از ابتدای سال جاری ، Quanzhou تلاش همه جانبه را برای کمک به شرکت ها برای رفع مشکلات انجام داده است. این شهر تلاش کرده است تا مکانیسم کشف نیازهای شرکتها را بهبود بخشد ، گروهی از وکلای مرتبط با خارجی را برای ارائه خدمات برای شرکتها تأسیس کرد ، به آنها کمک کرد تا مشکلات مربوط به اشتغال ، غذا ، مواد ، تأمین مالی ، فروش ، رسیدگی به مالیات و هزینه ها را هماهنگ کنند ، و هشدارهای خطر صادر کرد بازپرداخت بیمه بیکاری و یارانه های تثبیت شغل از 50 درصد به 100 درصد افزایش یافته است.

خبر مرتبط  جدیدترین راه حل های فناوری نوآورانه اروپا 2020

در این بین ، Quanzhou سعی کرده است سازوکار اجرای سیاست مربوط به شرکت را به سود شرکت ها بهینه کند. از پایان ماه ژوئیه ، این شهر در کل کاهش یافته یا معافیت داده است 2.045 میلیارد یوان ارزش حق بیمه تأمین اجتماعی ، ارائه شده است 4.914 میلیارد یوان حمایت وام مجدد برای 817 شرکت وام و بازپرداخت 276.03 میلیون یوان یارانه های بیمه بیکاری و تثبیت شغل ، که 2،814 شرکت سود داشته است.

خبر مرتبط  Infosys Reskill و Restart را راه اندازی کرد ، یک راه حل ابتکاری برای مجدد نیروی کار آمریکایی و برآورده کردن نیازهای اشتغال به دنبال COVID-19

علاوه بر این ، کوانژو تلاش می کند تا با ساده سازی روند تأیید اداری ، خدمات دولت را در تلاش برای دستیابی به هدف “یک ارسال ، پردازش موازی ، تسویه حساب با زمان محدود و تحویل واحد” بهبود بخشد.

مرکز خدمات مدیریت شهری در کوآنژو دفاتر ویژه ای برای “دسترسی به بازار ، سرمایه گذاری و ساخت و ساز ، خدمات رفاهی و معیشتی اجتماعی و معیشتی مردم” ایجاد کرده است تا خدمات “یک مرحله ای” را برای شرکت ها و عموم مردم ارائه دهد.

خبر مرتبط  WebSafety تمام هزینه های اشتراک را برای برنامه DriveSafety از بین می برد

Quanzhou مدل جدیدی از “اینترنت + خدمات دولتی” ساخته است. این شهر تلاش کرده تا سیستم تأیید اداری آنلاین را بهینه کند و بیش از 200 دستگاه سلف سرویس را برای ارائه خدمات دولتی 24 ساعته برای عموم مردم راه اندازی کرده است.

به پیوند اصلی مراجعه کنید: https://fa.imsilkroad.com/p/315749.html

SOURCE سرویس اطلاعات جاده ابریشم Xinhua