نیویورک، 11 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – روشن است 8 ژوئنهفتم، چین بزرگترین خرده فروش ، JD.com، اعلام کرد که حجم معاملات در پلت فرم خود برای مارک های وارداتی ، JD Worldwide ، بیش از 150٪ نسبت به سال در سال در روز JD PLUS افزایش یافته است ، روز تبلیغ تعیین شده برای کاربران حق عضویت (JD PLUS).

علامت های تجاری از 22 کشور جهان رشد حجم معاملات بیش از 100٪ نسبت به سال گذشته در روز را بدست آوردند ، از جمله این مارک ها از شیلی، لهستان، اسرائيل، موناکو و سایر بازارهای طاقچه رشد بیش از 500٪ را نشان دادند و این نشانگر فرصت رشد قوی است که JD’s 618 Grand Promotion به مارک های بین المللی با اندازه های مختلف ارائه می دهد.

ایجاد شده توسط ریچارد لیو (لیو Qiangdong) ، JD.com است بنیانگذار ، رئیس و مدیر عامل، 618 در اصل جشن تأسیس JD در 18 ژوئنهفتم. امروز ، 618 تبدیل شده است چین بزرگترین رویداد خرید بین المللی در سراسر کشور که از آن به طول می انجامد 1 ژوئنخیابان به 18 ژوئنهفتم، نه تنها توسط بازیکنان تجارت الکترونیکی آنلاین بلکه تعداد بی شماری از فروشگاه های آفلاین جشن گرفته می شود.

خبر مرتبط  بازار مدیریت ارجاع به ارزش 6.0 میلیارد دلار تا سال 2025

این 618 علامت JD’s 17هفتم رویداد فروش Grand Promotion. امسال JD Worldwide محصولاتی را از این شرکت ارائه می دهد 20،000 مارک از بیش از 100 کشور جهان استقبال می کنند و 30،000 محصول جدید را به بازار عرضه می کنند. NIKE ، Perrier ، برند فرانسوی Clarins ، مارک مراقبت از پوست ژاپنی DECORTÉ ، برند آلمانی شیر کودک Aptamil از جمله برندهایی هستند که محصولات جدیدی را به مشتریان JD ارائه می دهند. در نیمه اول سال 2020 ، بیش از 600 مارک خارج از کشور بیش از 3000 محصول را در JD Worldwide راه اندازی کردند.

خبر مرتبط  گزارش نتایج سه ماهه دوم سال 2020

وی گفت: “به نمایندگی از اعضای JD PLUS ، مصرف کنندگان محصولات بین المللی در JD همچنان قدرت هزینه های با کیفیت بالا را نشان می دهند.” فرانک یو، رئیس بازاریابی و عملیات JD Worldwide. “به عنوان اولین جشنواره ملی خرید بعد از همه گیری در چین و یکی از بزرگترین جشنواره های خرید سال ، JD’s 618 Grand Promotion به طور موثر رونق خواهد گرفت چین بازار مصرف “

در PLUS Day ، کاربران PLUS و حجم معاملات کاربر JD Worldwide نسبت به سال گذشته بیش از 300٪ افزایش یافت ، در این میان چندین دسته از جمله الکل ، خانگی ، اسباب بازی و آلات موسیقی ، کیف و کالاهای چرمی ، کفش و چکمه و محصولات دیجیتالی بیش از 300٪ افزایش یافته است. محصولات زیبایی بالاترین حجم معاملات را به رهبری Estee Lauder ، Shiseido و Anessa شاهد بودند. در همین زمان ، Farfetch ، یک پلتفرم متنوع جهانی بوتیک مد ، از نظر تمام فروشگاه های JD Worldwide در رتبه نخست قرار گرفت.

خبر مرتبط  Qubz به نماینده انحصاری MGID در منطقه MENA تبدیل شد

JD Worldwide کمک کرده است تا مدت زمان ترخیص کالا از گمرک در انبارهای پیوند شده را فقط به چند دقیقه کوتاه کند ، و این امکان را به مشتریان در 153 شهر در 19 استان ارائه داده است تا از تحویل یکسان یا روز بعد لذت ببرند.

درباره JD

JD.com است چین بزرگترین خرده فروش آنلاین ، بزرگترین خرده فروش کلی آن و بزرگترین شرکت اینترنتی کشور با درآمد. تمرکز JD بر فن آوری و تدارکات کنترل شده و شبکه های عرضه شده خود باعث می شود که خرده فروش این شرکت باشد دارایی ارزشمند برای جمعیت چین در این زمان نامشخص.

مخاطب: [email protected]، +86 10 8911-6155

SOURCE JD.com