مادرید، 26 اکتبر ، 2020 / PRNewswire / – مدیااسمارت ، پلتفرم برنامه ای تلفن همراه سلف سرویس Affle ، امروز از راه اندازی مخاطبان خود و فناوری همگام سازی خانگی برای تلویزیون های متصل (CTV) خبر داد. این فناوری جدید با همگام سازی تبلیغات CTV با تبلیغات در سایر دستگاه های متصل در همان خانواده ، مارک های تجاری را قادر می سازد تا تبلیغات CTV را جذابتر کنند.

نولیا آمودو، مدیر عامل شرکت mediasmart ، گفت: “انتظار می رود هزینه تبلیغات ویدیویی برنامه ای تا 10٪ به 50٪ افزایش یابد 2021 ، و CTV باید بیش از 15٪ این هزینه ها را نشان دهد. مصرف محتوای CTV به طرز چشمگیری در حال افزایش است و تبلیغ کنندگان CTV را به بخشی جدایی ناپذیر از برنامه های خود تبدیل می کنند. راه حل پیشرفته ما از CTV ، مارک ها را قادر می سازد تا از تبلیغات برنامه ای تلفن همراه در صفحه های بزرگ و در مقیاس ، امکان ارتباط با مصرف کنندگان مربوطه در دستگاه های متصل را کاملاً ببرند.

خبر مرتبط  OPPO ، Ericsson و MediaTek مکالمات صوتی و تصویری VoNR را برای تحقق تجربه 5G با کیفیت بالا برای کاربران تحقق بخشند

مشتریان می توانند کمپین های تلویزیون هوشمند را با هدف قرار دادن مخاطبان خاص در همان خانواده راه اندازی کنند، با پیشنهاد ما از:

  • همگام سازی خانگی: با همگام سازی تبلیغات تلویزیون هوشمند خود با تبلیغات در دستگاه های دیگر در همان خانه ، تأثیر برند خود را افزایش دهید.
  • مخاطبان چند صفحه ای : از ترکیب تبلیغات تلویزیونی متصل به مخاطبان استفاده کنید. به عنوان مثال ، بر خانوارهایی که تلویزیون هوشمند دارند و حداقل یک دانشجو در آنها وجود دارد تأثیر بگذارید.
  • موجودی مرئی با کیفیت بالا : برنامه ها و پخش ویدئو در تلویزیون هوشمند ، دستگاه های OTT یا کنسول های بازی ویدیویی.
  • اندازه گیری شده : تبدیلات آنلاین و بازدیدهای افزایشی از فروشگاه های آفلاین خود را اندازه بگیرید و نتایج را بهینه کنید.
  • بینش در زمان واقعی : بدانید با بیش از 25 KPI کجا و چه زمانی چاپ می کنید. درآمد و سودآوری را به روشی که در تلویزیون سنتی امکان پذیر نیست اندازه گیری کنید.
خبر مرتبط  iHerb پس انداز عمیق را برای بیست و چهارمین سالگرد در تمام سپتامبر اعلام می کند

درباره MEDIASMART موبایل

mediasmart – یک سکوی برنامه نویسی تلفن همراه سلف سرویس (خریداری شده توسط Affle International Pte. Ltd. ، سنگاپور) ، تبلیغات و آژانس ها را با یک راه حل یکپارچه تبلیغات موبایل با توانایی منحصر به فرد در اندازه گیری معیارهای افزایشی در زمان واقعی فراهم می کند کمپین های رانندگی در فروشگاه و برنامه تبلیغات. اطلاعات بیشتر در مورد: https://mediasmart.io/؛ www.affle.com

خبر مرتبط  جودی اصلاحلا به عنوان یکی از "بهترین زنان در ارتباطات" راگان تقدیر شد

مخاطب: کاریش مانچاندا، [email protected].

منبع افل