لندن و نیویورک، 11 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – Periscope توسط McKinsey ، مجموعه ای از راه حل های تجزیه و تحلیل بازاریابی و فروش که به شرکت ها برای دستیابی به رشد درآمد پایدار کمک می کند ، امروز اعلام کرد که یک نشان برتری و یک تمایز بهترین کلاس را در POI 2020 TPx Vendor Panorama دریافت کرده است .

موسسه بهینه سازی ارتقا (POI) سالانه فروشندگان پیشرو را در پانورامای فروشنده TPx ارزیابی می کند. این هدف کمک به شرکای تولیدی و خرده فروشی خود برای درک فناوری و گزینه های خدمات مرتبط است که می تواند در بهبود نتایج تبلیغاتی و رشد رشد سودآور کمک کند. این پنجمین سالی است که Periscope توسط McKinsey رتبه بندی بالایی دارد.

پریسکوپ در پنج منطقه عملکردی بهترین کلاس شناخته شد:

  • تجزیه و تحلیل HQ و بینش
  • همکاری – خارجی
  • قابلیت های S&OP
  • هوش مصنوعی
  • مدیریت رشد درآمد (RGM)

این گزارش برخی از نقاط قوت اصلی پریسکوپ را برجسته می کند:

  • از اکتساب و تهیه داده ها ، تا برنامه ریزی مبتنی بر بینش ، تا شبیه سازی بهترین تبلیغ یا قیمت ممکن ، این جایی است که پریسکوپ برتری دارد.
  • صفحه فرود مبتنی بر کاشی استثنایی است زیرا نماد را به عنوان یک گزارش از گزارش اصلی ارائه می دهد که به شناخت و پیمایش به آن کمک می کند.
  • عمق تجربه کار در چرخه ارتقا هم برای تولیدکنندگان و هم برای خرده فروشان ، درک کاملی از آنچه خرده فروشان درباره آن فکر می کنند و با آن دست و پنجه نرم می کنند ، به پریسکوپ می دهد.
  • تمایل و توانایی مدیریت بهداشت داده POS خرده فروش و همچنین سایر منابع داده.
  • ارتباط بین مدیریت گروه و TPO یک مزیت واقعی به دلیل چگونگی ارائه بینش به راحتی در چرخه برنامه ریزی است.
  • تخصص صنعت و عمق پایه استعدادها تمرکز را قادر می سازد که با استراتژی شروع می شود و شامل بازاریابی و همچنین اثرات تجاری است.
خبر مرتبط  Tencent Music Entertainment Entertainment با وینیل پخت و پز برای تبلیغ موسیقی جهانی ایندی همکاری می کند

پریسکوپ توسط:

  • سطح اتوماسیون و عمق ارائه نهایی و نهایی نرم افزار و خدمات.
  • پیشرو بودن در تشخیص الگو از طریق یادگیری ماشینی برای کمک به پاسخگویی به س questionsالاتی که مردم فکر نمی کنند بپرسند.
  • برای اطمینان از خروجی مطلوب تر ، بر مدیریت داده ها و غنی سازی تمرکز کنید.
  • تابلوهای داستانی برای ارائه بینش به مشتریان یا داخلی جذاب هستند زیرا پویا هستند و همکاری را از ساخت پاورپوینت از ابتدا آسان می کنند.

زکری جان، شریک در قیمت گذاری McKinsey و B2C ، گفت: “هدف ما ارائه ابزارهای مورد نیاز مشتریان سازمانی برای دستیابی به مزیت رقابتی بیشتر و بهبود کارایی در هنگام ارتقا و قیمت گذاری است. این شناخت از POI گواه این واقعیت است. اینکه ما در تحقق اهداف خود بسیار مناسب هستیم و سال به سال توانایی های خود را تقویت می کنیم تا بتوانیم تأثیرات خود را برای مشتریان خود تحمیل کنیم. ما خوشحالیم که در این ارزیابی مهم شناخته شده ایم که به عنوان منبع اصلی راهنمایی شناخته می شود خرده فروشان و تولید کنندگان در سراسر جهان. “

خبر مرتبط  128 شریک فناوری با Finther Tecnologica برای ارائه خدمات SD-WAN امن و با عملکرد بالا به مشتریان

این گزارش ارزیابی پریسکوپ را توصیه می کند:

  • شرکت ها یک مجموعه تحلیلی می خواهند تا بهینه سازی تبلیغات از جمله RGM را فعال کند.
  • عمق توانایی برای یک منطقه تخصصی / افزایشی مانند تجزیه و تحلیل پس از ارتقا جستجو می شود.
  • تخصص و توانایی استقرار در سطح جهانی با سازگاری با محیط محلی مورد نیاز است.
  • شرکت ها قدرت تحلیلی و بدون پیچیدگی کاربران را دارند.

به بخش POI 2020 TPx Vendor Panorama می توانید در اینجا دسترسی پیدا کنید.

در باره پریسکوپ® توسط مک کینزی

در سال 2007 تاسیس شد ، و در حال حاضر بخشی از روش بازاریابی و فروش McKinsey ، Periscope است® توسط پلت فرم McKinsey ترکیبی از دارایی های معنوی پیشرو در جهان ، تجزیه و تحلیل تجویزی و ابزارهای مبتنی بر ابر با پشتیبانی و آموزش متخصص است. این یک ترکیب منحصر به فرد است که باعث رشد درآمد می شود ، هم در حال حاضر و هم در آینده. این پلت فرم مجموعه ای از راه حل های بازاریابی و فروش را ارائه می دهد که تحولات تجاری را برای شغل ها تسریع و پایدار می کند. Periscope از IP پیشرو در جهان (عمدتاً از طرف مک کینزی بلکه سایر شرکا) و بهترین فناوری در کلاس برای ایجاد شفافیت در داده های بزرگ ، ایجاد بینش عملی و روش های جدید کار که باعث بهبود عملکرد پایدار می شود ، استفاده می کند و به طور معمول 2– 7٪ افزایش در بازگشت فروش (ROS). نمونه کارها از راه حل های واقعاً جهانی ، شامل: راه حل های بینش ، راه حل های بازاریابی ، راه حل های تجربه مشتری ، راه حل های دسته بندی ، راه حل های قیمت گذاری ، راهکارهای عملکرد و راه حل های فروش. این برنامه ها با خدمات مداوم مشتری و برنامه های ایجاد توانایی سفارشی تکمیل می شوند.

خبر مرتبط  SKEMA با ایجاد "مدرسه مشترک" با نانجینگ و کارشناسی ارشد کارآفرینی و نوآوری با Xian'Jiaotong موقعیت خود را در چین تقویت می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه راه حل های پریسکوپ و کارشناسان چگونه به مشاغل کمک می کنند تا عملکرد مستمرتری داشته باشند ، به سایت www.mckinsey.com/periscope مراجعه کنید

در باره بازاریابی و فروش ، مک کینزی و شرکت

مأموریت عملکرد بازاریابی و فروش مک کینزی این است که به رهبران مشتری و مشتری از تجارت به کسب و کار کمک کند تا از طریق تحولات معنادار و سود مبتنی بر بازاریابی ، رشدی را ایجاد کنند. این روش به مشتریان خود کمک می کند تا جهت استراتژیک خود را تعیین کنند ، قابلیت های بازاریابی و فروش خود را توسعه دهند و سازمان خود را متصل کنند تا از پتانسیل کامل فرصت های همه کانال امروز استفاده کنند. مشتریان از تجربه مک کینزی در زمینه های اصلی بازاریابی مانند مارک تجاری ، بینش مشتری ، ROI بازاریابی ، بازاریابی دیجیتال ، قیمت گذاری CLM و فروش و مدیریت کانال بهره مند می شوند.

SOURCE پریسکوپ توسط مک کینزی