پکن، 14 اکتبر 2020 / PRNewswire / – iQIYI Inc. (NASDAQ: IQ) (“iQIYI” یا “شرکت”) ، یک سرویس سرگرمی آنلاین پیشرو در بازار در چین، امروز اعلام كرد كه بيش از 68 ميليون مشترك VIP با تمايل بسيار محبوب آن در تئاتر Mist 2020 ، كه در مورد 1 اکتبر با پخش شدن شب طولانی.

Mist Theatre 2020 ، یک کتابخانه محتوای هیجان انگیز کوتاه تعلیق شامل پنج نمایش ، بیش از 460 موضوع پرطرفدار در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی چین ایجاد کرده و میانگین امتیاز 8 از 10 را برای پنج درام در Douban ، یک پلت فرم با نفوذ رسانه های اجتماعی چینی شناخته شده است بررسی فیلم و نمایش تلویزیونی آن.

سطح بالای اشتراك مشترک ، موضوعات پرطرفدار و بررسیهای بی سابقه ، مجدداً تأیید می کند که iQIYI در آستانه تغییر جهت ایجاد بازدیدهای منحصر به فرد به ایجاد محتوای مبتنی بر ژانر است و در نتیجه ، یک پایگاه کاربر و تجارت بزرگ ایجاد می کند. پایه ای برای محتوای عمودی برای به دست آوردن کشش.

تئاتر مه در سال 2020 پنج درام تعلیق را به نمایش گذاشت که شامل: بازی آدم ربایی، بچه های بد، رودخانه زرشکی، سیزیف و شب طولانی. اولین پیشنهاد ، بازی آدم ربایی، پس از پخش اولین قسمت از Douban ، امتیاز 8.0 را به دست آورد بچه های بد از 800،000 کاربر Douban ، امتیاز 8.9 و آخرین را بدست آورد شب طولانی 9.1 ، بالاترین امتیاز برای تئاتر مه.

خبر مرتبط  Suning International و آژانس تجارت ایتالیا کیفیت همکاری را بالا می برند ، برنامه استراتژیک برای واردات خارجی را گسترش می دهند English Fran Englishais

داده های iQIYI نشان می دهد که تئاتر Mist نه تنها توصیه های دهان به دهان ایجاد کرده است ، بلکه باعث افزایش مصرف کلی محتوای مشترکان نیز شده است. به عنوان مثال ، تعداد مشترکانی که تماشا کرده اند بچه های بد بین پخش قسمت آخر آن و پایان نمایش تئاتر مه دو برابر شد.

جدا از موفقیت چشمگیر در خانه ، مجموعه تئاتر مه در بازارهای خارج از کشور نیز مورد توجه قرار گرفته است ، چندین نمایش در ژاپن، کره جنوبی، سنگاپور، مالزی، هنگ کنگ و ماکائو. بازی آدم ربایی پخش شده است سنگاپور پیشرو شبکه تلویزیون پولی Singtel TV ، که همچنین قصد پخش دارد سیزیف و شب طولانی به زودی. بچه های بد برای اولین بار در ژاپن سال آینده در WOWOW ، ایستگاه تلویزیونی ماهواره ای برتر ژاپن.

موفقیت تئاتر مه و تئاترهای کوتاه iQIYI نتیجه یک استراتژی طولانی مدت مبتنی بر نوآوری است. iQIYI مدل درام کوتاه خود را فرموله کرد و درام های با کیفیتی مانند این را ارائه داد Tientsin Mystic و سوزاندن یخ در سال 2017 ، بینندگان بی شمار و نظرات مثبت را به خود جلب کرده است. در عرض سه سال ، توسعه سریع نمایش های تعلیق چینی و خدمات عضویت سیستم عامل های جریان فرصتی را برای پرداختن و غلبه بر چالش های تجاری تولیدات نمایش کوتاه و توسعه تئاتر فراهم کرد.

خبر مرتبط  Supermicro از NVIDIA BlueField-2 DPU در گسترده ترین مجموعه سرور صنعت بهینه شده برای بارهای شتاب محاسباتی برای هوش مصنوعی ، AR / VR و تجزیه و تحلیل داده پشتیبانی می کند Italiano English Nederland - Nederlands español Brazil - پرتغالی

طبق نتایج مالی سه ماهه دوم سال 2020 مشترک iQIYI به 105 میلیون نفر رسیده است 14 آگوست 2020. بنیانگذار و مدیرعامل iQIYI ، گونگ یو در کنفرانس تلفنی با تحلیلگران گفت: “نمایش های کوتاه و درام های طولانی به همان اندازه در جذب مشترکان جدید م effectiveثر هستند. علی رغم تولید هزینه های تولید بیشتر در هر قسمت ، نمایش های کوتاه به دلیل قسمت های کمتر ، کل هزینه های تولید کمتری دارند. به ROI بهتر منجر شد. “

در مورد تولید محتوای آینده ، وانگ شیائوئی، رئیس گروه تجارت حرفه ای محتوای حرفه ای (PCG) و مدیر ارشد محتوای iQIYI گفت: “نمایش های کوتاه از نظر بینایی و نسبت ورودی-خروجی نتایج بسیار خوبی کسب کرده اند. در آینده ، iQIYI محتوای بیشتری را با تمرکز بر خطوط داستانی ، طرح ها و نمایش ها و افزایش سرمایه گذاری در خلق درام های کوتاه. “

خبر مرتبط  Canon از نسل بعدی سازندگان محتوا از طریق برنامه درسی چاپ در دانشگاه Clemson پشتیبانی می کند

درباره iQIYI، Inc.

iQIYI، Inc. یک سرویس سرگرمی آنلاین پیشرو در بازار است چین. DNA سازمانی این شرکت استعداد خلاق و فناوری را با هم ترکیب می کند و محیطی را برای نوآوری مداوم و تولید محتوای پرفروش پرورش می دهد. پلت فرم iQIYI از محتوای اصلی بسیار محبوب و همچنین یک کتابخانه جامع از سایر محتوای حرفه ای ، محتوای تولید شده توسط شریک و محتوای تولید شده توسط کاربر برخوردار است. این شرکت خود را در صنعت سرگرمی آنلاین با پلت فرم فناوری پیشرو خود که از AI پیشرفته ، تجزیه و تحلیل داده های بزرگ و سایر فن آوری های اصلی انحصاری پشتیبانی می کند ، متمایز می کند. iQIYI با مشارکت فوق العاده کاربران ، یک پایگاه گسترده کاربران را به خود جلب کرده و یک مدل کسب درآمد متنوع شامل خدمات عضویت ، خدمات تبلیغات آنلاین ، توزیع محتوا ، پخش زنده ، بازی های آنلاین ، مجوز IP ، ادبیات آنلاین و تجارت الکترونیکی را ایجاد کرده است.

منبع iQIYI ، شرکت

لینک های مربوطه

www.iqiyi.com