با مواردی که در چنین اظهارات آینده نگر هستند متفاوت باشد. خطرات و ابهامات مربوط به این بیانیه ها شامل ، اما به آنها محدود نمی شود ، خطرات و ابهامات مربوط به COVID-19 و تأثیرات دولت و اقدامات دیگری که به دنبال مهار آن هستند ، خطرات مربوط به رکود اقتصادی یا رکود اقتصادی را شامل می شود. هند، ایالات متحده و سایر کشورهای جهان ، تغییر در شرایط سیاسی ، تجاری و اقتصادی ، نوسانات درآمدی ، نوسانات نرخ ارز ، توانایی ما در مدیریت رشد ، رقابت شدید در خدمات فناوری اطلاعات از جمله عواملی که ممکن است بر مزیت هزینه ما تأثیر بگذارد ، افزایش دستمزد که در هند، توانایی ما در جذب و نگهداری از متخصصان بسیار ماهر ، غلبه بر زمان و هزینه در قیمت های ثابت ، قراردادهای فریم ثابت ، غلظت مشتری ، محدودیت در مهاجرت ، غلظت بخش صنعت ، توانایی ما در مدیریت عملیات بین المللی ما ، کاهش تقاضا برای فناوری در زمینه های کلیدی ما ، ایجاد اختلال در شبکه های ارتباطی و یا خرابی سیستم ، توانایی ما برای موفقیت آمیز و یکپارچه سازی خریدهای احتمالی ، مسئولیت خسارت در قراردادهای خدمات ما ، موفقیت شرکتهایی که Infosys در آنها سرمایه گذاری های استراتژیک ، برداشت یا انقضاء مالی دولت داشته است. مشوق ها ، بی ثباتی سیاسی و درگیری های منطقه ای ، محدودیت های قانونی در افزایش سرمایه یا دستیابی به شرکت های خارج از کشور هند، استفاده غیرمجاز از مالکیت معنوی و شرایط عمومی اقتصادی مؤثر بر صنعت ما و نتیجه رسیدگی به دادخواست و تحقیقات دولت. خطرات اضافی که می توانند نتایج عملیاتی آینده ما را تحت تأثیر قرار دهند ، به طور کامل در پرونده های کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ، از جمله گزارش سالانه ما در فرم 20-F برای سال مالی به پایان رسیده شرح داده شده اند. 31 مارس 2020. این پرونده ها در www.sec.gov در دسترس هستند. Infosys ممکن است گاه به گاه اظهار نامه های مکتوب و شفاهی دیگری را به همراه داشته باشد ، از جمله جمله های موجود در پرونده های شرکت با کمیسیون بورس و اوراق بهادار و گزارش های ما به سهامداران. شرکت متعهد نیست هرگونه اظهارات آینده نگر را که ممکن است هر از گاهی توسط طرف یا از طرف شرکت ایجاد شود ، به روز کند ، مگر اینکه طبق قانون لازم باشد.

خبر مرتبط  نوآوران در گزارش اخیر گارتنر "نوآوری های فناوری بهداشت و درمان برای شناسایی و مدیریت بیماران مبتلا به COVID-19" نامگذاری شده است

SOURCE Infosys