نیویورک، 29 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – MEI ، یک پیشرو در زمینه ارتباطات پزشکی و راه حل های تجاری سازی مبتنی بر هوش مصنوعی ، اخیراً در گزارش MM&M Top 100 ، که شرکت های برتر در بازاریابی پزشکی و ارتباطات را مشخص می کند ، شناخته شد.

آژانس 2020 2020 شامل مشخصات کامل MEI است ، (https://www.mmm-online.com/agency-100/agency-100-2020-mei/)، که شامل اطلاعات دقیق در مورد درآمد ، اندازه کارکنان و مشارکت مشتری / مارک است.

بر اساس شهر نیویورک، MEI علوم داده ، استراتژی پزشکی و تخصص خلاق را برای مقابله با چالش های پیچیده در سراسر بیماری های ایالات متحده و مشتریان جهانی ترکیب می کند. ارزش این رویکرد تحلیلی محور در رشد قابل توجه درآمد MEI در سال 2019 مشهود است ، که بیشتر آنها را می توان به کسب و کار جدیدی که از طریق مراجعه به مشتریان فعلی کسب کرده است ، نسبت داد.

خبر مرتبط  یک رویداد آگاهی توسط گروه سایبر برگزار می شود

وی گفت: “کلید اصلی ما این است که تجزیه و تحلیل های اختصاصی را در همه چیز انجام دهد ، از یافتن بیمار تا شناسایی رهبران تأثیرگذار فکر که بیشتر از همه قادر به تأثیر رفتار بالینی دیگران در شبکه خود هستند.” کورتیس هرمان، EVP ، خدمات حساب. “ما با این کار توانستیم موفقیت بالینی و تجاری مارک های مشتریان خود را به حداکثر برسانیم.”

خبر مرتبط  اینترنت اشیاء در گزارش بازار خرده فروشی ، 2020

هرمان همچنین از تخصص MEI در بهینه‌سازی درگیریهای مجازی به عنوان محرک اصلی رشد MEI یاد کرد.

درباره MEI

MEI در بازاریابی مبتنی بر تحلیلی تخصص دارد که نام تجاری شما را برای موفقیت در پیشبرد شرکت فراهم می کند و تأثیر تجاری را از طریق راه اندازی و فراتر از آن تضمین می کند. رویکرد منحصر به فرد ما از ترکیبی قدرتمند از راه حلهای مبتنی بر داده ، تخصص پزشکی و خلاقیت استراتژیک برای هدایت برندها به بالاترین پتانسیل خود استفاده می کند.

خبر مرتبط  Huobi چین نقش اساسی در توسعه BSN خواهد داشت

به MEI آنلاین در http://www.mei-nyc.com/ مراجعه کنید

منبع MEI

لینک های مربوطه

http://www.mei-nyc.com