کلیف های ENGLEWOOD، نیوجرسی، 2 اکتبر 2020 / PRNewswire-HISPANIC PR WIRE / – در این دوره از انتخابات ، 54 میلیون نفر در ایالات متحده رکورددار امنیت غذایی نیستند *. امروز ، مارک Knorr ، در همکاری با Dascha polanco، بازیگری که در گذشته با عدم امنیت غذایی روبرو بوده و از مزایای برنامه کمک تغذیه ای تکمیلی (SNAP) بهره مند شده است ، #FeedTheVote را راه اندازی کرد. این اتحاد برای دعوت از افراد برای ثبت نام در سراسر ایالات متحده برای رای دادن تلاش خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که کسانی که دچار عدم امنیت غذایی شده اند می توانند صدای خود را در جایی که بیشتر از همه مورد نیاز است به گوش دیگران برسانند. غرفه های رای گیری از طریق شبکه های اجتماعی و مکان های فیزیکی در مناطق مختلف کشور ، نرور به آموزش ، منابع و دسترسی به مواد غذایی مغذی می پردازد و به دنبال ارتقا registration ثبت نام رای دهندگان و حمایت از میلیون ها آمریکایی است که با ناامنی غذایی روبرو هستند.

از سال 1979 نور همکاری نزدیکی با Feeding America ، Food Trust و دیگر شرکا برای دسترسی مداوم به غذاهای مقوی برای خانواده ها داشته است. درهمکاری با Dascha polanco، این نام تجاری به دنبال ایجاد تغییرات گسترده در سیستم برای افزایش توجه به رابطه بین گرسنگی ، کمک غذایی و رأی دادن در این دوره از انتخابات است.

“به عبارت ساده ، هیچ کس نباید گرسنه بماند. در نورور ما معتقدیم که همه باید به غذاهای مقوی و مقرون به صرفه دسترسی داشته باشند. همانطور که ما برای تحقق این ایده تلاش می کنیم ، از طریق محصولات و دستور العمل های خود ، ما می دانیم که دسترسی به غذا موضوعی است که بودجه دولت را دریافت می کند و بنابراین موضوعی مربوط به انتخابات است. ” شاه بنتلی، مدیر مرزه امریکای شمالی در Unilever. “ما شانه به شانه متخصصانی در این زمینه مانند Feeding America ، UnidosUS و شریک زندگی خود Dascha کار می کنیم و متعهد هستیم همه را به ثبت نام برای رای دادن تشویق کنیم تا مردم در سراسر کشور سیاست هایی را که به آنها اجازه می دهد تحت تأثیر قرار دهند ، تحت تأثیر قرار دهند. خانواده ها سالم تر غذا می خورند “.

امروز، Dascha polanco و یک تیم از سفیران #FeedTheVote بشقابهای خالی را به نمایندگی از میلیونها آمریکایی که هیچ غذایی روی میز نخواهند داشت تقسیم می کنند ، مگر اینکه مقامات منتخب اولویت گرسنگی و دسترسی به مسائل غذایی را در نوامبر امسال تعیین کنند. این پست ها به وب سایت #FeedTheVote نور پیوند داده می شوند ، جایی که طرفداران می توانند برای رأی دادن ثبت نام کنند و همچنین در مورد چگونگی کار برای دستیابی به غذاهای مغذی بیشتر بدانند

وی گفت: “به عنوان کسی که می داند چه احساسی دارد که نمی داند وعده بعدی شما از کجا خواهد آمد ، از من الهام گرفته شد که تمام تلاش خود را برای جلب توجه به تفاوت بزرگی که می توانیم از طریق رای گیری ایجاد کنیم ، انجام دادم.” Dascha polanco. “من از همکاری با نر بسیار هیجان زده ام تا به هموطنانم در مورد قدرت رأی خود و مراحلی که می توانند بردارند تا بخشی از راه حل ریشه کن کردن ناامنی غذایی باشد ، آموزش دهم.”

#FeedTheVote همچنین با همکاری UnidosUS منابعی در اختیار 4000 خانواده برای ایجاد وعده های غذایی مغذی در خانه قرار داده است. UnidosUS به عنوان بزرگترین سازمان حقوق مدنی لاتین در کشور ، پیشگام اقدامات مقابله با کاهش ناامنی غذایی بوده و رأی دهندگان جدید را به طور فعال ثبت و اطلاع داده است. علاقه مندان می توانند برای رأی دادن در شرکت های تابعه متحدان مختلف UnidosUS ثبت نام کنند. امتیازات ثبت نام شامل موارد زیر است:

  • AAMA (انجمن برای پیشرفت آمریکایی های مکزیکی) : آزادراه خلیج فارس 6001 ، شهر هوستون، ایالت تگزاس امریکا 77023
  • فدراسیون چیکانو : خیابان دانشگاه 3180 ، مجموعه 400 ، سان دیگو ، کالیفرنیا 92104
  • سازمان رهبری ، حمایت و تحقیقات کلرادو لاتین (CLLARO) : خیابان 47000 شرقی 12000 ، دنور ، کلرادو 80217
  • شورا : خیابان 445 N San Joaquin ، استاکتون ، کالیفرنیا 95202
  • سلام اوهایو : صندوق پستی 3066 ، اشتابولا ، اوهایو 44005
  • شورای آمریکایی مکزیک : خیابان 15th NW 111 ، مجموعه E400 ، Homestead ، فلوریدا 33030
  • پروژه مرکز بهداشت ویدا : 3607 ریورا ، ال پاسو ، تگزاس 79905
  • وعده آریزونا : 6437 جنوب مرکزی، ققنوس ، آریزونا 85042
  • مرکز دغدغه های جامعه Tejano : 2950 خیابان برادوی ، شهر هوستون، ایالت تگزاس امریکا 77017

به Knorr.com/vot مراجعه کنید تا بیاموزید چگونه می توانید از #FeedTheVote حمایت کنید و اطمینان حاصل کنید که دسترسی به غذاهای مقوی یکی از مواردی است که در این فصل از انتخابات حل می شود.

* تغذیه آمریکا. 2020. تأثیر ویروس کرونا در عدم امنیت غذایی. برگرفته از https://www.feedingamerica.org/research/coronavirus-hunger-research

درباره نور
ما در نور معتقدیم که همه باید به غذاهای سالم و مقوی دسترسی داشته باشند. اما این واقعیت امروز برای همه در آمریکا وجود ندارد. به همین دلیل ما مأموریت خود را آغاز کردیم تا همه آمریکایی ها را قادر به ایجاد وعده های غذایی سالم و خوب کنیم. خواه ایجاد محصولات با کیفیت بالا ، ارائه دستور العمل های ساده ساخته شده توسط سرآشپزها و یا حمایت از سازمان ها و ابتکاراتی باشد که دسترسی به غذای سالم را فراهم می کنند ، نور تعهد دیرینه خود در تهیه غذای خوب را که برای همه مقرون به صرفه باشد حفظ می کند. این شرکت در زمان تأسیس آن در سال 1838 تاسیس شد کارل هاینریش نور در آزمایش چاشنی ها و سبزیجات خشک برای حفظ طعم ها و ارزش غذایی آنها پیشگام بود. از آن زمان ، Knorr® به یک مارک بین المللی تبدیل شده است که طیف گسترده ای از آبگوشت ، سوپ ، چاشنی ، سس ، پیش غذا ، شراب و غذاهای منجمد و آماده را به بازار عرضه می کند.

درباره یونیلور
یونیلور با تولید در بیش از 190 کشور و بیش از 2.5 میلیارد مصرف کننده در روز ، یکی از تولید کنندگان برجسته در زمینه زیبایی و مراقبت شخصی ، کالاهای خانگی و غذا و نوشیدنی است. در ایالات متحده و کانادا ، نمونه کارها از مارک های برجسته مانند Axe ، Ben & Jerry’s ، Breyers ، Degree ، Dollar Shave Club ، Dove ، Hellmann’s ، Klondike، Knorr ، Lever 2000 ، Lipton ، Love Beauty and Planet ، Magnum ، Nexxus ، Noxzema ، Pond’s ، Popsicle ، Pure Leaf ، نکته های Q ، نسل هفتم ، ساده ، Sir Kensington’s ، St. Ives ، Suave ، Talenti Gelato و Sorbetto ، TAZO ، TIGI ، TRESemmé و وازلین. تمام علائم فوق علائم تجاری گروه شرکتهای Unilever است.

برنامه زندگی پایدار Unilever (USLP) از استراتژی شرکت پشتیبانی می کند و متعهد می شود:

  • به بیش از 1 میلیارد نفر کمک کنید تا سال 2020 برای بهبود سلامت و رفاه اقدام کنند.
  • تأثیرات زیست محیطی محصولات ما را تا سال 2030 به نصف کاهش دهید.
  • بهبود معیشت میلیون ها نفر تا سال 2020.

USLP با ایجاد رشد و اطمینان ، از بین بردن هزینه ها و کاهش خطرات ارزش افزوده می دهد. در سال 2018 ، مارکهای زندگی پایدار این شرکت 69٪ سریعتر از بقیه فعالیتهای تجاری خود رشد کردند ، در حالی که 46٪ در سال 2017 بود.

از سال 2010 ، ما اقداماتی را از طریق برنامه Unilever برای زندگی پایدار مستقر کرده ایم ، که به بیش از یک میلیارد نفر کمک می کند تا سلامت و رفاه خود را بهبود بخشند ، اثرات زیست محیطی خود را به نصف کاهش دهند و معیشت میلیون ها نفر را به طور مداوم بهبود بخشند. رشد تجارت ما ما قبلاً پیشرفت چشمگیری داشته ایم و اهداف خود را گسترش می دهیم. ما اخیراً متعهد شده ایم كه 100٪ بسته بندی پلاستیكی خود را تا سال 2025 كاملاً قابل استفاده مجدد ، قابل بازیافت یا قابل شستشو كنیم. در حالی كه هنوز کارهای زیادی برای انجام وجود دارد ، ما افتخار می كنیم كه در سال 2018 به عنوان رهبر صنعت در شاخص پایداری Dow شناخته شده ایم جونز و بعنوان رتبه برتر شرکت در نظرسنجی رهبران پایداری شرکت جهانی GlobeScan / SustainAbility برای هشتمین سال متوالی.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Unilever U.S. و مارک های آن ، به: www.unileverusa.com مراجعه کنید
برای اطلاعات بیشتر در مورد USLP: www.unilever.com/sustainable-living/

تماس با رسانه
برای Unilever / Knorr
ادلمن
سارا منون
[email protected]

عکس: https://mma.prnewswire.com/media/1295427/Knorr_FeedTheVote.jpg

آرم: https://mma.prnewswire.com/media/1295356/Knorr_Logo.jpg

منبع

لینک های مربوطه

https://www.knorr.com

منبع

خبر مرتبط  PatientPoint هفته PA را جشن می گیرد