نیویورک، 31 ژوئیه ، 2020 / PRNewswire / – Prodapt ، مشاور برجسته و ارائه دهنده خدمات فناوری و مدیریت در صنعت ارائه دهنده خدمات دیجیتال (DSP) ، امروز همکاری خود را با LivePerson ، رهبر جهانی در ” هوش مصنوعی مکالمه ای “یا هوش مصنوعی گفتگو گرا.

مشارکت Prodapt-LivePerson با پیوند دادن ظرفیتهای سرویس دهنده و پیام رسانی از ابتکار عمل “دیجیتال اول” توسط DSP با نتایج تجارت تحول آمیز ، ظرفیتهای متقابل متقابل را با یکدیگر ترکیب می کند.با باز کردن کانالهای خبری مانند پیام کوتاه ، فیس بوک مسنجر ، واتس اپ ، اپل چت تجاری و سایر موارد ، مشتریان DSP را قادر می سازد تا در مواقع مناسب برای خرید یا ایجاد پاسخ در همان کانالهایی که هر روز برای ارتباط با دوستان و خانواده از آنها استفاده می کنند ، متصل شوند.

تیم های خدمات مشتری در DSP مجبورند با سیستم های مختلف و مجزا فناوری اطلاعات ، که همچنین قدیمی هستند ، سر و کار داشته و ممکن است ارتباط از طریق کانال های دیجیتال جدید ارتباط با مشتریان را دشوار کنند. DSP ها با تلفیق پلتفرم ابری مکالمه ای LivePerson پیشرو در صنعت هدایت صنعت با فرآیند و تخصص دامنه Prodapt ، DSP ها می توانند پذیرش پیام های دیجیتالی و سلف سرویس را تسریع کنند ، تجربه مشتری را بهبود بخشیده و آن را به سرعت گسترش دهند.

خبر مرتبط  SOFR با سهولت سرمایه مالی 30 E اولین و تنها حسابگر آنلاین نرخ بهره مبتنی بر SOFR را ایجاد می کند

“Prodapt و LivePerson به مشتریان DSP ما ارائه می دهند که خدمات دیجیتالی تحول آور و پیام های دیجیتالی تحول یافته را برای ارتقاء تجربه مشتری ، کاهش شعور مشتری و افزایش رشد فروش ارائه می دهند.” می گوید آراوند پرشاساراتی، معاون مدیر راه حل های COO در Prodapt. “ما این همکاری را بسیار ارزشمند می دانیم زیرا ما را در تطبیق ذهنیت كیفیت عملیاتی برجسته ما با هوش مصنوعی مبتنی بر بازار و بسترهای خبری LivePerson پشتیبانی می كند.”

“مشتری می خواهد از طریق پیام کوتاه با مارک ارتباط برقرار کند ، و تنها یک راه برای انجام آن در مقیاس مورد نیاز وجود دارد ، و آن هوش مصنوعی مکالمه است ،” می گوید اندرو لزونمعاون مدیر همکاران جهانی در LivePerson. “پیام های محور هوش مصنوعی یک وضعیت برنده برای مشتریان و مارک ها به طور یکسان است: مشتریان می توانند از کاربردی و سهولت خدمات پیام رسانی لذت ببرند ، و مارک ها رضایت مشتری ، کارایی و فروش را افزایش داده اند.”

خبر مرتبط  گروه دادا جشنواره فروش 618 را با رکورد فروش می گذرد

درباره Prodapt: www.prodapt.com

Prodapt به مشتریان کمک می کند تا فناوری اطلاعات ، محصول ، عملیات و شبکه ها را برای دستیابی به اهداف استراتژیک خود تغییر دهند. Prodapt درباره سؤالات مربوط به معماری IT / end end-end مشاوره می دهد و در توسعه برنامه ها ، ادغام سیستم ، مراحل آزمایش ، نگهداری و پشتیبانی فعال است. Prodapt بینش و خدمات دگرگونی را از موقعیت پیشگام ارائه می دهد و به فناوری های نسل بعدی مانند PDK (اتوماسیون فرآیند رباتیک) ، KI / ML (هوش مصنوعی / یادگیری ماشین) ، SDN-NFV (فن آوری شبکه تعریف شده توسط نرم افزار / مجازی سازی عملکردهای شبکه) و OSS متکی است. / سیستم های BSS نسل بعدی. تیم مشاوره مدیریت وی به تیمهای عملیاتی در شرکتهای ارتباطی با استفاده از خدمات بهبود و اتوماسیون / اتخاذ فرایند شش سیگما مشاوره می دهد.

علاوه بر دفتر مرکزی شرکت در چنای Prodapt دفاتر در آمریکای شمالی ، مرکزی و جنوبی ، اروپا ، هند و آفریقا دارد و یک سازمان ISO 9001: 2015 ، ISO 27001: 2013 ، SSAE18 / ISAE و سازمان سازگار با GDPR است. Prodapt متعلق به 120 گروه تجاری قدیمی گروه Jhaver Group ، که بیش از 16000 نفر را در بیش از 64 مکان در سراسر جهان استخدام می کند.

خبر مرتبط  جشن های تعطیلات مجازی فراموش نشدنی را با Must Have Have Epson Tech ایجاد کنید

درباره LivePerson، Inc.

LivePerson به لطف هوش مصنوعی قابل اعتماد و محور ، زندگی را برای مردم و مارک های مختلف جهان راحت تر می کند. 18000 مشتری ما ، از جمله مارک های پیشرو مانند HSBC ، Orange ، GM Financial و Home Home ، از راه حل های گفتگوی محور ما برای ارکستراسیون اندازه افراد مبتلایان به هوش مصنوعی استفاده می کنند و یک رابطه عملی ، در همان زمان شخصی ایجاد می کنند ، که در آن با میلیون ها مشتری مانند زندگی واقعی صحبت می شود در سال 2020 ، LivePerson به لیست “شرکت های نوآورانه در جهان” سریع شرکت اضافه شد.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد LivePerson (NASDAQ: LPSN) ، به وب سایت www.liveperson.com مراجعه نمایید.

مخاطب مطبوعاتی:
کریشنا کومار ن
[email protected]
+91 95000-86008

لوگو: https://mma.prnewswire.com/media/682943/Prodapt_Logo.jpg

SOURCE Prodapt راه حل