شیکاگو، 20 نوامبر 2020 / PRNewswire / – انجمن ملی معاملات ملکی® این هفته سری جدید فیلم های دیجیتال خود را به بیش از 40 میلیون خانوار در Roku ، سکوی شماره 1 پخش تلویزیونی در ایالات متحده راه اندازی کرد. در مقابل با اکثر برنامه های با موضوع املاک و مستغلات ، خریدار اولین بار توسط انجمن ملی ملکی® بر روابط بین ملکی تمرکز دارد® و خریدار خانه تا تصویر واقعی تری از روند خرید خانه را در اختیار بینندگان قرار دهد.

“اولین بار خریدار با بیان داستان هایی درباره نقش حیاتی Realtors ، از نزدیک خریداران خانه های واقعی را مشاهده می کند® در هر معامله ای از ابتدا تا انتها بازی کنید. ” چارلی اوپلر، یک ملکی® از جانب Franklin Lakes، N.J.، و مدیرعامل املاک برجسته Sotheby’s International Realty. “من به خلاقیت و نبوغ تیم ما در ایجاد این برنامه افتخار می کنم و از مزایای فوق العاده ای که به 1.4 میلیون عضو ما می رساند بسیار هیجان زده هستم.”

خبر مرتبط  TCL با هدست جدید بی سیم MOVEAUDIO S200 True Wireless با قیمت زیر 100 یورو میزان صدا را در دسته هدست های بی سیم افزایش می دهد

هشت قسمت اولین بار خریدار در سراسر فیلمبرداری شده است آتلانتا، نشویل و ققنوس مناطق مترو. NAR در زمینه تولید با Happy Street Entertainment همکاری کرد ، که در ماه فوریه آغاز شد و پس از تأخیر برای COVID-19 ، با رعایت نکات ایمنی در ماه اکتبر تکمیل شد.

“ما رئال را نشان می دهیم® ارزش در تجربه خرید خانه “، گفت آلیشیا بیلی، مدیر استراتژی بازاریابی NAR و رئیس تولید ، که در کنار Happy Street Entertainment در روند توسعه برنامه کار می کرد. “معنای آن این است که فردی داشته باشد که طبق یک اصول اخلاقی هدایت شود و شما را در یکی از پیچیده ترین و مهمترین فرایندهای زندگی خود قرار دهد ، و این به ویژه برای هر خریدار اولین بار حیاتی است.”

خبر مرتبط  بینشهای مربوط به فناوری اطلاعات عملیات جهانی در صنعت جهانی تا سال 2024

علاوه بر پخش جریانی در Roku ، هر قسمت 15 دقیقه ای در YouTube ، Facebook و FirstTimeBuyer.realtor نیز در دسترس است که محتوای پشت صحنه و منابع اضافی درباره روند خرید خانه را ارائه می دهد.

این مجموعه با تمرکز بر بسیاری از سکسکه هایی که هنگام خرید خانه رخ می دهد ، چگونگی Realtors را تأکید می کند® مشتریان خود را از طریق هر مانعی که ممکن است – و خواهند داشت – در طول مراحل با آن مواجه کنند. گفت: “هرگز به لطف نمایشگرهای دیگر نیست.” سوزان ولتر، معاون استراتژی خلاق و محتوای NAR.

خبر مرتبط  Beko اهداف پایداری خود را برای سال 2030 اعلام کرد

First-Time Buyer یک برنامه تبلیغاتی برای NAR است که برای برجسته سازی Realtors انجام شده است®“تعهد به قانون اخلاق انجمن و تمایز آن بین Realtors® و سایر بنگاه های املاک و مستغلات. تحقیقات بازار شخص ثالث که در اوایل سال 2020 انجام شد ، نشان داد که تقریباً 80٪ بینندگان بیشتر از یک مسکن استفاده می کنند® در نتیجه مبارزات انتخاباتی NAR “That Who We R” است.

انجمن ملی معاملات ملکی® بزرگترین انجمن تجاری آمریکا است که نمایندگی 1.4 میلیون عضو درگیر در تمام جنبه های صنایع املاک و مستغلات مسکونی و تجاری را در اختیار دارد.

SOURCE انجمن ملی Realtors

لینک های مربوطه

https://www.nar.realtor