CLEVELAND، 9 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – OverDrive ، سکوی پیشرو خواندن دیجیتال برای کتابخانه ها و مدارس ، امروز از اتمام کسب آن توسط KKR ، یک شرکت سرمایه گذاری جهانی خبر داد. که در دسامبر 2019، KKR اعلام كرد كه موافقت كرده است OverDrive را از راكوتن بدست آورد.

وی گفت: “با پایان یافتن فروش ، ما هیجان زده می شویم تا با پشتیبانی KKR ، روی فرصت های رشد بستر محتوای دیجیتالی خود کار کنیم.” استیو پوتاش، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت OverDrive. “ما خوشحالیم که یک سرمایه گذار با منابع جهانی داریم که صنعت ما را می شناسد ، به مأموریت ما اعتقاد دارد و متعهد است به ما کمک کند و به ما و کتابخانه ها و شرکای مدرسه کمک کنیم.”

خبر مرتبط  فن آوری های موفقیت آمیز یک اعلامیه بزرگ در مورد ارزیابی ها ، پاداش ها و استخدام ها ایجاد می کند

KKR دارای سابقه طولانی در سرمایه گذاری با موفقیت در رسانه های دیجیتال پیشرو و مشاغل محتوا است. این سرمایه گذاری بازتابی از درک عمیق KKR در مورد و تعهد کتابخانه های عمومی ، مدرسه K-12 ، کتابخانه دانشگاهی و بخش های محتوای دیجیتالی شرکت است.

KKR در حال سرمایه گذاری در OverDrive از صندوق XII KKR America است. شرایط مالی کسب اعلام نشده است.

خبر مرتبط  صنعت هوش مصنوعی در سراسر جهان تا سال 2026

درباره OverDrive
OverDrive پیشرو در زمینه خواندن دیجیتال برای کتابخانه ها و مدارس در سراسر جهان است. ما تلاش می کنیم با ارائه بزرگترین فهرست کتابهای الکترونیکی ، کتابهای صوتی ، مجلات و سایر رسانه های دیجیتال به یک شبکه رو به رشد 45000 کتابخانه و مدرسه در 78 کشور جهان “دنیای روشنگری با خواندن” ایجاد کنیم. برنامه های محبوب خواندن ما تجربه و ابزار کاربری در کلاس را برای مدیریت کارکنان ارائه می دهند: برنامه Libby برای کتابخانه ها یکی از موارد زیر است PCMagبهترین نرم افزار رایگان سال 2019 و مکانیک محبوب’20 بهترین برنامه های سال 2010 ، در حالی که برنامه خواندن دانش آموزان Sora یکی از این برنامه هاست زمان’بهترین اختراعات سال 2019. تاسیس در سال 1986 ، OverDrive در واقع است کلیولند ، اوهایو ایالات متحده و در سال 2017 یک شرکت معتبر B Corp نامگذاری شد. شرکت OverDrive متعلق به KKR ، یک شرکت پیشرو در سرمایه گذاری جهانی است. www.overdrive.com

خبر مرتبط  برنامه به اشتراک گذاری اجتماعی تازه به روز شده به دنبال ایجاد جهان به یک مکان مهربان است ، هر بار یک تزئین

مخاطب:
دیوید برلی
مدیر بازاریابی برند و ارتباطات
[email protected]

SOURCE OverDrive